Een laffe mooiweersrelschopper, zo doen ze dat op het Tahrirplein niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:26:52Eén van de aanwezigen is in ieder geval van plan om het rustig te houden. 'Ik ga zo naar huis, lekker eten' #mitch #denhaag #aruba reageer retweet
Ik krijg eerder het idee dat er ook mensen tussen zitten die er op kicken als een relschopper helemaal de vernieling in wordt geknuppeld.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen die hopen dat het uit de hand loopt, zijn niet per definitie tuig. Die willen gewoon dat de relschoppers hard worden aangepakt.
Het lijkt me dat je dan juist wel je handen op je rug doet. Vooral als verschillende agenten hard roepen " handen op je rug" . Je wil lucht dus doet juist snel wat ze zeggen. Maargoed ik zeg alleen maar wat MIJ opvalt in het ene filmpje. Voor mij lijkt het een strijd met de politie.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
t enige wat ik kan zeggen is dat ik ook zou proberen los te komen als ik geen lucht krijg
probeer maar te ontspannen in zo'n geval, lijkt me erg lastig
met wat we nu weten was hij waarschijnlijk bezig met een doodstrijd
Livestreamm in VVSquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:46 schreef Fylax het volgende:
https://www.periscope.tv/(...)Rpc0jYgKA4yiqg_Iig==
Periscope kan niet op landscape, helaas.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Livestreamm in VVS
Maar we hebben beelden
Waarschijnlijk wel, gezien het Latijnse alfabet op de winkelruiten zal het in het Westen zijn. Daarnaast mogen Nederlandse agenten volgens mij ook niet in uniform in het buitenland werken.quote:
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:47:34Agent vervolgt: 'De mensen die nu nog hier staan, u bent bij deze aangehouden.' Mensen worden ingesloten #mitch #denhaag #aruba reageer retweet
Ik ken die hele app niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Periscope kan niet op landscape, helaas.
Mee eens. En dit ook:quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:46 schreef AchJa het volgende:
Mjah, een paar dagen na Tunesie en Frankrijk met terreurdreiging substantieel op een drukbezocht feest gaan roepen dat je bewapend bent getuigt niet van al teveel verstandelijke vermogens.
wat door de getuigen en familie is gezegd zondag is dat nadat hij in het voorbij gaan zijn 'grap' had gemaakt, ze hem van achteren tegen de grond hebben gewerkt, hij heeft in eerste instantie waarschijnlijk dus niet eens gezien wie hem tegen de grond smeet en waarom en dus daarom tegen gewerkt..met als gevolg dat je dus nog steviger wordt geklemd en en dat er mensen op je gaan zittenquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is toch ook zo?
Beter kan je dit niet verwoorden.
De politie weet altijd goed te de-escaleren. Laat die mensen toch lekker roepen en schreeuwen, dan zijn ze ieder geval een beetje afgekoeld.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:47:34Agent vervolgt: 'De mensen die nu nog hier staan, u bent bij deze aangehouden.' Mensen worden ingesloten #mitch #denhaag #aruba reageer retweet
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:52:09Eén journalist zonder perskaart mag niet meer weg van de politie. Onduidelijk of hij wordt aangehouden #mitch #denhaag #aruba reageer retweet
quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:54 schreef Fylax het volgende:
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:52:09Eén journalist zonder perskaart mag niet meer weg van de politie. Onduidelijk of hij wordt aangehouden #mitch #denhaag #aruba reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |