quote:
Langzaamaan nemen we FOK! overquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij, ik, crip, het worden er wel meer
[..]
oh ja, richtig. hoe lang nog?
Zuid-Limburg. Dus heel veel bergen die je af kan fietsenquote:
Echt hequote:
Ik wist het welquote:
Ja, maar die moet je gvd ook weer op, en Limburgquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zuid-Limburg. Dus heel veel bergen die je af kan fietsen
Dat ken ik nietquote:
en opquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zuid-Limburg. Dus heel veel bergen die je af kan fietsen
Hoe gaat het?quote:
sterkte, geen pretje nu.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
morgen weer in de hitte post bezorgen
Mooie provincie hequote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:13 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, maar die moet je gvd ook weer op, en Limburg
Ik vind het nog steeds heel erg knap dat je die kapot kon krijgen met je dronken kopquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en op
vandaag komen wel mn nieuwe remmen binnen, dan is het weer verantwoord om te fietsen
Primaquote:
tja, het is ook al een oudje.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds heel erg knap dat je die kapot kon krijgen met je dronken kop
Nee, ruikt naar kak. Jullie moeten gewoon afgestaan worden aan Duitsland.quote:
Ik schaam mequote:
volledig terecht welquote:
ik kan het hier alleen maar mee eens zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:16 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, ruikt naar kak. Jullie moeten gewoon afgestaan worden aan Duitsland.
Hahaha. Ik maak zoveel fietsen kapot de laatste tijdquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, het is ook al een oudje.
inb4: jij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |