abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:22:26 #101
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_153987944
Rellen om het rellen.

Idioten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_153987946
VSchildkamp twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:19:56 Naar schatting 400 mensen hier. Denk niet dat er iemand naar het Malieveld gaat, wat Van Aartsen wil reageer retweet
pi_153987954
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

wat denk je zelf na het zien van de beelden waar ze met 5 man op het slachtoffer zitten totdat ie bewusteloos wordt en daarna, wie weet hoe lang daarna, het slachtoffer bewusteloos wegslepen zonder medische hulp te verlenen, daarna nog gaan liegen dat het slachtoffer in het busje onwel is geworden.
Racisten zijn het! Genoeg PVV stemmers in het land!
Riep het "slachtoffer" zelf niet iets over het hebben van een pistool en het willen neerschieten van alle moslims ;) ?
pi_153987959
quote:
15s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
omroepwest twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:18:10 Inmiddels wordt de sfeer in de Schilderswijk grimmiger. Ongeveer 300 mensen bij politiebureau #mitch #denhaag reageer retweet
*O*

Gewoon toelaten dit gedrag hoor. Van Aartsen is een lafaard, hij moet het geweldadige protest de kop in drukken. En snel.
U MAD?
pi_153987979
Van Aartsen is een lul, maar er kloppen ook bepaalde dingen niet bij de demonstranten.

Ik ben onpartijdig.
pi_153987983
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

*O*

Gewoon toelaten dit gedrag hoor. Van Aartsen is een lafaard, hij moet het geweldadige protest de kop in drukken. En snel.
Zijn ze mee bezig, de demonstratie is verboden.
pi_153988009
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:23 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Zijn ze mee bezig, de demonstratie is verboden.
*O*
U MAD?
pi_153988012
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:22 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Riep het "slachtoffer" zelf niet iets over het hebben van een pistool en het willen neerschieten van alle moslims ;) ?
wat?
pi_153988016
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:17 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Gewoon in koelen bloede hebben ze Mitch vermoord.
De rechtsorde is geschokt, maar de agenten mogen in alle vrijheid afwachten.
Weet je waar ik geschokt van ben; dat er mensen in deze tijd, van toegenomen terroristische aanvallen, het in hun hoofd halen om op een druk bevolkt evenement, te gaan roepen dat hij een wapen heeft. Voor hetzelfde geld was hij om zich heen gaan schieten en hadden er onschuldige slachtoffers gevallen zoals in Parijs, Brussel etc. Dan hadden we deze agenten helden gevonden.
Blijft uiteraard zeer tragisch wat er gebeurd. Het had niet zo hoeven zijn. Laat het een les zijn. Dit soort geintjes maak je niet in een tijd waarin de veiligheidssituatie omtrent dreiging substantieel is.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_153988029
Hopelijk gaat het er hard aan toe zodat ME aanleiding heeft om alles wat ademt neer te knuppelen, recht op zetten en weer neerknuppelen.

Uitschot, rellen om te rellen :r
pi_153988046
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hopelijk gaat het er hard aan toe zodat ME aanleiding heeft om alles wat ademt neer te knuppelen, recht op zetten en weer neerknuppelen.

Uitschot, rellen om te rellen :r
Je kan per direct aan de slag bij de politie!
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_153988049
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:25 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

wat?
Volgens de eerste berichten werd hij hardhandig tegen de grond gewerkt omdat hij racistische dingen riep en aan het dreigen was met een pistool. Ik heb de berichtgeving niet verder meer gevolgd - maar dat klopt dus niet ?
pi_153988050
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Aartsen is een lul, maar er kloppen ook bepaalde dingen niet bij de demonstranten.

Ik ben onpartijdig.
Van Aartsen is een lafaard, juist nu moet hij ballen tonen en laten zien dat men niet zwicht voor rellen georganiseerd door crimineel tuig welke in alles een aanleiding zien om de buurt kort en klein te slopen.

Dit heeft niet meer te maken met de trieste dood van Mitch.
U MAD?
pi_153988080
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:25 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Weet je waar ik geschokt van ben; dat er mensen in deze tijd, van toegenomen terroristische aanvallen, het in hun hoofd halen om op een druk bevolkt evenement, te gaan roepen dat hij een wapen heeft. Voor hetzelfde geld was hij om zich heen gaan schieten en hadden er onschuldige slachtoffers gevallen zoals in Parijs, Brussel etc. Dan hadden we deze agenten helden gevonden.
Blijft uiteraard zeer tragisch wat er gebeurd. Het had niet zo hoeven zijn. Laat het een les zijn. Dit soort geintjes maak je niet in een tijd waarin de veiligheidssituatie omtrent dreiging substantieel is.
Ja maar...ja maar het was maar een geintje en niet aan de agenten gericht :'( :'( :'(

Idioten....wat had ie anders verwacht en dan ook fijn tegenwerken
pi_153988082
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:26 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Volgens de eerste berichten werd hij hardhandig tegen de grond gewerkt omdat hij racistische dingen riep en aan het dreigen was met een pistool. Ik heb de berichtgeving niet verder meer gevolgd - maar dat klopt dus niet ?
nee
ben nu wel heel benieuwd waar je dat bericht vandaan hebt dan
pi_153988086
Het protest verloopt vooralsnog vreedzaam heb ik net vernomen uit niet-anonieme bronnen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_153988115
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Van Aartsen is een lafaard, juist nu moet hij ballen tonen en laten zien dat men niet zwicht voor rellen georganiseerd door crimineel tuig welke in alles een aanleiding zien om de buurt kort en klein te slopen.

Dit heeft niet meer te maken met de trieste dood van Mitch.
Ik vond het schokkend hoe V. Aartsen gisteren de media te woord stond. Hij vindt het een minder erge situatie dan 't vorige jaar met de Sharia-schilderswijk. Die vent is echt het contact met de realiteit kwijt.
pi_153988118
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:27 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Het protest verloopt vooralsnog vreedzaam heb ik net vernomen uit niet-anonieme bronnen.
Vooralsnog. Zijn ze al begonnen met protesteren dan? Of is het roepen van kankerjoden ook een vorm van protest?
U MAD?
pi_153988119
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:26 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Je kan per direct aan de slag bij de politie!
Gesolliciteerd maar loon was te laag, peins er niet over voor zo'n schijtfooi dagelijks beledigd en geïntimideerd te worden, anoniem door het leven te moeten door angst voor wraak acties van 1cellige
pi_153988141
Sommige reacties hier grenzen echt aan psychopathie en sociopathie. Ik ben banger voor jullie dan de rellen daar.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_153988143
johnvandertol twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:23:00 'Als u niet weggaat, wordt u aangehouden. U mag demonstreren, maar dan wel op het Malieveld' #mitch #denhaag #aruba reageer retweet
pi_153988203
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:

Daar hoop je serieus op? Op een excuus om mensen helemaal naar de tering te meppen? Dan spoor je in mijn ogen niet helemaal. Ik hoop eerlijk gezegd dat het gewoon rustig blijft. Lijkt me ook prettiger voor de omwonenden.
pi_153988208
Hoppa laat maar los gaan, breek die pleuris buurt af en knuppel ze neer. Vragen er zelf om, stelletje kneuzen!! :r
Zonder wrijving geen glans
pi_153988227
Het enige wat ik niet snap is dat al je eenmaal op de grond ligt met 5 politieagenten op je dat je dan niet beslist om te doen wat ze zeggen. Je ziet duidelijk dat hij expres zijn hoofd omhoog houdt om niet toe te willen geven aan de politie. De agenten blijven zeggen " handen op je rug" maar hij verzet zich en gaat de strijd aan. Hoofd omlaag, handen op de rug en je staat weer overeind maar deze man wilde absoluut niet zijn handen naar achteren doen. Dat valt mij op aan het ene filmpje. Bij het andere filmpje (knockout de bus in) zie ik niet correct handelen van de politie.
pi_153988235
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Daar hoop je serieus op? Op een excuus om mensen helemaal naar de tering te meppen? Dan spoor je in mijn ogen niet helemaal. Ik hoop eerlijk gezegd dat het gewoon rustig blijft. Lijkt me ook prettiger voor de omwonenden.
Begin maar met duimen, dat volk is daar echt niet voor Mitch hoor. Als je dat niet wil inzien ben je gewoon blind voor de realiteit.
U MAD?
pi_153988245
Het tuig is gewoon weer op rellen uit. En de 'deskundigen' weten dat altijd prachtig te duiden. Hoe je het ook wendt of keert, het ligt altijd aan anderen; nooit aan het tuig zelf.
pi_153988250
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je kan hopen wat je wil maar daar is de buurt niet naar. Iedere keer als je denkt dat het het dieptepunt is doen ze er nog een schepje bovenop
pi_153988255
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Begin maar met duimen, dat volk is daar echt niet voor Mitch hoor. Als je dat niet wil inzien ben je gewoon blind voor de realiteit.
Dat volk is er alleen om weer te kunnen bewijzen en uit te lokken dat het allemaal viez0n RAZIESTEN zijn bij de pliesie.
pi_153988312
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
Het tuig is gewoon weer op rellen uit. En de 'deskundigen' weten dat altijd prachtig te duiden. Hoe je het ook wendt of keert, het ligt altijd aan anderen; nooit aan het tuig zelf.
als ik t zo lees zit er hier in t topic ook aardig wat tuig
mensen die gewoon hopen dat t uit de hand loopt
pi_153988321
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat volk is er alleen om weer te kunnen bewijzen en uit te lokken dat het allemaal viez0n RAZIESTEN zijn bij de pliesie.

Even wat rubber trekken voor Mitch, dat helpt!
U MAD?
pi_153988334
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik had het niet over 'dat volk', maar over de hoop van admiraalanaal dat er een aanleiding komt om ze helemaal naar de tering te meppen tot ze niet meer ademen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2015 21:42:28 ]
pi_153988348
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:33 schreef mijntjexx het volgende:
Het enige wat ik niet snap is dat al je eenmaal op de grond ligt met 5 politieagenten op je dat je dan niet beslist om te doen wat ze zeggen. Je ziet duidelijk dat hij expres zijn hoofd omhoog houdt om niet toe te willen geven aan de politie. De agenten blijven zeggen " handen op je rug" maar hij verzet zich en gaat de strijd aan. Hoofd omlaag, handen op de rug en je staat weer overeind maar deze man wilde absoluut niet zijn handen naar achteren doen. Dat valt mij op aan het ene filmpje. Bij het andere filmpje (knockout de bus in) zie ik niet correct handelen van de politie.
Valt niemand dit ook op?
pi_153988354
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/g5Rqnij-G2M_qXRwZXEslMEAgGI=/fit-in/900x900/smart/filters:no_upscale()/http://spitsnieuws.tcdn.n(...)10537.jpg]afbeelding[/url] ]

Even wat rubber trekken voor Mitch, dat helpt!

:') . Kijk eens hoe *; de Skilderswaaik is.
pi_153988360
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:36 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Ik hoop in ieder geval niets, mijn gezonde verstand zegt dat het nooit rustig kan blijven vandaag. En waarom niet? Omdat ze er niet zijn voor Mitch, ze zijn daar om keet te kunnen trappen.
U MAD?
pi_153988372
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:37 schreef mijntjexx het volgende:

[..]

Valt niemand dit ook op?
Jawel, maar daar mag je niets van zeggen want dan ben je racist.
U MAD?
pi_153988373
quote:

[..]

Nee, de mensen die hopen dat het uit de hand loopt verzamelen zich nu in de schilderswijk om de tyfus uit te laten breken ;)
pi_153988380
quote:

[..]

Mensen die hopen dat het uit de hand loopt, zijn niet per definitie tuig. Die willen gewoon dat de relschoppers hard worden aangepakt.
pi_153988404
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:37 schreef mijntjexx het volgende:

[..]

Valt niemand dit ook op?
t enige wat ik kan zeggen is dat ik ook zou proberen los te komen als ik geen lucht krijg
probeer maar te ontspannen in zo'n geval, lijkt me erg lastig
met wat we nu weten was hij waarschijnlijk bezig met een doodstrijd
pi_153988419
Zullen straks wel weer een paar ratten met een ado shirtje aan lopen waardoor de NOS meteen denkt dat de harde kern van ADO massaal uit is op rellen :') :r
pi_153988427
quote:

[..]

Ik hoop ook dat t uit de hand loopt, veel doden en gewonden, beetje sensatie, het is toch maar schorriemorrie.
pi_153988430
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:39 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

t enige wat ik kan zeggen is dat ik ook zou proberen los te komen als ik geen lucht krijg
probeer maar te ontspannen in zo'n geval, lijkt me erg lastig
met wat we nu weten was hij waarschijnlijk bezig met een doodstrijd
Als hij zich meteen had overgegeven was er niets aan de hand geweest. Maarja, verzetten tegen aanhouding.....
Wat het gedrag van de politie overigens niet goed keurt..
U MAD?
pi_153988431
doriensnijders twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:38:27 Politie haalt de straat leeg. Demonstranten roepen tegen politie "moordenaars! Moordenaars!" #mitch http://t.co/TM7lqy5e5F reageer retweet
pi_153988434
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mensen die hopen dat het uit de hand loopt, zijn niet per definitie tuig. Die willen gewoon dat de relschoppers hard worden aangepakt.
oh? nieuwe definitie?
pi_153988439
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zullen straks wel weer een paar ratten met een ado shirtje aan lopen waardoor de NOS meteen denkt dat de harde kern van ADO massaal uit is op rellen :') :r
Ik moest hard lachen om die Theo Verbruggen.

Één Marokkaan met een ADO-shirt aan.

''HET ZIJN VOETBALSUPPORTERS!1!1!!!!!!!!!!11!!!!''
pi_153988462
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Nee, de mensen die hopen dat het uit de hand loopt verzamelen zich nu in de schilderswijk om de tyfus uit te laten breken ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoppa laat maar los gaan, breek die pleuris buurt af en knuppel ze neer. Vragen er zelf om, stelletje kneuzen!! :r
wat doe je dan hier? jullie voetbalsuporters staan nu toch allemaal op de heemstraat?
pi_153988463
quote:
15s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
doriensnijders twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:38:27 Politie haalt de straat leeg. Demonstranten roepen tegen politie "moordenaars! Moordenaars!" #mitch http://t.co/TM7lqy5e5F reageer retweet
:')

Wat een stelletje kneuzen zijn het ook
pi_153988475
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik moest hard lachen om die Theo Verbruggen.

Één Marokkaan met een ADO-shirt aan.

''HET ZIJN VOETBALSUPPORTERS!1!1!!!!!!!!!!11!!!!''
Jaa :D _O-
pi_153988481
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:42 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

[..]

wat doe je dan hier? jullie voetbalsuporters staan nu toch allemaal op de heemstraat?
Gooi jezelf weg :') _O-
pi_153988482
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Als hij zich meteen had overgegeven was er niets aan de hand geweest. Maarja, verzetten tegen aanhouding.....
Wat het gedrag van de politie overigens niet goed keurt..
tuurlijk
pi_153988499
johnvandertol twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:26:52 Eén van de aanwezigen is in ieder geval van plan om het rustig te houden. 'Ik ga zo naar huis, lekker eten' #mitch #denhaag #aruba reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')