Haase kan ten minste ietsquote:
Al die Chineesjes vliegen er bij bosjes uit. Denk het wel dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:07 schreef macca728 het volgende:
zal Bouchard weer eens gaan winnen van Ying Ying ?
nou na een vroege break 4 games verliezen gelijk, die Bouchardquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Al die Chineesjes vliegen er bij bosjes uit. Denk het wel dus.
Niet iedereen zit aan de doping van de mannen die eeuwig doorbeuken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:12 schreef Norrage het volgende:
Slice![]()
1 5-settertje, en meteen last van zijn knie. Twijfelachtig of ie de DC kan spelen over 2 weken.
Denk je dat het door zijn drugsgebruik komt dat slice zoveel last heeft van zijn lichaam en hij zich geen twee uur kan concentreren?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet iedereen zit aan de doping van de mannen die eeuwig doorbeuken.
Het lijkt wel alsof ze haar tweelingzus al een jaar laat spelenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:22 schreef Norrage het volgende:
Genie![]()
hahahaha...te grappig die terugval van haar
Het is niet grappig, maar ontzettend zonde.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:22 schreef Norrage het volgende:
Genie![]()
Allemaal sinds dat ze haar coach had ontslagen ofzo toch? Toch wel bizar hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:22 schreef Norrage het volgende:
Genie![]()
2e set verliezen is geen 'choke', gewoon Haase being Haase.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:26 schreef Fok-it het volgende:
Haase die gaat choken? Dat gebeurt toch nooit?
Misschien was die coach gewoon extreem goed in bed, waardoor zij lekker kon ontstressenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:27 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Allemaal sinds dat ze haar coach had ontslagen ofzo toch? Toch wel bizar hoor
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien was die coach gewoon extreem goed in bed, waardoor zij lekker kon ontstressen
Uiteraard en ik waardeer je inspanning. Mijn reactie komt voornamelijk voort uit teleurstelling jegens datgene dat uit jouw hoofd ontspruit na dit gedachte-experiment.quote:
Zonnesteekquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:39 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Uiteraard en ik waardeer je inspanning. Mijn reactie komt voornamelijk voort uit teleurstelling jegens datgene dat uit jouw hoofd ontspruit na dit gedachte-experiment.
Veel drinken, dat helpt!quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:34 schreef Norrage het volgende:
Genie met haar chagrijnige rotkop en het niet een handje willen geven aan haar tegenstanders.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |