ah serieus suc6 manquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
morgen weer in de hitte post bezorgen
gevarengeld zou wel terecht zijn deze week ja, maar helaas werkt slaafleef niet zoquote:
klote welquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
gevarengeld zou wel terecht zijn deze week ja, maar helaas werkt slaafleef niet zo
het is heerlijk als het geen 40 graden isquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
klote wel
is het wel leuk werk? beetje sociaal doen enz?
hoezo durf jij eigk niet naar buiten dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is heerlijk als het geen 40 graden is
maar ja, dan moet je wel naar buiten durven te gaan
matige diss, fylaxquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoezo durf jij eigk niet naar buiten dan?
schud met mijn arm en zwaai met mijn kinnenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:09 schreef BozeHaas het volgende:
butje, ben je butje, ben je soms een beetje butje
Ik wou je playen maar ben veel te traag, bovendien ga ik hard aan de pil vandaagquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
schud met mijn arm en zwaai met mijn kinnen
?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:37 schreef niels0 het volgende:
Het is heel goed gegaan m'n gesprek met Van Oord gisteren. De directie bemoeit zich nu met de zaak. Ik heb er een goed gevoel over.
Wat wil je bij die baggeraar doen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:37 schreef niels0 het volgende:
Het is heel goed gegaan m'n gesprek met Van Oord gisteren. De directie bemoeit zich nu met de zaak. Ik heb er een goed gevoel over.
Is goedquote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil je een lijstje vanaf de oerknal?
quote:Op maandag 29 juni 2015 19:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je ziek of werk je over? Dacht dat jij niet op FOK! zat buiten werktijden.
Rustig jongens, ik zat heel even mobiel om iets te zoeken niets aan de hand!quote:
dit is geen lijst ehquote:
ben gewoon eerlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga nou godverdomme niet zo bijdehand lopen doen met je mopsneus
Tropenroosterquote:
Succesquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:23 schreef MAHL het volgende:
Jongens zometeen verdediging van scriptie wie wenst mij succes
succesquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:23 schreef MAHL het volgende:
Ik niet, hoop dat je faalt, MAHLquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:23 schreef MAHL het volgende:
Suczeven hihiquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:23 schreef MAHL het volgende:
wow pewpew bitchquote:
He bah, moet je dat nou hier vertellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:22 schreef Chai het volgende:
[..]
En toen een ochtendrit gemaakt op mijn paard.
ta madre.quote:
wow ;squote:
Je weet helemaal niets van mijn moeder.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wow ;s
ik denk dat jouw moeder een heel lieve en zorgzame vrouw is.
leuk in die hittequote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:23 schreef MAHL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |