Legendarische partij tegen Sjeng Schalken, halve kwart finale dacht ik in 2002.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:34 schreef Gruisman het volgende:
Nooit meer Hewitt op Wimbledon.. toch wel gek
Dat is ook niet meer wat het is geweestquote:Op maandag 29 juni 2015 18:43 schreef Max23 het volgende:
Robredo verliest 1e set met 6-2 van Millman
Netjesquote:
Pond ook echt? Ik ga me ook maar inschrijven voor Wimbledon.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Mag nu £47,000 bijschrijven. Bijna een verdubbeling van haar gewonnen prijzengeld dit jaar.
Zieke save net op BPquote:Op maandag 29 juni 2015 18:42 schreef Max23 het volgende:
Nishikori gaat beginnen aan de 5e set tegen Bolelli
Yup, met die ene bal in de 5de set waar Schalken de hoek koos waar Hewitt nog stond (en dus goed gokte). Andes had hij daar zomaar het toernooi kunnen winnen...quote:Op maandag 29 juni 2015 18:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Legendarische partij tegen Sjeng Schalken, halve kwart finale dacht ik in 2002.
Het lijkt me leuk als je het toernooi wint.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Pond ook echt? Ik ga me ook maar inschrijven voor Wimbledon.
Dan moet fok! wel een shout-out krijgen tijdens de overwinningsspeech.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk als je het toernooi wint.
Wat betekent dat moeilijke woord?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:18 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Dan moet fok! wel een shout-out krijgen tijdens de overwinningsspeech.
Knolpower je weet togquote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat betekent dat moeilijke woord?
Vermelding, groet. 'met dank aan ...', zoiets.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat betekent dat moeilijke woord?
Oké, klinkt goed. Maar ik denk eerlijk gezegd dat Sked geen kans maakt. Ken hem niet maar ik bedoel als je alleen al kijkt naar Wawrinka en Djokovic dan denk ik dat het gewoon onmogelijk is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:25 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Vermelding, groet. 'met dank aan ...', zoiets.
Met zo'n instelling is het inderdaad onmogelijk!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, klinkt goed. Maar ik denk eerlijk gezegd dat Sked geen kans maakt. Ken hem niet maar ik bedoel als je alleen al kijkt naar Wawrinka en Djokovic dan denk ik dat het gewoon onmogelijk is.
Ja, oké, maar je moet ook realistisch zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:32 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Met zo'n instelling is het inderdaad onmogelijk!
Kut, ben jij altijd zo serieus?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, klinkt goed. Maar ik denk eerlijk gezegd dat Sked geen kans maakt. Ken hem niet maar ik bedoel als je alleen al kijkt naar Wawrinka en Djokovic dan denk ik dat het gewoon onmogelijk is.
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:21 schreef Norrage het volgende:
http://www.theplayerstrib(...)-to-my-younger-self/
Mooi stuk
Goeie foto's ja. Grappig, heb op de baan altijd het idee dat Wawrinka wat dikker is. Komt wss ook door het iets wijdere shirt dat ie aan heeft.quote:
Photoshop doet wonderenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Goeie foto's ja. Grappig, heb op de baan altijd het idee dat Wawrinka wat dikker is. Komt wss ook door het iets wijdere shirt dat ie aan heeft.
echt een drama . stom dat ze de atp app niet kunnen/mogen gebruikenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:46 schreef Szura het volgende:
Wat een gescroll in die livescore op de app zeg
Blijft de beste ja, maar het zou al helpen als ze alle foto's eruit zouden tyfen...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:51 schreef luckass het volgende:
[..]
echt een drama . stom dat ze de atp app niet kunnen/mogen gebruiken
Jawel, volgens mij hebben bijna alle banen tegenwoordig in ieder geval een stream. Baan 5 en 7 in ieder geval wel want de partijen die nu op die banen zijn, zijn te zien.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:43 schreef Wopper1 het volgende:
Sijsling op court 5 en Haase op 7.
Geen televisie banen?
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat spelen de Nederlanders?
Bertens speelt trouwens om 14u onze tijd dacht ikquote:
6-0, 6-0 slechtsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:11 schreef Cyan9 het volgende:
Angelique Kerber is haar tegenstander flink aan het vermorzelen.
Als de vrouwen dat ook moeten doen dan vallen er dodenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Apart dat ze bij dubbels op Wimbledon wel 3 sets moeten winnen. Bij Roland Garros was 2 sets genoeg
Die doen wel gewoon 2 setsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als de vrouwen dat ook moeten doen dan vallen er doden
Snap ik, veiligheid boven allesquote:
Da's wel jammer. Gaan ze Nadal niet uitzenden? Zit zeker onder de red button.quote:
Misschien is ze wel heel snel uitgeschakeldquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel jammer. Gaan ze Nadal niet uitzenden? Zit zeker onder de red button.
Je zit op FOK! hè.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:14 schreef 1239758715981 het volgende:
0-6 6-0 18-16, ik garandeer het jullie
In zijn draw tot de 4e ronde zie ik eigenlijk alleen Brown als een gevaar (jinxquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:14 schreef Federer-fan het volgende:
De FOX-commentator zegt dat Nadal er dit jaar voor zorgt dat hij niets zoiets meemaakt als tegen Rosol of Kyrgios. Helaas zat er geen onderbouwing bij. Denk dat Nadal voor heel veel spelers kwetsbaar is in de eerste week.
Ik ookquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een afslachting van Kerber
100% score tot nu toe bij Scorito
Dustin Brown komt eraan_O_quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:14 schreef Federer-fan het volgende:
De FOX-commentator zegt dat Nadal er dit jaar voor zorgt dat hij niets zoiets meemaakt als tegen Rosol of Kyrgios. Helaas zat er geen onderbouwing bij. Denk dat Nadal voor heel veel spelers kwetsbaar is in de eerste week.
Uh, Troicki?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
In zijn draw tot de 4e ronde zie ik eigenlijk alleen Brown als een gevaar (jinx)
Troicki niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
In zijn draw tot de 4e ronde zie ik eigenlijk alleen Brown als een gevaar (jinx)
Ik was ook te laat helaas.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen blijkbaar niet in de Fokpoule terecht gekomen. Mijn D-vrouwen zijn ook allebei door en beiden hebben een gunstige loting(Stephens en Bencic).
Stephens en Bencic heb ik ookquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen blijkbaar niet in de Fokpoule terecht gekomen. Mijn D-vrouwen zijn ook allebei door en beiden hebben een gunstige loting(Stephens en Bencic).
Die laatste heb ik ook. En daarbij nog Mahut met de verdubbelaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik was ook te laat helaas.
Bencic heb ik ook, daarnaast Giorgi. Bij de mannen Thiem al door en Stakhovsky nog
Al die namen heb ik niet behalve Lisickiquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die laatste heb ik ook. En daarbij nog Mahut met de verdubbelaar.
Verder Karlovic en Troicki en Azarenka (die heeft iedereen) en Lisicki (die heeft ook bijna iedereen).
Bij de vrouwen heeft echt iedereen hetzelfdequote:
Kvitova niet, Halep welquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij de vrouwen heeft echt iedereen hetzelfde
Nl. Williams, Kvitova, Sharapova, Lisicki, Makarova, Safarova, Kerber, Azarenka, Stephens, Bencic
Ivanonic in plaats van Safarova, maar verder wel jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij de vrouwen heeft echt iedereen hetzelfde
Nl. Williams, Kvitova, Sharapova, Lisicki, Makarova, Safarova, Kerber, Azarenka, Stephens, Bencic
Het spel hangt trouwens wel echt te veel van die jokers af. Zou leuker zijn als dat effect minder is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ivanonic in plaats van Safarova, maar verder wel ja
Ik Nadalquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:32 schreef Max23 het volgende:
Ik heb trouwens F.Lopez als kluns bij sportpools, kijken wat daarmee gebeurd
Je kon een captain kiezen en die krijgt dan extra punten. Hoe lager op de ranglijst hoe meer extra punten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:35 schreef Norrage het volgende:
Kon je een Joker kiezen?Ik snapte echt geen reet van die Scorito en heb het in 2 seconden ingevuld voordat de draw uit was
Per ronde een speler, waarvan het puntenaantal verdrievoudigd per rondequote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:35 schreef Norrage het volgende:
Kon je een Joker kiezen?Ik snapte echt geen reet van die Scorito en heb het in 2 seconden ingevuld voordat de draw uit was
Geen idee of ik dat gedaan hebquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kon een captain kiezen en die krijgt dan extra punten. Hoe lager op de ranglijst hoe meer extra punten.
Federer 2013quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:39 schreef GwaiLow het volgende:
Is er een lijst van spelers die (perongeluk) niet in het wit kwamen opdagen op Wimbledon?
Die had ik over het hoofd gezien! Ook een pittige inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Uh, Troicki?
Halve finale van Queens nog gehaald..
wij hebben geen spaanse vriendenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:42 schreef Federer-fan het volgende:
Onze Spaanse vriend staat goed te spelen.
Tweet naar Infostrada en je krijgt antwoordquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:44 schreef 1239758715981 het volgende:
Kut kvitova, ik wilde weten of het een record was om 100% van je servicepunten te winnen in een GSwedstrijd
Alle banen hebben camera's, of nou ja 15quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:45 schreef Gruisman het volgende:
Half uurtje Wimbledon![]()
Speelt Haase op een tv baan?
Ook niet allemaal, op FS hadden ze het erover dat ze eigen camera's moesten inschakelen voor beelden van Haase/Sijslingquote:
De wedstrijden die net op de banen van Sijsling en Haase waren kon ik in ieder geval gewoon bekijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook niet allemaal, op FS hadden ze het erover dat ze eigen camera's moesten inschakelen voor beelden van Haase/Sijsling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja? Is dat de enige die niet in wit heeft gespeeld op Wimbledon?
Klopt, want dat crème of offwhite mag ook niet.quote:
Lauraquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:11 schreef GwaiLow het volgende:
Bertens 1 punt gewonnen op de Service van Kvitova en dat was een dubbele fout. Recordje?
Schandaaltje iig
Zij is wat dat betreft wel de uitzondering, want ze is toch echt een van de weinige echte goede Britste tennissters....jammer dat ze er nu bijna 2 jaar uitlag met blessurequote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die zie ik alleen op Wimbledon jaarlijks voorbij komen.
twitter:Wimbledon twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 15:34:17Venus & Serena Williams have withdrawn from the doubles. Their place is taken by lucky losers Misaki Doi & Stephanie Vogt #Wimbledon reageer retweet
Serena had het zeker weer teveel gezopen gisteravondquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:35 schreef borisz het volgende:
twitter:Wimbledon twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 15:34:17Venus & Serena Williams have withdrawn from the doubles. Their place is taken by lucky losers Misaki Doi & Stephanie Vogt #Wimbledon reageer retweet
mochten serveren voor de wedstrijd op 5-4, kregen ook 2 MP's op 40-15 maar nu 9*-10 achter !!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Granollers/Lopez maken er een thriller en een slijtageslag van in dubbelspel
3-6 4-6 7-6 6-4 4-4
Federer heeft altijd kampioensvorm op Wimbledonquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:13 schreef Wopper1 het volgende:
Federer tegen een nobody en in de studio hebben ze het al over een kampioensvorm... Kansloos.
Nee geen tv-baan helaasquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Haase ergens te zien op een open kanaal?
Best kansloos, geef dan een ander land met meerdere goede spelers die baanquote:
Haase kan ten minste ietsquote:
Al die Chineesjes vliegen er bij bosjes uit. Denk het wel dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:07 schreef macca728 het volgende:
zal Bouchard weer eens gaan winnen van Ying Ying ?
nou na een vroege break 4 games verliezen gelijk, die Bouchardquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Al die Chineesjes vliegen er bij bosjes uit. Denk het wel dus.
Niet iedereen zit aan de doping van de mannen die eeuwig doorbeuken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:12 schreef Norrage het volgende:
Slice![]()
1 5-settertje, en meteen last van zijn knie. Twijfelachtig of ie de DC kan spelen over 2 weken.
Denk je dat het door zijn drugsgebruik komt dat slice zoveel last heeft van zijn lichaam en hij zich geen twee uur kan concentreren?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet iedereen zit aan de doping van de mannen die eeuwig doorbeuken.
Het lijkt wel alsof ze haar tweelingzus al een jaar laat spelenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:22 schreef Norrage het volgende:
Genie![]()
hahahaha...te grappig die terugval van haar
Het is niet grappig, maar ontzettend zonde.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:22 schreef Norrage het volgende:
Genie![]()
Allemaal sinds dat ze haar coach had ontslagen ofzo toch? Toch wel bizar hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:22 schreef Norrage het volgende:
Genie![]()
2e set verliezen is geen 'choke', gewoon Haase being Haase.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:26 schreef Fok-it het volgende:
Haase die gaat choken? Dat gebeurt toch nooit?
Misschien was die coach gewoon extreem goed in bed, waardoor zij lekker kon ontstressenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:27 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Allemaal sinds dat ze haar coach had ontslagen ofzo toch? Toch wel bizar hoor
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien was die coach gewoon extreem goed in bed, waardoor zij lekker kon ontstressen
Uiteraard en ik waardeer je inspanning. Mijn reactie komt voornamelijk voort uit teleurstelling jegens datgene dat uit jouw hoofd ontspruit na dit gedachte-experiment.quote:
Zonnesteekquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:39 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Uiteraard en ik waardeer je inspanning. Mijn reactie komt voornamelijk voort uit teleurstelling jegens datgene dat uit jouw hoofd ontspruit na dit gedachte-experiment.
Veel drinken, dat helpt!quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:34 schreef Norrage het volgende:
Genie met haar chagrijnige rotkop en het niet een handje willen geven aan haar tegenstanders.
quote:
Hoe moeilijk is het dan om dat in normale woorden uit te leggen? Kleuter.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:48 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Mijnwas niet omdat ik je niet geloofde
Ongelooflijk als je zulke kansen hebt tegen Murray inderdaadquote:
Ik vroeg me al af wat er aan de hand wasquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:18 schreef Tim86 het volgende:
bohh, commentaar van Halep bij de partij van Murray nu op FOX 1
Stil... Mooiquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:33 schreef de_boswachter het volgende:
Haase is de schrik van elke ATP'er
Haase is de allerwildste hengst.
Dropshot, boogschutter, vliegensvlug,
Niemand zit lang op z'n rug.
Haase, Haase de Hengst.
Volley, sliceje, he's so fast.
Haase, Haase, you're the best,
Haase, Haase, de Hengst.
toch nog vier. Maar eerlijk is eerlijk, daar zat haase bijquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:59 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft hij gewonnen dit jaar?
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:33 schreef de_boswachter het volgende:
Haase, Haase de Hengst.
Haase, Haase, de Hengst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: en deze ooktwitter:WTAreactions twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 19:23:30Saying goodbye to your ranking like http://t.co/xAS9UjdrgO reageer retweet
twitter:Stako_tennis twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 19:19:58And the prize CHOKER of @Wimbledon goes......to....... ME!!!! reageer retweet
Dé post van dit topic.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:33 schreef de_boswachter het volgende:
Haase, Haase de Hengst.
Haase, Haase, de Hengst.
Ja, vreselijk mens.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:19 schreef de_boswachter het volgende:
Goed dat Bouchard er uit ligt. Met haar grote muil nadat ze twee toernooien goed speelde
Denk je dat Nadal het moeilijk krijgt tegen Brown? Denk zelf eigenlijk van niet maar de odd voor Brown is vast heel hoogquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal dus tegen Brown. Hij gaat moeilijk krijgen.
Ik probeer een beetje modern te doen ja. Zie ook deze post (althans het doorgestreepte woord in de post waarop ik reageer):quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:22 schreef wimderon het volgende:
Misschien kunnen ze Federer-fan eens naar een taalcursus sturen met zijn 'Hij gaat moeilijk krijgen' en dergelijke.
quote:
Heb je Halle vorig jaar gezien?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk je dat Nadal het moeilijk krijgt tegen Brown? Denk zelf eigenlijk van niet maar de odd voor Brown is vast heel hoog
Ow.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:33 schreef 1239758715981 het volgende:
Dit kunnen jullie wel waarderen wed ikedit: en deze ooktwitter:WTAreactions twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 19:23:30Saying goodbye to your ranking like http://t.co/xAS9UjdrgO reageer retweet
twitter:Stako_tennis twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 19:19:58And the prize CHOKER of @Wimbledon goes......to....... ME!!!! reageer retweet
Waar haal je die actuele lijst ook alweer vandaan? Die kerel wat elke week alles bijhoudtquote:
Hierquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar haal je die actuele lijst ook alweer vandaan? Die kerel wat elke week alles bijhoudt
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:33 schreef 1239758715981 het volgende:
Dit kunnen jullie wel waarderen wed ikedit: en deze ooktwitter:WTAreactions twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 19:23:30Saying goodbye to your ranking like http://t.co/xAS9UjdrgO reageer retweet
Tsja typisch Nederlandse tennissers, om de zoveel tijd 1 leuke opleving om daarna weer finaal door de ondergrens te zakken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:02 schreef TennispeRFect het volgende:
Die Kiki bertens is er wel vreselijk hard afgegaan he.
"Petra Kvitova won 28 of 29 points on her serve - a double-fault in the final game was the lone blemish - in a 6-1, 6-0 victory over Kiki Bertens that required all of 35 minutes.
The second-seeded Kvitova, who is from the Czech Republic, said her parents made the trip for her first-round match, but will be heading home right away.
''I have to say `Sorry' to them'' for such a short match Tuesday, Kvitova joked.
Sowieso jammer dat ze altijd lange samenvattingen laten zien van toppers die een nobody wegknallen..... zend dan bijvoorbeeld een spannende pot op court 1 langer uit....quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:43 schreef Gruisman het volgende:
Die samenvatting van Wimbledon op Fox ook echt![]()
Murray: 20 minuten
Alle andere wedstrijden : 4 minuten
Nou ja, de nobody van Murray stond wel lekker te rosollen met z'n alles of niets. Was een amusante partij. Het is al een zege dat ze niet 11 minuten Murray, 11 minuten Federer en dan 2 minuten de rest hebben gedaan. Al kan ik Fox toch niet ontvangen en klaag ik gewoon maar een beetje mee....quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sowieso jammer dat ze altijd lange samenvattingen laten zien van toppers die een nobody wegknallen..... zend dan bijvoorbeeld een spannende pot op court 1 langer uit....
twitter:BenRothenberg twitterde op woensdag 01-07-2015 om 13:49:55BREAKING: No5 Kei Nishikori is withdrawing from #Wimbledon. Same calf injury as in Halle, I believe. reageer retweet
heftigquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:50 schreef BobW het volgende:
twitter:BenRothenberg twitterde op woensdag 01-07-2015 om 13:49:55BREAKING: No5 Kei Nishikori is withdrawing from #Wimbledon. Same calf injury as in Halle, I believe. reageer retweet
Dat is mooi rukquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:50 schreef BobW het volgende:
Giraldo door. Goed voor mijn Scoritoquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:50 schreef BobW het volgende:
Wordt niks meer met Nishikoriquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Giraldo door. Goed voor mijn Scorito
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |