Ik kan jou op heel veel manieren waarderenquote:Op maandag 29 juni 2015 17:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet verwacht dat zoveel mensen hem konden waarderen![]()
Eng dit, ik ga maar naar huis toequote:Op maandag 29 juni 2015 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan jou op heel veel manieren waarderen![]()
Geenszinsquote:Op maandag 29 juni 2015 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah dus je bent hommo nu? alle chicks maken het leven moeilijker....
Niks tegen gleufdieren jaquote:Op maandag 29 juni 2015 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geenszins. Nee maar c'mon, met zulke gleufdieren heb ik een korter lontje het laatste vuurwerkslachtoffer.
Doe normaalquote:
wejoquote:Op maandag 29 juni 2015 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij hebt zoveel plooien, daar kan een voetbalteam zich een dag mee vermaken
nee, gleufdieren bestaan niet, allemaal een hoaxquote:Op maandag 29 juni 2015 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging Googlen wat een gleufdier ook alweer precies was.
Bestaat het niet eens.
nou, ben super beledigd aangezien dit van een kale, lelijke vent van middelbare leeftijd komt.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij hebt zoveel plooien, daar kan een voetbalteam zich een dag mee vermaken
Ik heb een gleufdier.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging Googlen wat een gleufdier ook alweer precies was.
Bestaat het niet eens.
je vergeet senielequote:Op maandag 29 juni 2015 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
nou, ben super beledigd aangezien dit van een kale, lelijke vent van middelbare leeftijd komt.
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
nou, ben super beledigd aangezien dit van een kale, lelijke vent van middelbare leeftijd komt.
heb je een zonnesteek of zo?quote:Op maandag 29 juni 2015 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval je aandacht, dat is op mijn leeftijd eenhele prestatie
even fappen
Volgens mij wel meer dan één...quote:Op maandag 29 juni 2015 18:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon extra chromosoompje
zelfstandig kakken is op jouw leeftijd al een hele prestatie jaquote:Op maandag 29 juni 2015 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval je aandacht, dat is op mijn leeftijd eenhele prestatie
even fappen
Geen stoma hebben op je 37equote:Op maandag 29 juni 2015 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
zelfstandig kakken is op jouw leeftijd al een hele prestatie ja
quote:Op maandag 29 juni 2015 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geenszins. Nee maar c'mon, met zulke gleufdieren heb ik een korter lontje het laatste vuurwerkslachtoffer.
gif game on pointquote:
wow, je wil mij nooit lekkere dingen voeren.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om Toto vol te proppen met M&M's
Ik dacht al, waar blijft hzaw.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
flikker toch eens op dat de gezever man
quote:Op maandag 29 juni 2015 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he, verhuftering van de maatschappij en zo
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om Toto vol te proppen met M&M's
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om McGrath vol te stouwen met varkenszwoerd.
omg zooo komischquote:
Dat gefrituurde spek is wel lekker.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om McGrath vol te stouwen met varkenszwoerd.
hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |