abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juli 2015 @ 11:39:20 #201
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_154137846
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:34 schreef Molurus het volgende:

[..]

Zowel voor- als tegenstanders gedragen zich als kleine kinderen. Zeker op FOK!

[..]

Gaat dat beter werken, denk je? Ik betwijfel het. Ik heb overigens meermalen geprobeerd serieus in discussie te gaan met diverse mensen over dit onderwerp, en ik ben niet de enige.

Het blijft bij kinderlijk stampvoeten vrees ik. Op FOK! word je letterlijk gebombardeerd met stromannen en diverse andere drogredenen. Nu snap ik best dat de meeste mensen geen debating skills hebben, maar als ze dan ook nog eens een uitgesproken mening hebben die ze niet kunnen verdedigen dan wordt zo'n discussie echt een marteling.
Daar ga je weer met het kleineren. :')

Mijn tip: misschien is het een idee om eens met echte argumenten te komen. Ik heb ze namelijk van de kant van "anti piet" nog niet gehoord.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 11:44:22 #202
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154138020
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:39 schreef beantherio het volgende:

[..]

Daar ga je weer met het kleineren. :')
Opmerkzaam van je. Dat was precies de bedoeling.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:39 schreef beantherio het volgende:

Mijn tip: misschien is het een idee om eens met echte argumenten te komen. Ik heb ze namelijk van de kant van "anti piet" nog niet gehoord.
Dan heb je stront in je oren. Dat is niet mijn probleem.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 11:45:39 #203
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_154138065
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:44 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nou ik begrijp deze reactie heel erg goed hoor. ;)
  dinsdag 7 juli 2015 @ 11:45:49 #204
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_154138067
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:21 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ja, want niet-arische mensen kunnen natuurlijk niets tegen zwarte piet hebben. :')
Uit de context gehaald. Ik bedoel voordat deze hele discussie losbarstte, de afgelopen jaren.

[..]
quote:
Kijk jij even een keertje in de spiegel, en vraag jezelf af of wat je hier schrijft serieus te nemen is.
Bloedserieus. Maar misschien helpt het de discussie meer als je je argumenten post voor het kennelijk oneens zijn met mij.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 7 juli 2015 @ 11:49:19 #205
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_154138162
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:00 schreef BaardaapAd het volgende:

Kenneth protesteert tegen het verdwijnen van NEGERZOENEN (in België heten die dingen trouwens nog steeds gewoon negerinnetetten);
Is dit echt? Dan: _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

verder zwarte pietendiscussie :O .
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  Moderator dinsdag 7 juli 2015 @ 11:53:05 #206
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_154138262
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:44 schreef Molurus het volgende:

[..]

Opmerkzaam van je. Dat was precies de bedoeling.

[..]

Een post als dit draagt ook weinig bij natuurlijk, behalve dat het een discussie op scherp zet -O-
Beetje jammer.

Persoonlijk vind ik het nog veel te vroeg en veel te lekker weer voor deze hele discussie.
Ik denk ook dat het naief is om te verwachten dat dit hele feest op de schop kan op deze geforceerde manier en dat er alleen maar meer weerstand is door de manier waarop deze discussie uitgevochten word.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_154139986
Het gezeik moet ophouden.

Kunnen we die Piet-activisten niet hun uitkeringen afpakken? Wie tijd heeft om te zeuren heeft ook tijd om te solliciteren.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 13:20:46 #208
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_154140357
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Het gezeik moet ophouden.
Dat bepaal jij niet.
quote:
Kunnen we die Piet-activisten niet hun uitkeringen afpakken? Wie tijd heeft om te zeuren heeft ook tijd om te solliciteren.
En nu weer een fatsoenlijk argument, kom op, je kunt het.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_154140516
Zijn er eigenlijk al rationele argumenten tegen piet verzonnen trouwen? Vooralsnog heb ik alleen nog maar "ik ben beledigd dus.." gezien.
Conscience do cost.
pi_154140669
Ik heb echt geen zin om weer het hele jaar deze discussie overal tegen te komen. Wat mij betreft schafffen ze dat hele sinterklaasgedoe af. Wat een gezeur om niks zeg (van beide kanten).
pi_154140733
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb echt geen zin om weer het hele jaar deze discussie overal tegen te komen. Wat mij betreft schafffen ze dat hele sinterklaasgedoe af. Wat een gezeur om niks zeg (van beide kanten).
Het is onze cultuur. Als het ze niet bevalt, dan gaan ze maar weg.
pi_154140739
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het is onze cultuur. Als het ze niet bevalt, dan gaan ze maar weg.
Nou, mooie cultuur heb je dan zeg. Wat een onzin.
pi_154140745
Tijd om artikel 1 van de Grondwet te vervangen door een artikel dat zegt dat de Nederlandse cultuur de enige leidende cultuur in Nederland is.
pi_154140859
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het is onze cultuur.
Het is niet meer jouw cultuur dan die van mij.
pi_154140901
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Tijd om artikel 1 van de Grondwet te vervangen door een artikel dat zegt dat de Nederlandse cultuur de enige leidende cultuur in Nederland is.
Als je er zo over denkt ben jij denk ik degene die niet in dit land past. Kun jij niet ergens anders gaan wonen?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 13:49:08 #216
117098 Hathor
Effe niet
pi_154140926
Het WAS ooit cultuur, maar toen was ik nog 8 of zo, nu kan het me eigenlijk niet meer schelen wat er mee gebeurt. Ik heb geen kinderen dus het raakt me ook niet direct. Alleen vind ik de anti pieten brigade iets te ver gaan met hun racismegeblaat, dus wat mij betreft krijgen zij in ieder geval niet hun zin.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_154140940
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Mooi alleen weet niemand wat de Nederlandse cultuur is en wanneer een cultuur leidend is lijkt mij ook erg onduidelijk. Dan kun je net zo goed de grondwet vervangen door een boek van Pinkeltje.
pi_154141066
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Als je er zo over denkt ben jij denk ik degene die niet in dit land past. Kun jij niet ergens anders gaan wonen?
De meerderheid van de Nederlanders wil zwarte piet gewoon houden.

Dat blijkt zelfs duidelijk uit een peiling van het linkse EenVandaag: http://regio.eenvandaag.n(...)_piet_niet_aanpassen

De meerderheid is zo overweldigend dat er niet eens sprake is van een relevante minderheid. Kortom, die hele zwarte piet discussie kan hiermee gesloten worden.

[ Bericht 26% gewijzigd door JanKorteachternaam op 07-07-2015 14:01:09 ]
pi_154141370
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De meerderheid van de Nederlanders wil zwarte piet gewoon houden.

Dat blijkt zelfs duidelijk uit een peiling van het linkse EenVandaag: http://regio.eenvandaag.n(...)_piet_niet_aanpassen

De meerderheid is zo overweldigend dat er niet eens sprake is van een relevante minderheid. Kortom, die hele zwarte piet discussie kan hiermee gesloten worden.
Dit ging niet over ZP, maar over jouw opmerking over art. 1 van de Grondwet.
pi_154164002
OM moet zich weer buigen over Zwarte Piet

Bij het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam zijn drie aangiftes en zo'n zevenhonderd steunbetuigingen binnengekomen tegen Zwarte Piet. Een woordvoerder liet dinsdag weten dat de aangiftes de komende tijd worden beoordeeld

Advocaat van de tegenstanders van Zwarte Piet, Willem Jebbink, liet weten dat hij een volmacht heeft gekregen alle steunbetuigingen om te zetten in aangiftes. Hij verwacht zo'n twee weken nodig te hebben voor deze 'administratieve operatie'.

De aanklacht richt zich op de NTR, die het Sinterklaasjournaal uitzendt, en winkelketens als De Bijenkorf, V&D, Blokker, Hema en Albert Heijn, omdat zij producten verkochten met een afbeelding van Zwarte Piet. Mensen konden afgelopen week op initiatief van Stichting Nederland Wordt Beter, Zwarte Piet Niet en Stop BlackFace in het hele land aangifte doen tegen het hulpje van Sinterklaas.
OM moet zich weer buigen over Zwarte Piet
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_154164091
Het is ook niet alsof het OM geen zinvoller werk te doen heeft of zo. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_154164126
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:

Jij kan die discussie sluiten in je persoonlijke leven. Niet meer meedoen. Vooral doen
Maar in een democratie moet er vrije meningsuiting en discussie blijven bestaan.
Democratie is niet...... de meerderheid beslist, ... dus wie het oneens is moet zijn kop houden
pi_154164159
Ik ben nog steeds boos over het feit dat er blanke vla en witte kool in de schappen van de supermarkt te vinden zijn :(.
Zonder wrijving geen glans
pi_154164285
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:07 schreef Ferdo het volgende:
Waanzin inderdaad, maar goed, blijkbaar moet het zover komen wanneer een klein groepje zijn zin wil doordrijven.

Verwacht alleen dat het hier niet bij blijft en er sowieso doorgegaan wordt tot het Europees Hof.

Trouwens, wie financiert dat dan allemaal eigenlijk?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 8 juli 2015 @ 10:23:29 #225
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154164334
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:07 schreef Ferdo het volgende:
Irrelevant. Het OM is er om illegale dingen aan te pakken. Ze kunnen zich niet veroorloven om dat selectief te doen. Stel je voor dat ze bepaalde illegale dingen niet aanpakken omdat ze het niet zinvol vinden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')