dat bepaal jij nietquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Deze vraag kan je beter aan je zelf stellen.
Ik wacht in spanning afquote:
gianni klaagt al even dat de dames die hij goeiemorgen wenst geen reactie geven. En nu doe jij dat ook niet.... arme jongen.quote:
Klaagbaak [KLB]quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gianni klaagt al even dat de dames die hij goeiemorgen wenst geen reactie geven. En nu doe jij dat ook niet.... arme jongen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klaagbaak [KLB]
Klagen, klagen, klagen..
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal kun je wel op sg rekenen hoor
Half 7quote:
Ziet er wel ok uit. Een 6.5.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik "ga" helemaal nergens voor
over de looks van chlo weet ik maar bar weinig
Echt niet?! Hier heb je een heel mooi landschal en alquote:
Hier heb je een hele mooie stad.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Echt niet?! Hier heb je een heel mooi landschal en al![]()
Hier heb je een dierentuinquote:
TRquote:
Ik ookquote:
Kom eens met betere punten, de een na grootste stad van Nederland heeft natuurlijk geen bios.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ookletterlijk op steenworp afstand
Hier heb je een bios![]()
Pak steen, gooi, en film. Ik wil 'm in de dierentuin zien belanden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ookletterlijk op steenworp afstand
Hier heb je een bios![]()
Kan niet altijd een bitch zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom? geen airco?
[..]
zo aardig ben je US nooit over iemand
Hier zijn de mensen tenminste aardigquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kom eens met betere punten, de een na grootste stad van Nederland heeft natuurlijk geen bios.
Maar ik ben hartstikke slecht in alles wat met sport te maken heeftquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:50 schreef Makoto het volgende:
[..]
Pak steen, gooi, en film. Ik wil 'm in de dierentuin zien belanden.
Howcome, niels?quote:
mensen zijn overrated.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hier zijn de mensen tenminste aardig
Zo'n minuut lopen van mn huis staat een poef
De poef moet toch een goede reden zijnquote:
Dat is toch zeker niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar ik ben hartstikke slecht in alles wat met sport te maken heeft
Welke bands luister je metaalhoofd?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:58 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De poef moet toch een goede reden zijn![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:58 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De poef moet toch een goede reden zijn![]()
![]()
Ah, ja... klinkt logisch dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Sterke drank gisteren. Ik ben dat niet gewend. Normaal drink ik alleen bier of wijn.
Nederlands.quote:
Ze lijkt altijd veel gemener doordat iedereen zo zwaar op de hand is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo aardig ben je US nooit over iemand
Heb dat ook snel van sterke drankquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja. M'n eigen schuld. Al moeten overgeven ook.
Owauw.. Euhm.. Best veelquote:
ik heb dat eerder van bier.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb dat ook snel van sterke drankik haat kotsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |