Dan zullen er andere zaken gespeeld hebben. Of de verdachte heeft een wel heel slechte advocaat gehad en een OvJ met een hele slechte dag. Kan ook, maar is wel erg uitzonderlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
geen heterdaad, in het ene geval ook geen strafblad, geen voorwaardelijke veroordeling of andere openstaande straf
Want? Zie jij in dat filmpje meer dan een hardhandige aanhouding? Ben jij een expert op dit gebied?quote:in het geval lijken de filmpjes me ook behoorlijke bewijslast
al die rellende mensen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wow, nu is t een geweer
wie heeft t hier over huidskleur?
Geweld en racisme daar?quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan zullen er andere zaken gespeeld hebben. Of de verdachte heeft een wel heel slechte advocaat gehad en een OvJ met een hele slechte dag. Kan ook, maar is wel erg uitzonderlijk.
[..]
Want? Zie jij in dat filmpje meer dan een hardhandige aanhouding? Ben jij een expert op dit gebied?
Het ziet er ruw en hardhandig uit. Heel erg, in mijn ogen ook veels te. Maar dat kan in gevallen gerechtvaardigd zijn. Dat ze de schijn erg tegen hebben maakt dit nog geen keiharde bewijslast die een voorarrest gerechtvaardigd.
En begrijp me goed. Ik denk ook dat ze hier te ver gaan en er voor gestraft zullen worden. En ik ben er sowieso voor dat het hele politiekorps Haaglanden nu eindelijk eens schoon schip gaat maken: los van dit incident hebben die de laatste jaren het ene na het andere incident met geweld en racisme. Het is daar een rotte bende waar een hele boel koppen moeten gaan rollen.
Ja. Of heb je onderzoek gedaan en kun je het, gestaafd met bewijsmateriaal, allemaal hardmaken in een rechtszaal? Kom maar op dan....quote:
Lees de topicreeks maar terug. Heb al een aardige reeks linkjes geplaatst daarover.quote:
Autopsie uitgewezen heeft dat hij door politiegeweld en zuurstof gebrek overleden is?quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja. Of heb je onderzoek gedaan en kun je het, gestaafd met bewijsmateriaal, allemaal hardmaken in een rechtszaal? Kom maar op dan....
twitter:Planeetram1964 twitterde op woensdag 01-07-2015 om 20:11:31#Mitch #Henriques: verniel geen winkels, maar liever spullen van de politie, bv. politie-auto! #Politie #Den #Haag, zijn jullie tevreden?? reageer retweet
Eerder in deze reeks is de documentaire Blauw en Bont al eens genoemd.quote:
Staat dat het om 21.11 getweet is, zo laat is het nog niet. Buitenland misschien?quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze tweet..
https://twitter.com/Planeetram1964/status/616308163424440324
Zit mobiel en weet ff niet hoe te embedden.
Waar precies? Er zijn al redelijk wat delen en ik zit ook nog op m'n telefoonquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lees de topicreeks maar terug. Heb al een aardige reeks linkjes geplaatst daarover.
Hier staat 20:11quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:48 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Staat dat het om 21.11 getweet is, zo laat is het nog niet. Buitenland misschien?
Ga ik doen, dank je!quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Eerder in deze reeks is de documentaire Blauw en Bont al eens genoemd.
Maar er lijkt ook een structureler probleem te zijn dan alleen wat daar bij Haaglanden speelt. Lees de uitgelekte interne memo van de huidige korpschef nationale politie Bouman maar eens.
Nouja, het is iets minder slecht qua insteek dan random vernielingen en plunderingen...quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze tweet..twitter:Planeetram1964 twitterde op woensdag 01-07-2015 om 20:11:31#Mitch #Henriques: verniel geen winkels, maar liever spullen van de politie, bv. politie-auto! #Politie #Den #Haag, zijn jullie tevreden?? reageer retweet
Autopsie heeft uitgewezen dat hij is overleden aan zuurstofgebrek MOGELIJK als gevolg van politiegeweld. Of het daadwerkelijk het gevolg was van politiegeweld is (nog) niet bewezen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:40 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Autopsie uitgewezen heeft dat hij door politiegeweld en zuurstof gebrek overleden is?
+ beelden hiervan.
wat denk je zelf na het zien van de beelden waar ze met 5 man op het slachtoffer zitten totdat ie bewusteloos wordt en daarna, wie weet hoe lang daarna, het slachtoffer bewusteloos wegslepen zonder medische hulp te verlenen, daarna nog gaan liegen dat het slachtoffer in het busje onwel is geworden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Autopsie heeft uitgewezen dat hij is overleden aan zuurstofgebrek MOGELIJK als gevolg van politiegeweld. Of het daadwerkelijk het gevolg was van politiegeweld is (nog) niet bewezen.
Die kan een politieauto voor z'n deur verwachten binnenkort.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze tweet..twitter:Planeetram1964 twitterde op woensdag 01-07-2015 om 20:11:31#Mitch #Henriques: verniel geen winkels, maar liever spullen van de politie, bv. politie-auto! #Politie #Den #Haag, zijn jullie tevreden?? reageer retweet
20:11quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:48 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Staat dat het om 21.11 getweet is, zo laat is het nog niet. Buitenland misschien?
als ik op het linkje druk krijg ik 21.11 te zien, geen idee waarom danquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
wat denk je zelf na het zien van de beelden waar ze met 5 man op het slachtoffer zitten totdat ie bewusteloos wordt en daarna, wie weet hoe lang daarna, het slachtoffer bewusteloos wegslepen zonder medische hulp te verlenen, daarna nog gaan liegen dat het slachtoffer in het busje onwel is geworden.
Racisten zijn het! Genoeg PVV stemmers in het land!
Tokkiemens weet niet eens dat de politie bij de demonstreerplekken daar totaal niet is ingezet zoals de leider van het bureau vertelde.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wacht even, wanneer mag je nou wel en wanneer niet generaliseren?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]![]()
Iets met generaliseren wat je doet
quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In het geval Schilderswijk kan je gerust generaliseren ja.
twitter:omroepwest twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:18:10Inmiddels wordt de sfeer in de Schilderswijk grimmiger. Ongeveer 300 mensen bij politiebureau #mitch #denhaag reageer retweet
Demonstreren bij het verkeerde bureau.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:omroepwest twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:18:10Inmiddels wordt de sfeer in de Schilderswijk grimmiger. Ongeveer 300 mensen bij politiebureau #mitch #denhaag reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |