Met bus en auto ook tho.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met vliegen zal ieder ongeluk er één teveel zijn.
Ja, hoe weet je hoe je ergens bang voor bent? met een spinnenfobie is dat makkelijker inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe heb je vliegangst als je nog nooit gevlogen hebt? Dan weet je toch niet waar je bang voor bent :$
Koos Werkloos.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Mooiste is als je gewoon ieder moment op vakantie kan.
Hoezo, is lang niet altijd dodelijk natuurlijk. Natuurlijk noodlandingen komen ook voor, maar meestal is het gewoon klaar.quote:
Hoezo? elk ongeluk is te veel... of het nu met de fiets of bus is... dodelijk of niet...quote:Op maandag 29 juni 2015 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, is lang niet altijd dodelijk natuurlijk. Natuurlijk noodlandingen komen ook voor, maar meestal is het gewoon klaar.
Oh je bent pas net werkloos?quote:Op maandag 29 juni 2015 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat soort mensen hebben daar inderdaad geld voor.
Dacht dat je wel begreep waar ik op doelde.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? elk ongeluk is te veel... of het nu met de fiets of bus is... dodelijk of niet...
Haha nee herken je deze gebruikersnaam nog niet?quote:Op maandag 29 juni 2015 17:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat je wel begreep waar ik op doelde.
Geld wat een lid van de 2ekamer (wellicht 1e kamer ook? ) krijgt als vergoeding als men geen werk heeft... dacht ik.quote:
Hoi, ik zou in principe op vakantie kunnen wanneer ik maar wil.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Mooiste is als je gewoon ieder moment op vakantie kan.
Oh, uitkering voor politici.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geld wat een lid van de 2ekamer (wellicht 1e kamer ook? ) krijgt als vergoeding als men geen werk heeft... dacht ik.
In principe? Jij kan gewoon onbeperkt tegen je baas zeggen; ik ga morgen op vakantie houdoe!quote:Op maandag 29 juni 2015 17:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi, ik zou in principe op vakantie kunnen wanneer ik maar wil.
Als ik mijn aantal verlofdagen maar niet overschrijd, denk ik dat het best zou kunnen.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In principe? Jij kan gewoon onbeperkt tegen je baas zeggen; ik ga morgen op vakantie houdoe!
wat doe je voor werk danquote:Op maandag 29 juni 2015 17:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ik mijn aantal verlofdagen maar niet overschrijd, denk ik dat het best zou kunnen.
quote:Het RIVM vraagt mantelzorgers extra te controleren of de mensen voor wie ze zorgen zich voldoende wapenen tegen de hitte. "Ouderen hebben nog al eens de neiging binnen te zitten met de ramen dicht, omdat ze bang zijn dat het tocht", zei Mark van Bruggen van het RIVM in het NOS Radio 1 Journaal. "Dat moet je absoluut niet doen. Als het 30 graden of warmer is moet alles gewoon open."
is het een gezellige collega?quote:Op maandag 29 juni 2015 17:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik werk als analist met o.a. mijn username
goed verhaal, lekker kortquote:Op maandag 29 juni 2015 17:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik werk als analist met o.a. mijn username
Hahaha wat is dit van de Speld? Pls.quote:
Nee http://nos.nl/artikel/204(...)rgen-in-werking.htmlquote:Op maandag 29 juni 2015 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha wat is dit van de Speld? Pls.
Ja als het binnen echt warmer is dan buiten wel inderdaad, maar dat lijkt me sterk tenzij je in een tent woont.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als het binnen dertig graden of warmer is?
quote:Op maandag 29 juni 2015 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee http://nos.nl/artikel/204(...)rgen-in-werking.html
Nee, eigenlijk niet. Is geen ICTquote:Op maandag 29 juni 2015 17:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit je zeker veel mee opgescheept, met dat soort collega's
Geilquote:Op maandag 29 juni 2015 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
"Meer ouderen gestorven tijdens hittegolf in 2015 dan in voorgaande jaren."
Ik heb m'n collega's je UI laten zien laatst met Coco Jambo op de achtergrondquote:Op maandag 29 juni 2015 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als het binnen echt warmer is dan buiten wel inderdaad, maar dat lijkt me sterk tenzij je in een tent woont.
Vaarwelquote:Op maandag 29 juni 2015 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
"Meer ouderen gestorven tijdens hittegolf in 2015 dan in voorgaande jaren."
als het zover is kun je sowieso niks meerquote:Op maandag 29 juni 2015 17:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan er niet echt om lachen hoor
Ik kan jou op heel veel manieren waarderenquote:Op maandag 29 juni 2015 17:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet verwacht dat zoveel mensen hem konden waarderen![]()
Eng dit, ik ga maar naar huis toequote:Op maandag 29 juni 2015 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan jou op heel veel manieren waarderen![]()
Geenszinsquote:Op maandag 29 juni 2015 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah dus je bent hommo nu? alle chicks maken het leven moeilijker....
Niks tegen gleufdieren jaquote:Op maandag 29 juni 2015 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geenszins. Nee maar c'mon, met zulke gleufdieren heb ik een korter lontje het laatste vuurwerkslachtoffer.
Doe normaalquote:
wejoquote:Op maandag 29 juni 2015 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij hebt zoveel plooien, daar kan een voetbalteam zich een dag mee vermaken
nee, gleufdieren bestaan niet, allemaal een hoaxquote:Op maandag 29 juni 2015 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging Googlen wat een gleufdier ook alweer precies was.
Bestaat het niet eens.
nou, ben super beledigd aangezien dit van een kale, lelijke vent van middelbare leeftijd komt.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij hebt zoveel plooien, daar kan een voetbalteam zich een dag mee vermaken
Ik heb een gleufdier.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging Googlen wat een gleufdier ook alweer precies was.
Bestaat het niet eens.
je vergeet senielequote:Op maandag 29 juni 2015 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
nou, ben super beledigd aangezien dit van een kale, lelijke vent van middelbare leeftijd komt.
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
nou, ben super beledigd aangezien dit van een kale, lelijke vent van middelbare leeftijd komt.
heb je een zonnesteek of zo?quote:Op maandag 29 juni 2015 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval je aandacht, dat is op mijn leeftijd eenhele prestatie
even fappen
Volgens mij wel meer dan één...quote:Op maandag 29 juni 2015 18:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon extra chromosoompje
zelfstandig kakken is op jouw leeftijd al een hele prestatie jaquote:Op maandag 29 juni 2015 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval je aandacht, dat is op mijn leeftijd eenhele prestatie
even fappen
Geen stoma hebben op je 37equote:Op maandag 29 juni 2015 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
zelfstandig kakken is op jouw leeftijd al een hele prestatie ja
quote:Op maandag 29 juni 2015 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geenszins. Nee maar c'mon, met zulke gleufdieren heb ik een korter lontje het laatste vuurwerkslachtoffer.
gif game on pointquote:
wow, je wil mij nooit lekkere dingen voeren.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om Toto vol te proppen met M&M's
Ik dacht al, waar blijft hzaw.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
flikker toch eens op dat de gezever man
quote:Op maandag 29 juni 2015 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he, verhuftering van de maatschappij en zo
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om Toto vol te proppen met M&M's
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om McGrath vol te stouwen met varkenszwoerd.
omg zooo komischquote:
Dat gefrituurde spek is wel lekker.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om McGrath vol te stouwen met varkenszwoerd.
hoiquote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hier zat ik echt op te wachten
Nivea.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:45 schreef voederbietel het volgende:
>pepertje snijden
>andere dingen snijden
>vergeten handen te wassen
>plassen
>brandend voor huidje
douchen werkt niet, what do
inb4 besnijden
een man zijn en je niet aanstellen een optie?quote:Op maandag 29 juni 2015 18:45 schreef voederbietel het volgende:
>pepertje snijden
>andere dingen snijden
>plassen
>brandend voor huidje
inb4 besnijden
Als het moetquote:Op maandag 29 juni 2015 18:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb net pullen gehaald, dus je moet het opdrinken
uitgeslotenquote:Op maandag 29 juni 2015 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een man zijn en je niet aanstellen een optie?
Hang em in een mok melk.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:45 schreef voederbietel het volgende:
>pepertje snijden
>andere dingen snijden
>plassen
>brandend voor huidje
inb4 besnijden
fappenquote:Op maandag 29 juni 2015 18:45 schreef voederbietel het volgende:
>pepertje snijden
>andere dingen snijden
>plassen
>brandend voor huidje
inb4 besnijden
Er zit een pizza in de ovenquote:
heb geen melk in huisquote:
heb je nog meer goede tips godverdomme manquote:
uitgeslotenquote:
stop je lul lekker in yoghurt ofzoquote:Op maandag 29 juni 2015 18:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
beter dan een oven in je pizza gadverdamme
Ah je hebt tijd vanavond dusquote:Op maandag 29 juni 2015 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
stop je lul lekker in yoghurt ofzo
heb alleen maar citroenkwarkquote:Op maandag 29 juni 2015 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cadel lacht niet zo, die lacht altijd als een boer met kiespijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat nou?![]()
Ik vind ze best op elkaar lijken
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Cadel lacht niet zo, die lacht altijd als een boer met kiespijn.
Doe alsof hè, eigenlijk kijk ik het nooitquote:Op maandag 29 juni 2015 18:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht met kenners te maken te hebben
heb srs alleen een banaan en mandarijn gegeten vandaag, laat mequote:Op maandag 29 juni 2015 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
extra vetlagen kweken is altijd een goed idee
goed eetpatroonquote:Op maandag 29 juni 2015 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
heb srs alleen een banaan en mandarijn gegeten vandaag, laat me
ik eet maar één keer per dag de hele dag door pffffff hahaquote:Op maandag 29 juni 2015 19:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
6 maaltijden per dag zit jij ruim aan
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
heb srs alleen een banaan en mandarijn gegeten vandaag, laat me
tegenwind?quote:Op maandag 29 juni 2015 19:03 schreef Chloroform het volgende:
vanochtend overigens ook bijna drie kwartier over gedaan om van lent de nieuwe waalbrug over te komen
kutleven
Zou naar Brabant verhuizen.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:03 schreef Chloroform het volgende:
vanochtend overigens ook bijna drie kwartier over gedaan om van lent de nieuwe waalbrug over te komen
kutleven
hihahoquote:
Den Boschquote:
veel plezierquote:
Als je van die slechte eetgewoontes hebt krijg je dat hè.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen hoofdletter/punt, wat heb ik jou misdaan.
En dan afreageren op mensen die om haar geven, walgelijke vertoning dit.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je van die slechte eetgewoontes hebt krijg je dat hè.
Schandalig.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan afreageren op mensen die om haar geven, walgelijke vertoning dit.
zit op laptop, ben luiquote:Op maandag 29 juni 2015 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen hoofdletter/punt, wat heb ik jou misdaan.
Snap niet waarom ze niet een kalksteen variant gebruikt hebben ipv dat lelijke baksteen gebeuren.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Enige gotische kathedraal die we nog hebben:
[ afbeelding ]
Den Bosch
Je bedoelt de toren? Dat is wel wat jammer inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze niet een kalksteen variant gebruikt hebben ipv dat lelijke baksteen gebeuren.
Volgens mij zijn ze nu al verder tho, iig zat vorige zaterdag nog achter de Sint Jan, maar dat is een eindeloos project. Na de ene kant gerenoveerd te hebben moeten ze weer aan de andere kant beginnenquote:Op maandag 29 juni 2015 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bedoelt de toren? Dat is wel wat jammer inderdaad.
Is het wel waard. Een echt monument zoals we er nog maar weinig hebben.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nu al verder tho, iig zat vorige zaterdag nog achter de Sint Jan, maar dat is een eindeloos project. Na de ene kant gerenoveerd te hebben moeten ze weer aan de andere kant beginnen.
quote:Op maandag 29 juni 2015 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Grote kerk breda heb ik gezienquote:Op maandag 29 juni 2015 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dom van Utrecht, ook mooi, maar van binnen niks te zien. Grote Kerk Breda, idem dito...
Wowquote:Op maandag 29 juni 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geloof is dan ook als dit topic, hartstikke dood
quote:Op zondag 28 juni 2015 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook als ik een wijf zou zijn
zou sws m'n geld gaan verdienen op chaturbate
Ligt er aan welk geloof dan natuurlijk. Sommigen zijn wel redelijk actiefquote:Op maandag 29 juni 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geloof is dan ook als dit topic, hartstikke dood
onze broeders zijn flink bezig jaquote:Op maandag 29 juni 2015 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan welk geloof dan natuurlijk. Sommigen zijn wel redelijk actief
Stuiptrekkingen denk ik (hoop ik)quote:Op maandag 29 juni 2015 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan welk geloof dan natuurlijk. Sommigen zijn wel redelijk actief
dan kan Fylax toch nog wel willen betalen om DP in z'n blote reet voor een webcam te zien zittenquote:
Waar kan ik geld overmaken?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dan kan Fylax toch nog wel willen betalen om DP in z'n blote reet voor een webcam te zien zitten
*twitch*quote:Op maandag 29 juni 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stuiptrekkingen denk ik (hoop ik)
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dan kan Fylax toch nog wel willen betalen om DP in z'n blote reet voor een webcam te zien zitten
[..]
Wat WCH roept.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waar kan ik geld overmaken?
denk dat er meer religieuze als goddelozen zijnquote:Op maandag 29 juni 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stuiptrekkingen denk ik (hoop ik)
Uiterlijk misschien...quote:Op maandag 29 juni 2015 20:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
denk dat er meer religieuze als goddelozen zijn
Dat er ook een zooi de schijn ophouden omdat ze wellicht in een gebied wonen waar dat als "normaal" wordt opgevat.quote:
[..]
nee laat ik jullie dat maar niet aandoenquote:
Nee religie, das anders! Soort vanquote:Op maandag 29 juni 2015 20:37 schreef BlueMage het volgende:
Hebben jullie het nu alweer over politiek? Stouterds dat jullie zijn!
ettooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
fap al bij het ideequote:Op maandag 29 juni 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee laat ik jullie dat maar niet aandoen
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
hi, my name is what?
my name is who?
my name is CHIKA CHIKA geen hermann
die cd kwam uit toen jij werd geborenquote:Op maandag 29 juni 2015 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
hi, my name is what?
my name is who?
my name is CHIKA CHIKA geen hermann
eerder rond de tijd dat fylax geboren werdquote:Op maandag 29 juni 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die cd kwam uit toen jij werd geborenof het scheelt weinig
ja zo kort geleden?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
eerder rond de tijd dat fylax geboren werd
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat is volgens mij met al die verschillende meningen hier nog veel erger.
ja rond 2000 geloof ikquote:Op maandag 29 juni 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja zo kort geleden?
even kijken hoor
mijn broers zijn ook fan van Eminem dus als klein jochie luisterde ik het ook al, goed opgevoed togquote:Op maandag 29 juni 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die cd kwam uit toen jij werd geborenof het scheelt weinig
Juist niet jaquote:Op maandag 29 juni 2015 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broers zijn ook fan van Eminem dus als klein jochie luisterde ik het ook al, goed opgevoed tog
watquote:
ahahah ouwe lulquote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
99 idd
tering
toen werkte ik al
Ik zou dit niet duren in te vullen voor anderen eigenlijk. Ik denk dat in gebieden waar mensen die zichzelf opblazen 'extremistisch' worden genoemd de 'normalen' ook nog redelijk religieus zijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat er ook een zooi de schijn ophouden omdat ze wellicht in een gebied wonen waar dat als "normaal" wordt opgevat.
dat nummer Kim waar je dat wijf hoort schreeuwen enzo werd ik altijd heel bang van als mijn broer het opzettequote:
eminem is in mijn collectie de uitzondering, de enige kutmuziek die nog net gaatquote:
zag laatst al een user van na 2000 op FOK! posten, dat was wel even raarquote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef BlueMage het volgende:
Fylaxje die in 2000 ofzo is geboren, ik voel me gelijk oud.
hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef BlueMage het volgende:
Fylaxje die in 2000 ofzo is geboren, ik voel me gelijk oud.
Ik word er depressief vanquote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
zag laatst al een user van na 2000 op FOK! posten, dat was wel even raar
weet je zeker dat het er niet een van S_Z was?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
zag laatst al een user van na 2000 op FOK! posten, dat was wel even raar
over een tijdje zijn wij de wch's van FOK!quote:
Oh dat zou ook heel goed kunnen inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou dit niet duren in te vullen voor anderen eigenlijk. Ik denk dat in gebieden waar mensen die zichzelf opblazen 'extremistisch' worden genoemd de 'normalen' ook nog redelijk religieus zijn.
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
weet je zeker dat het er niet een van S_Z was?
1990 voor de ektenquote:
Ik leer bioquote:
The horror, dan worden we ook kaalquote:Op maandag 29 juni 2015 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
over een tijdje zijn wij de wch's van FOK!
Het gaat op zich wel hoor, die eerste nummers van hem. Het ging mis toen hij ging rappen met een hele verzameling getinte heerschappenquote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eminem is in mijn collectie de uitzondering, de enige kutmuziek die nog net gaat
voornamelijk door dido
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het gaat op zich wel hoor, die eerste nummers van hem. Het ging mis toen hij ging rappen met een hele verzameling getinte heerschappenhaten op d12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
TRquote:Op maandag 29 juni 2015 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb dat al met users die in de jaren 80 zijn geboren
ik ben een jonge godquote:Op maandag 29 juni 2015 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind je het leuk om tyfusoud te zijn ofzo
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het gaat op zich wel hoor, die eerste nummers van hem. Het ging mis toen hij ging rappen met een hele verzameling getinte heerschappenhelemaal gemist die periode, ik hou niet van spoken wordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hou van muziek
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2015 20:45:51 ]
gaat wel altijd over drugs, kun jij dat wel hendelen?quote:
ja, ik weet hetquote:
Ja niets gemist dus, alleen leuk als je 12 bentquote:Op maandag 29 juni 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
helemaal gemist die periode, ik hou niet van spoken word
ik hou van muziek
jij luistert zeker metalquote:Op maandag 29 juni 2015 20:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon jostimuziek voor boelers
gaat How Come over drugs? die vond ik wel swek altijdquote:Op maandag 29 juni 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat wel altijd over drugs, kun jij dat wel hendelen?
Als hij dat niet zou kunnen handelen kan hij niet handelen, het is niet alsof we in de 60's leven en allemaal zingen over vrede op aard en LSD...oh wacht.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat wel altijd over drugs, kun jij dat wel hendelen?
Over metal (quote:
oh nee die niet iddquote:Op maandag 29 juni 2015 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaat How Come over drugs? die vond ik wel swek altijd
da's bij jou al 20 jaar geleden joh... laat het los..quote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef BlueMage het volgende:
Biologie en 'n dnastreng van papier in elkaar pielen en dan de leraar "och dat hoefde eigenlijk niet, was meer dat je 'n idee kreeg hoe ingewikkeld zoiets inelkaar zit".FFFUUUUUUU
![]()
ja maar hij is geen nazi meer tegenwoordigquote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Over metal () gesproken, onze Limburgse homoseksuele neonazi is weer on the loose.
ja dacht ik alquote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Boehoehoe, iemand vindt d12 stom en nu moet ie wel metal luisteren.
maar het antwoord is o.a.
Iets minder lang maar trauma will always linger.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
da's bij jou al 20 jaar geleden joh... laat het los..
zou eerder geloven dat homoseksualiteit niet aangeleerd isquote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar hij is geen nazi meer tegenwoordig
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zou eerder geloven dat homoseksualiteit niet aangeleerd is
Maar het gaat over spieren..quote:Op maandag 29 juni 2015 20:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik kan je de praktijk wel laten zien
voederbietel is sick rippedquote:
Snap niet zo goed wat mijn raw vegan dieet te maken heeft met metal (quote:Op maandag 29 juni 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee quaiono bonen eten, dan ben je een held
metal is voor elite volk, de rest luistert naar pulpquote:Op maandag 29 juni 2015 20:48 schreef LompeHork het volgende:
Niets mis met een knappe pot metal op z'n tijd. Als je ouder wordt merk je dat wel, dan ben je gemachtigd om ineens alles te luisteren.
lekker wapperen met de haren haha jatochquote:Op maandag 29 juni 2015 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
metal is voor elite volk, de rest luistert naar pulp
Thrash 'till death!quote:Op maandag 29 juni 2015 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
metal is voor elite volk, de rest luistert naar pulp
Oeh, het gaat ook over waarnemingenquote:
Dat is niet wat ik typte.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broer heeft een dikke vriend die metal luistert, derhalve verworpen
pew pew pewquote:Op maandag 29 juni 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker wapperen met de haren haha jatoch
oh wacht
Xasthur is best leuk op z'n tijd.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:50 schreef BlueMage het volgende:
Trauma will always linger komt ook weer van 1 van die metalacts die deadprez zo kan waarderen
Napalm Deathquote:Op maandag 29 juni 2015 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Das gewoon pleurisherrie
Wel tof trouwens, op z'n tijd, zo mag ik Nasum ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |