Ja, net begonnen op Hermanns adviesquote:
Ik bekijk het op een rustiger tempo, GoT moet je even laten bezinken om verder te kijken.quote:
Wel goed opletten he.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik bekijk het op een rustiger tempo, GoT moet je even laten bezinken om verder te kijken.
uiteraard, GoT is niet voor bingekijken, kan wel, maar er gebeurt een hoop.quote:
Ik heb de fout gemaakt om op m'n telefoon te kijken tijdens belangrijke gesprekken. En dan weet je een seizoen erna niet wie het is of wat er gespeeld heeft, kijk je even terug op de wiki en denk je: shit toen heb ik niet opgeletquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
uiteraard, GoT is niet voor bingekijken, kan wel, maar er gebeurt een hoop.
verloren generatie dezequote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:56 schreef Fylax het volgende:
Ik heb de fout gemaakt om op m'n telefoon te kijken tijdens belangrijke gesprekken.
op de SC werd zelfs gespoilt, echter niet gelezen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb de fout gemaakt om op m'n telefoon te kijken tijdens belangrijke gesprekken. En dan weet je een seizoen erna niet wie het is of wat er gespeeld heeft, kijk je even terug op de wiki en denk je: shit toen heb ik niet opgelet
ja, das waarquote:
morgen weer in de hitte post bezorgenquote:
trustequote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:58 schreef Remqo het volgende:
Maarre burgers, boeren en boelerlui, ik kruip m'n nest in
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:58 schreef Remqo het volgende:
Maarre burgers, boeren en boelerlui, ik kruip m'n nest in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |