Daar ga je weer met het kleineren.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zowel voor- als tegenstanders gedragen zich als kleine kinderen. Zeker op FOK!
[..]
Gaat dat beter werken, denk je? Ik betwijfel het. Ik heb overigens meermalen geprobeerd serieus in discussie te gaan met diverse mensen over dit onderwerp, en ik ben niet de enige.
Het blijft bij kinderlijk stampvoeten vrees ik. Op FOK! word je letterlijk gebombardeerd met stromannen en diverse andere drogredenen. Nu snap ik best dat de meeste mensen geen debating skills hebben, maar als ze dan ook nog eens een uitgesproken mening hebben die ze niet kunnen verdedigen dan wordt zo'n discussie echt een marteling.
Opmerkzaam van je. Dat was precies de bedoeling.quote:
Dan heb je stront in je oren. Dat is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:39 schreef beantherio het volgende:
Mijn tip: misschien is het een idee om eens met echte argumenten te komen. Ik heb ze namelijk van de kant van "anti piet" nog niet gehoord.
Nou ik begrijp deze reactie heel erg goed hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dan heb je stront in je oren. Dat is niet mijn probleem.
Uit de context gehaald. Ik bedoel voordat deze hele discussie losbarstte, de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, want niet-arische mensen kunnen natuurlijk niets tegen zwarte piet hebben.
Bloedserieus. Maar misschien helpt het de discussie meer als je je argumenten post voor het kennelijk oneens zijn met mij.quote:Kijk jij even een keertje in de spiegel, en vraag jezelf af of wat je hier schrijft serieus te nemen is.
Is dit echt? Dan:quote:Op maandag 29 juni 2015 18:00 schreef BaardaapAd het volgende:
Kenneth protesteert tegen het verdwijnen van NEGERZOENEN (in België heten die dingen trouwens nog steeds gewoon negerinnetetten);
Een post als dit draagt ook weinig bij natuurlijk, behalve dat het een discussie op scherp zetquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Opmerkzaam van je. Dat was precies de bedoeling.
[..]
Dan heb je stront in je oren. Dat is niet mijn probleem.
Dat bepaal jij niet.quote:
En nu weer een fatsoenlijk argument, kom op, je kunt het.quote:Kunnen we die Piet-activisten niet hun uitkeringen afpakken? Wie tijd heeft om te zeuren heeft ook tijd om te solliciteren.
Het is onze cultuur. Als het ze niet bevalt, dan gaan ze maar weg.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb echt geen zin om weer het hele jaar deze discussie overal tegen te komen. Wat mij betreft schafffen ze dat hele sinterklaasgedoe af. Wat een gezeur om niks zeg (van beide kanten).
Nou, mooie cultuur heb je dan zeg. Wat een onzin.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het is onze cultuur. Als het ze niet bevalt, dan gaan ze maar weg.
Als je er zo over denkt ben jij denk ik degene die niet in dit land past. Kun jij niet ergens anders gaan wonen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Tijd om artikel 1 van de Grondwet te vervangen door een artikel dat zegt dat de Nederlandse cultuur de enige leidende cultuur in Nederland is.
Mooi alleen weet niemand wat de Nederlandse cultuur is en wanneer een cultuur leidend is lijkt mij ook erg onduidelijk. Dan kun je net zo goed de grondwet vervangen door een boek van Pinkeltje.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Tijd om artikel 1 van de Grondwet te vervangen door een artikel dat zegt dat de Nederlandse cultuur de enige leidende cultuur in Nederland is.
De meerderheid van de Nederlanders wil zwarte piet gewoon houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als je er zo over denkt ben jij denk ik degene die niet in dit land past. Kun jij niet ergens anders gaan wonen?
Dit ging niet over ZP, maar over jouw opmerking over art. 1 van de Grondwet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De meerderheid van de Nederlanders wil zwarte piet gewoon houden.
Dat blijkt zelfs duidelijk uit een peiling van het linkse EenVandaag: http://regio.eenvandaag.n(...)_piet_niet_aanpassen
De meerderheid is zo overweldigend dat er niet eens sprake is van een relevante minderheid. Kortom, die hele zwarte piet discussie kan hiermee gesloten worden.
Jij kan die discussie sluiten in je persoonlijke leven. Niet meer meedoen. Vooral doenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
De meerderheid is zo overweldigend dat er niet eens sprake is van een relevante minderheid. Kortom, die hele zwarte piet discussie kan hiermee gesloten worden.
Waanzin inderdaad, maar goed, blijkbaar moet het zover komen wanneer een klein groepje zijn zin wil doordrijven.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:07 schreef Ferdo het volgende:
Het is ook niet alsof het OM geen zinvoller werk te doen heeft of zo.
Irrelevant. Het OM is er om illegale dingen aan te pakken. Ze kunnen zich niet veroorloven om dat selectief te doen. Stel je voor dat ze bepaalde illegale dingen niet aanpakken omdat ze het niet zinvol vinden...quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:07 schreef Ferdo het volgende:
Het is ook niet alsof het OM geen zinvoller werk te doen heeft of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |