Een laffe mooiweersrelschopper, zo doen ze dat op het Tahrirplein niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:26:52Eén van de aanwezigen is in ieder geval van plan om het rustig te houden. 'Ik ga zo naar huis, lekker eten' #mitch #denhaag #aruba reageer retweet
Ik krijg eerder het idee dat er ook mensen tussen zitten die er op kicken als een relschopper helemaal de vernieling in wordt geknuppeld.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen die hopen dat het uit de hand loopt, zijn niet per definitie tuig. Die willen gewoon dat de relschoppers hard worden aangepakt.
Het lijkt me dat je dan juist wel je handen op je rug doet. Vooral als verschillende agenten hard roepen " handen op je rug" . Je wil lucht dus doet juist snel wat ze zeggen. Maargoed ik zeg alleen maar wat MIJ opvalt in het ene filmpje. Voor mij lijkt het een strijd met de politie.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
t enige wat ik kan zeggen is dat ik ook zou proberen los te komen als ik geen lucht krijg
probeer maar te ontspannen in zo'n geval, lijkt me erg lastig
met wat we nu weten was hij waarschijnlijk bezig met een doodstrijd
Livestreamm in VVSquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:46 schreef Fylax het volgende:
https://www.periscope.tv/(...)Rpc0jYgKA4yiqg_Iig==
Periscope kan niet op landscape, helaas.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Livestreamm in VVS
Maar we hebben beelden
Waarschijnlijk wel, gezien het Latijnse alfabet op de winkelruiten zal het in het Westen zijn. Daarnaast mogen Nederlandse agenten volgens mij ook niet in uniform in het buitenland werken.quote:
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:47:34Agent vervolgt: 'De mensen die nu nog hier staan, u bent bij deze aangehouden.' Mensen worden ingesloten #mitch #denhaag #aruba reageer retweet
Ik ken die hele app niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Periscope kan niet op landscape, helaas.
Mee eens. En dit ook:quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:46 schreef AchJa het volgende:
Mjah, een paar dagen na Tunesie en Frankrijk met terreurdreiging substantieel op een drukbezocht feest gaan roepen dat je bewapend bent getuigt niet van al teveel verstandelijke vermogens.
wat door de getuigen en familie is gezegd zondag is dat nadat hij in het voorbij gaan zijn 'grap' had gemaakt, ze hem van achteren tegen de grond hebben gewerkt, hij heeft in eerste instantie waarschijnlijk dus niet eens gezien wie hem tegen de grond smeet en waarom en dus daarom tegen gewerkt..met als gevolg dat je dus nog steviger wordt geklemd en en dat er mensen op je gaan zittenquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is toch ook zo?
Beter kan je dit niet verwoorden.
De politie weet altijd goed te de-escaleren. Laat die mensen toch lekker roepen en schreeuwen, dan zijn ze ieder geval een beetje afgekoeld.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:47:34Agent vervolgt: 'De mensen die nu nog hier staan, u bent bij deze aangehouden.' Mensen worden ingesloten #mitch #denhaag #aruba reageer retweet
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:52:09Eén journalist zonder perskaart mag niet meer weg van de politie. Onduidelijk of hij wordt aangehouden #mitch #denhaag #aruba reageer retweet
quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:54 schreef Fylax het volgende:
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:52:09Eén journalist zonder perskaart mag niet meer weg van de politie. Onduidelijk of hij wordt aangehouden #mitch #denhaag #aruba reageer retweet
En de gewonden en schade is dan gewoon collateral damage. Jatog.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen die hopen dat het uit de hand loopt, zijn niet per definitie tuig. Die willen gewoon dat de relschoppers hard worden aangepakt.
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:54:25Laatste waarschuwing van de politie: 'U moet zich verwijderen, anders wordt u aangehouden' #mitch #denhaag #aruba reageer retweet
twitter:PieterHofmann twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:54:51Laatste vordering. De meesten gaan nu weg. #DenHaag reageer retweet
Ik geloof dat niemand in dit topic heeft gezegd dat het tuig wat aan het relschoppen is goed bezig zijn. Dat maak jij er weer van.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
Het tuig is gewoon weer op rellen uit. En de 'deskundigen' weten dat altijd prachtig te duiden. Hoe je het ook wendt of keert, het ligt altijd aan anderen; nooit aan het tuig zelf.
Mensen zijn dat criminele tuig gewoon spuugzat. Leer dat toch eens te snappen, met je volstrekte wereldvreemdheid. Je zult maar in zo'n kutbuurt wonen, omringd door dat soort tuig. Dan rouw je er echt niet om als ze eens een keertje keihard worden aangepakt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En de gewonden en schade is dan gewoon collateral damage. Jatog.
Omwonenden staan vast opgewonden achter de ramen in de hoop dat het flink uit de hand loopt inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen zijn dat criminele tuig gewoon spuugzat. Leer dat toch eens te snappen, met je volstrekte wereldvreemdheid. Je zult maar in zo'n kutbuurt wonen, omringd door dat soort tuig. Dan rouw je er echt niet om als ze eens een keertje keihard worden aangepakt.
Het wordt altijd "verklaard" en daarmee impliciet gerechtvaardigd. Voor de vorm wordt er expliciet zoiets bij gemormeld als "het valt niet goed te keuren", maar daarna komt een dikke vette MAAR.... - gevolgd door een uiteenzetting van waarom het allemaal eigenlijk heel erg begrijpelijk is wat er gebeurt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand in dit topic heeft gezegd dat het tuig wat aan het relschoppen is goed bezig zijn. Dat maak jij er weer van.
Mobieltjes om te filmen in de aanslag.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omwonenden staan vast opgewonden achter de ramen in de hoop dat het flink uit de hand loopt inderdaad.
echt hequote:Op woensdag 1 juli 2015 21:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omwonenden staan vast opgewonden achter de ramen in de hoop dat het flink uit de hand loopt inderdaad.
Jje kunt geloof ik tegelijkertijd iets èn begrijpen èn afkeuren. Dus leuke Calimero-kaart, maar nee.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wordt altijd "verklaard" en daarmee impliciet gerechtvaardigd. Voor de vorm wordt er expliciet zoiets bij gemormeld als "het valt niet goed te keuren", maar daarna komt een dikke vette MAAR.... - gevolgd door een uiteenzetting van waarom het allemaal eigenlijk heel erg begrijpelijk is wat er gebeurt.
Afkeuren voor de vorm (omdat het moet), maar ondertussen buitensporig veel begrip hebben, daar doelde ik op. Terwijl het eigenlijk zo verschrikkelijk fucking simpel is: de dood van een arrestant vormt geen enkele, maar dan ook geen enkele rechtvaardiging voor rellen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jje kunt geloof ik tegelijkertijd iets èn begrijpen èn afkeuren. Dus leuke Calimero-kaart, maar nee.
Cognitieve dissonantie noemen ze dat. Het afkeuren ervan kan niet oprecht zijn, dat doet men gewoon voor de vorm. Stel je voor dat het wel oprecht is, dan kun je niet de verongelijkte Calimero uit gaan hangen. Dus hou jij maar gewoon vol dat het allemaal voor de vorm gebeurt hoor Elf.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Afkeuren voor de vorm (omdat het moet),
Dat is ook weer niet helemaal waar, want de 400 man die net bij dat politiebureau stonden waren voor het grootste deel van plan om er zelf aan mee te doen. Met geen enkel nobel doel - alleen maar zooi schoppen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:08 schreef Xa1pt het volgende:
Maar even voor de goede orde: er is dus niemand die dit soort rellen toejuicht of iets, dat gebeurt alleen in jouw hoofd.
Ah ja, in dit topic bedoel ik uiteraard.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet helemaal waar, want de 400 man die net bij dat politiebureau stonden waren voor het grootste deel van plan om er zelf aan mee te doen. Met geen enkel nobel doel - alleen maar zooi schoppen.
Door de regels heen lezen, heet dat.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Cognitieve dissonantie noemen ze dat. Het afkeuren ervan kan niet oprecht zijn, dat doet men gewoon voor de vorm. Stel je voor dat het wel oprecht is, dan kun je niet de verongelijkte Calimero uit gaan hangen. Dus hou jij maar gewoon vol dat het allemaal voor de vorm gebeurt hoor Elf.
En wie zijn 'ze' dan wel precies, E.?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen zijn dat criminele tuig gewoon spuugzat. Leer dat toch eens te snappen, met je volstrekte wereldvreemdheid. Je zult maar in zo'n kutbuurt wonen, omringd door dat soort tuig. Dan rouw je er echt niet om als ze eens een keertje keihard worden aangepakt.
Da's lekker in de buurt! Na de warme prak om half elf nog even gezellig naar buiten, jeweettog.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:57 schreef sneakydesert het volgende:
Malieveld is toch aangewezen als demo plek? Waarom gaan die tokkies dan nog naar het politiebureau?
Het tuig dat het leven in zulke buurten verziekt. Variërend van overlastgevend tot ronduit crimineel.quote:
Dat is wel wat ze nu doen inderdaad. Even eten (zon is net onder, ramadan), en zo weer verder.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Da's lekker in de buurt! Na de warme prak om half elf nog even gezellig naar buiten, jeweettog.
De politie?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het tuig dat het leven in zulke buurten verziekt. Variërend van overlastgevend tot ronduit crimineel.
twitter:NOS twitterde op woensdag 01-07-2015 om 22:28:52Racisme speelde geen rol bij de Haagse politie, zegt een neef van Mitch Henriquez: http://t.co/s8Zs3ZXc9x reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |