zovaak mogen nablijven door onverwachte duitsoverhoringen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar het ergste vooruitzicht de onverwachte overhoring was...
DURCH FÜR OHNE UM BIS GEGEN ENTLANGquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
zovaak mogen nablijven door onverwachte duitsoverhoringen.
Precies.. jij weet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nice, dan heb je weer tijd om 20 afleveringen per dag te zien van een anime
wie wil dat nou?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nice, dan heb je weer tijd om 20 afleveringen per dag te zien van een anime
Ik leef toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
De hele dag anime kijken is niet bepaald gezond.
en nu ben ik slapen.
Ja, net begonnen op Hermanns adviesquote:
Ik bekijk het op een rustiger tempo, GoT moet je even laten bezinken om verder te kijken.quote:
Wel goed opletten he.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik bekijk het op een rustiger tempo, GoT moet je even laten bezinken om verder te kijken.
uiteraard, GoT is niet voor bingekijken, kan wel, maar er gebeurt een hoop.quote:
Ik heb de fout gemaakt om op m'n telefoon te kijken tijdens belangrijke gesprekken. En dan weet je een seizoen erna niet wie het is of wat er gespeeld heeft, kijk je even terug op de wiki en denk je: shit toen heb ik niet opgeletquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
uiteraard, GoT is niet voor bingekijken, kan wel, maar er gebeurt een hoop.
verloren generatie dezequote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:56 schreef Fylax het volgende:
Ik heb de fout gemaakt om op m'n telefoon te kijken tijdens belangrijke gesprekken.
op de SC werd zelfs gespoilt, echter niet gelezen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb de fout gemaakt om op m'n telefoon te kijken tijdens belangrijke gesprekken. En dan weet je een seizoen erna niet wie het is of wat er gespeeld heeft, kijk je even terug op de wiki en denk je: shit toen heb ik niet opgelet
ja, das waarquote:
morgen weer in de hitte post bezorgenquote:
trustequote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:58 schreef Remqo het volgende:
Maarre burgers, boeren en boelerlui, ik kruip m'n nest in
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:58 schreef Remqo het volgende:
Maarre burgers, boeren en boelerlui, ik kruip m'n nest in
ah serieus suc6 manquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
morgen weer in de hitte post bezorgen
gevarengeld zou wel terecht zijn deze week ja, maar helaas werkt slaafleef niet zoquote:
klote welquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
gevarengeld zou wel terecht zijn deze week ja, maar helaas werkt slaafleef niet zo
het is heerlijk als het geen 40 graden isquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
klote wel
is het wel leuk werk? beetje sociaal doen enz?
hoezo durf jij eigk niet naar buiten dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is heerlijk als het geen 40 graden is
maar ja, dan moet je wel naar buiten durven te gaan
matige diss, fylaxquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoezo durf jij eigk niet naar buiten dan?
schud met mijn arm en zwaai met mijn kinnenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:09 schreef BozeHaas het volgende:
butje, ben je butje, ben je soms een beetje butje
Ik wou je playen maar ben veel te traag, bovendien ga ik hard aan de pil vandaagquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
schud met mijn arm en zwaai met mijn kinnen
?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:37 schreef niels0 het volgende:
Het is heel goed gegaan m'n gesprek met Van Oord gisteren. De directie bemoeit zich nu met de zaak. Ik heb er een goed gevoel over.
Wat wil je bij die baggeraar doen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:37 schreef niels0 het volgende:
Het is heel goed gegaan m'n gesprek met Van Oord gisteren. De directie bemoeit zich nu met de zaak. Ik heb er een goed gevoel over.
Is goedquote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil je een lijstje vanaf de oerknal?
quote:Op maandag 29 juni 2015 19:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je ziek of werk je over? Dacht dat jij niet op FOK! zat buiten werktijden.
Rustig jongens, ik zat heel even mobiel om iets te zoeken niets aan de hand!quote:
dit is geen lijst ehquote:
ben gewoon eerlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga nou godverdomme niet zo bijdehand lopen doen met je mopsneus
Tropenroosterquote:
Succesquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:23 schreef MAHL het volgende:
Jongens zometeen verdediging van scriptie wie wenst mij succes
succesquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:23 schreef MAHL het volgende:
Ik niet, hoop dat je faalt, MAHLquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:23 schreef MAHL het volgende:
Suczeven hihiquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:23 schreef MAHL het volgende:
wow pewpew bitchquote:
He bah, moet je dat nou hier vertellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:22 schreef Chai het volgende:
[..]
En toen een ochtendrit gemaakt op mijn paard.
ta madre.quote:
wow ;squote:
Je weet helemaal niets van mijn moeder.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wow ;s
ik denk dat jouw moeder een heel lieve en zorgzame vrouw is.
leuk in die hittequote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:23 schreef MAHL het volgende:
zou jij ook zijn stiekemquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wow ;s
ik denk dat jouw moeder een heel lieve en zorgzame vrouw is.
daarom staat er ook 'ik denk', knaapkneusquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je weet helemaal niets van mijn moeder.
hahaha neus, al 2 neusgrapjes vanochtendquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
daarom staat er ook 'ik denk', knaapkneus
Wow, arrows has been shotquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
knaapkneus, mooi verzonnen, nooit gehoord, netjes ookquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hihahoquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahaha neus, al 2 neusgrapjes vanochtend
succes komt goed als je mee mag doen heb je al gewonnen je weet dat je het kunt topperquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:23 schreef MAHL het volgende:
bedankt voor het melden, heb die boy al te lang niet gesprokenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:46 schreef HPLC het volgende:
Haha, zie TARDIS een beetje op de fp posten:
Mafia 3 waarschijnlijk in aantocht
Gewoon daar een beetje SC'en, krijgt het bericht nog wat viewsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
bedankt voor het melden, heb die boy al te lang niet gesproken
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
bedankt voor het melden, heb die boy al te lang niet gesproken
het levenquote:
zeg dan goedemorgenquote:
Ze doet het er gewoon om. Wat een vervelend meisje ook...quote:
OV met dit weer is inddquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:08 schreef JimmyDean het volgende:
Later hommo's, ik ga lekker een half uur in een snikhete stinkbus zitten.
echt hoor, beetje doen alsof ze lief en aardig is, maar diep van binnen gewoon totaal gevoelloosquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze doet het er gewoon om. Wat een vervelend meisje ook...
Beetje het beeld van de gemiddelde juffrouwquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt hoor, beetje doen alsof ze lief en aardig is, maar diep van binnen gewoon totaal gevoelloos
dan toch liever vrouwen die zich voordoen als een bitch, maar eigenlijk stiekem toch aardig zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje het beeld van de gemiddelde juffrouw
Zoals Chlo?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan toch liever vrouwen die zich voordoen als een bitch, maar eigenlijk stiekem toch aardig zijn
bijvoorbeeld.quote:
ripquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:08 schreef JimmyDean het volgende:
Later hommo's, ik ga lekker een half uur in een snikhete stinkbus zitten.
Dan zou ik voor sg gaan, die heeft ook nog de looks.quote:
Ja? Ziet zij er nice uit?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan zou ik voor sg gaan, die heeft ook nog de looks.
ik "ga" helemaal nergens voorquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan zou ik voor sg gaan, die heeft ook nog de looks.
Keertje doen joh, vrouwen zijn leukquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik "ga" helemaal nergens voor
over de looks van chlo weet ik maar bar weinig
Lang niet allemaal, net zoveel rotte appels onder vrouwen als onder mannen.quote:
Serioesoe!?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:49 schreef Makoto het volgende:
[..]
Lang niet allemaal, net zoveel rotte appels onder vrouwen als onder mannen.
Goedenacht vergetenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
goedemorgen, Goedemiddag en ook vast goedeavond :p
sommige mannen hebben last van een ochtendhumeurtjequote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze doet het er gewoon om. Wat een vervelend meisje ook...
Ga je vandaag weer quotes aanpassen of is dat meer iets voor de maandag?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
sommige mannen hebben last van een ochtendhumeurtje
Deze vraag kan je beter aan je zelf stellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ga je vandaag weer quotes aanpassen of is dat meer iets voor de maandag?
en je krijgt er een paar terug?quote:
dat bepaal jij nietquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Deze vraag kan je beter aan je zelf stellen.
Ik wacht in spanning afquote:
normaal kun je wel op sg rekenen hoorquote:
gianni klaagt al even dat de dames die hij goeiemorgen wenst geen reactie geven. En nu doe jij dat ook niet.... arme jongen.quote:
Klaagbaak [KLB]quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gianni klaagt al even dat de dames die hij goeiemorgen wenst geen reactie geven. En nu doe jij dat ook niet.... arme jongen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klaagbaak [KLB]
Klagen, klagen, klagen..
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal kun je wel op sg rekenen hoor
Half 7quote:
Ziet er wel ok uit. Een 6.5.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik "ga" helemaal nergens voor
over de looks van chlo weet ik maar bar weinig
waarom? geen airco?quote:
zo aardig ben je US nooit over iemandquote:
Echt niet?! Hier heb je een heel mooi landschal en alquote:
Hier heb je een hele mooie stad.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Echt niet?! Hier heb je een heel mooi landschal en al![]()
Hier heb je een dierentuinquote:
TRquote:
Ik ookquote:
Kom eens met betere punten, de een na grootste stad van Nederland heeft natuurlijk geen bios.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ookletterlijk op steenworp afstand
Hier heb je een bios![]()
Pak steen, gooi, en film. Ik wil 'm in de dierentuin zien belanden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ookletterlijk op steenworp afstand
Hier heb je een bios![]()
Kan niet altijd een bitch zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom? geen airco?
[..]
zo aardig ben je US nooit over iemand
Hier zijn de mensen tenminste aardigquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kom eens met betere punten, de een na grootste stad van Nederland heeft natuurlijk geen bios.
Maar ik ben hartstikke slecht in alles wat met sport te maken heeftquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:50 schreef Makoto het volgende:
[..]
Pak steen, gooi, en film. Ik wil 'm in de dierentuin zien belanden.
Howcome, niels?quote:
mensen zijn overrated.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hier zijn de mensen tenminste aardig
Zo'n minuut lopen van mn huis staat een poef
De poef moet toch een goede reden zijnquote:
Dat is toch zeker niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar ik ben hartstikke slecht in alles wat met sport te maken heeft
Welke bands luister je metaalhoofd?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:58 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De poef moet toch een goede reden zijn![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:58 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De poef moet toch een goede reden zijn![]()
![]()
Ah, ja... klinkt logisch dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Sterke drank gisteren. Ik ben dat niet gewend. Normaal drink ik alleen bier of wijn.
Nederlands.quote:
Ze lijkt altijd veel gemener doordat iedereen zo zwaar op de hand is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo aardig ben je US nooit over iemand
Heb dat ook snel van sterke drankquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja. M'n eigen schuld. Al moeten overgeven ook.
Owauw.. Euhm.. Best veelquote:
ik heb dat eerder van bier.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb dat ook snel van sterke drankik haat kotsen
Is dat eigenlijk een nederlands woord?quote:
wat? nee? jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk een nederlands woord?
kut dusquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Owauw.. Euhm.. Best veel
Ik ben begonnen met sum 41 toen ik 11 was
Tken een tidje Rammstein op mn 13de
En nu zoiets als BMTH. OM&M. MMF. Zoiets
Proberen snel te typen is niet mn sterkste punt jaquote:
Ik raak altijd vol van bierquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dat eerder van bier.
beetje kotsen, best lekker soms
Geloof het of niet grote vriend, maar vandaag is de dag gekomen dat ik het volledig met je eens ben.quote:
Poefquote:
Geschreeuw jaquote:
lucht soms wel opquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik raak altijd vol van bier![]()
Hoor dat wel vaker, dat kotsen lekker is... oneens hier.
zo een ding om je voeten op te leggen..quote:
Eerst luisterde ik wel metal, bmth ook. Maar daar fuck ik niet meer mee, behalve system of a down op z'n tijd. Ik luister nu hardcorequote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Geschreeuw ja
Waar luister jij naar?
Altijd handig die shit.quote:
Gebruik je het woord poef nietquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lucht soms wel op
[..]
zo een ding om je voeten op te leggen..
ik lees net je zin terug, ik jij bedoelt een heel andere poefquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Eerst luisterde ik wel metal, bmth ook. Maar daar fuck ik niet meer mee, behalve system of a down op z'n tijd. Ik luister nu hardcore
Wat is het?quote:
Wat is Limburgs toch een mooie taalquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lees net je zin terug, ik jij bedoelt een heel andere poef
en nee, dat is geen nederlands woord in dat geval
uiteraardquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wat is Limburgs toch een mooie taal
Haha, ik was toen een jaar of 13 ofzo. Dat is de enige metal die oké is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]![]()
Serieus?!
O wauw, dat vind ik echt leukwanneer luisterde je naar ze?
En system of a down luister ik ook wel eens op z'n tijd naar.
Bedoel je hardcore of echt hardcore punk?
Je bent toch metal?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]![]()
Serieus?!
O wauw, dat vind ik echt leukwanneer luisterde je naar ze?
En system of a down luister ik ook wel eens op z'n tijd naar.
Bedoel je hardcore of echt hardcore punk?
fixedquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wat is Limburgs toch een mooie taalverbale diarree
Wat is het dan? een springkussen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lees net je zin terug, ik jij bedoelt een heel andere poef
en nee, dat is geen nederlands woord in dat geval
Bordeel... Poefquote:
trouwens als het die is die ik denk: dan heeft mn zus in diezelfde straat gewoondquote:
Oh, dat vind ik echt leuk. Je komt niet vaak mensen tegen die naar die muziek luisyerenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:12 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha, ik was toen een jaar of 13 ofzo. Dat is de enige metal die oké is.
Harcore punk, niet holland hardcore gabber shit.
wat is bmth?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:16 schreef HPLC het volgende:
bmthEr was ooit nog eens een FOK!ker hier die fanboy was
Jaquote:
He shit. Mn kloonquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:16 schreef HPLC het volgende:
leugens, ik ken er genoegquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik echt leuk. Je komt niet vaak mensen tegen die naar die muziek luisyeren
lflmjamesdean ofzjeauw is ook fanboy daarvan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:16 schreef HPLC het volgende:
nooit van gehoordquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
trouwens als het die is die ik denk: dan heeft mn zus in diezelfde straat gewoond
Richtig!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
Oh, dat vind ik echt leuk. Je komt niet vaak mensen tegen die naar die muziek luisyeren
Ja, ga fietsen man.quote:
is wel alweer een tijdje geleden, dus toen had jij nog de leeftijd dat je aan het stoepkrijten was buitenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]fuck wie weet hebben we elkaar dan echt eens gezien stiekem
Ik niet helaasquote:
De persoon waar ik mn hele leven op heb gewachtquote:
genoeg liefhebbers in jouw regio. de MOC bestaat niet voor niksquote:
Limburgs?quote:
wat heb je gegeten?quote:
Fietsen in dit weer is wel echt lekkerquote:
Jij was die kinderlokker die me telkens snoep gafquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is wel alweer een tijdje geleden, dus toen had jij nog de leeftijd dat je aan het stoepkrijten was buiten
jij, ik, crip, het worden er wel meerquote:
oh ja, richtig. hoe lang nog?quote:
pics, oh wacht..quote:
Dat zei iedereen altijd... werkte bij mij nooitquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lucht soms wel op
[..]
zo een ding om je voeten op te leggen..
Gefeliciteerd met jouw groei als individu.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:05 schreef Makoto het volgende:
[..]
Geloof het of niet grote vriend, maar vandaag is de dag gekomen dat ik het volledig met je eens ben.
Nee, te warm.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:08 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Fietsen in dit weer is wel echt lekker
Hoi Toto, ik heb jou ook gemistquote:
was jij dan dat ene meisje...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jij was die kinderlokker die me telkens snoep gaf
:s :squote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hoi Toto, ik heb jou ook gemist
Wat is datquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
genoeg liefhebbers in jouw regio. de MOC bestaat niet voor niks
de Mijn streek Oost Crew (quote:
quote:
Langzaamaan nemen we FOK! overquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij, ik, crip, het worden er wel meer
[..]
oh ja, richtig. hoe lang nog?
Zuid-Limburg. Dus heel veel bergen die je af kan fietsenquote:
Echt hequote:
Ik wist het welquote:
Ja, maar die moet je gvd ook weer op, en Limburgquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zuid-Limburg. Dus heel veel bergen die je af kan fietsen
Dat ken ik nietquote:
en opquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zuid-Limburg. Dus heel veel bergen die je af kan fietsen
Hoe gaat het?quote:
sterkte, geen pretje nu.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
morgen weer in de hitte post bezorgen
Mooie provincie hequote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:13 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, maar die moet je gvd ook weer op, en Limburg
Ik vind het nog steeds heel erg knap dat je die kapot kon krijgen met je dronken kopquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en op
vandaag komen wel mn nieuwe remmen binnen, dan is het weer verantwoord om te fietsen
Primaquote:
tja, het is ook al een oudje.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds heel erg knap dat je die kapot kon krijgen met je dronken kop
Nee, ruikt naar kak. Jullie moeten gewoon afgestaan worden aan Duitsland.quote:
Ik schaam mequote:
volledig terecht welquote:
ik kan het hier alleen maar mee eens zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:16 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, ruikt naar kak. Jullie moeten gewoon afgestaan worden aan Duitsland.
Hahaha. Ik maak zoveel fietsen kapot de laatste tijdquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, het is ook al een oudje.
inb4: jij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |