Met bus en auto ook tho.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met vliegen zal ieder ongeluk er één teveel zijn.
Ja, hoe weet je hoe je ergens bang voor bent? met een spinnenfobie is dat makkelijker inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe heb je vliegangst als je nog nooit gevlogen hebt? Dan weet je toch niet waar je bang voor bent :$
Koos Werkloos.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Mooiste is als je gewoon ieder moment op vakantie kan.
Hoezo, is lang niet altijd dodelijk natuurlijk. Natuurlijk noodlandingen komen ook voor, maar meestal is het gewoon klaar.quote:
Hoezo? elk ongeluk is te veel... of het nu met de fiets of bus is... dodelijk of niet...quote:Op maandag 29 juni 2015 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, is lang niet altijd dodelijk natuurlijk. Natuurlijk noodlandingen komen ook voor, maar meestal is het gewoon klaar.
Oh je bent pas net werkloos?quote:Op maandag 29 juni 2015 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat soort mensen hebben daar inderdaad geld voor.
Dacht dat je wel begreep waar ik op doelde.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? elk ongeluk is te veel... of het nu met de fiets of bus is... dodelijk of niet...
Haha nee herken je deze gebruikersnaam nog niet?quote:Op maandag 29 juni 2015 17:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat je wel begreep waar ik op doelde.
Geld wat een lid van de 2ekamer (wellicht 1e kamer ook? ) krijgt als vergoeding als men geen werk heeft... dacht ik.quote:
Hoi, ik zou in principe op vakantie kunnen wanneer ik maar wil.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Mooiste is als je gewoon ieder moment op vakantie kan.
Oh, uitkering voor politici.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geld wat een lid van de 2ekamer (wellicht 1e kamer ook? ) krijgt als vergoeding als men geen werk heeft... dacht ik.
In principe? Jij kan gewoon onbeperkt tegen je baas zeggen; ik ga morgen op vakantie houdoe!quote:Op maandag 29 juni 2015 17:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi, ik zou in principe op vakantie kunnen wanneer ik maar wil.
Als ik mijn aantal verlofdagen maar niet overschrijd, denk ik dat het best zou kunnen.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In principe? Jij kan gewoon onbeperkt tegen je baas zeggen; ik ga morgen op vakantie houdoe!
wat doe je voor werk danquote:Op maandag 29 juni 2015 17:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ik mijn aantal verlofdagen maar niet overschrijd, denk ik dat het best zou kunnen.
quote:Het RIVM vraagt mantelzorgers extra te controleren of de mensen voor wie ze zorgen zich voldoende wapenen tegen de hitte. "Ouderen hebben nog al eens de neiging binnen te zitten met de ramen dicht, omdat ze bang zijn dat het tocht", zei Mark van Bruggen van het RIVM in het NOS Radio 1 Journaal. "Dat moet je absoluut niet doen. Als het 30 graden of warmer is moet alles gewoon open."
is het een gezellige collega?quote:Op maandag 29 juni 2015 17:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik werk als analist met o.a. mijn username
goed verhaal, lekker kortquote:Op maandag 29 juni 2015 17:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik werk als analist met o.a. mijn username
Hahaha wat is dit van de Speld? Pls.quote:
Nee http://nos.nl/artikel/204(...)rgen-in-werking.htmlquote:Op maandag 29 juni 2015 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha wat is dit van de Speld? Pls.
Ja als het binnen echt warmer is dan buiten wel inderdaad, maar dat lijkt me sterk tenzij je in een tent woont.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als het binnen dertig graden of warmer is?
quote:Op maandag 29 juni 2015 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee http://nos.nl/artikel/204(...)rgen-in-werking.html
Nee, eigenlijk niet. Is geen ICTquote:Op maandag 29 juni 2015 17:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit je zeker veel mee opgescheept, met dat soort collega's
Geilquote:Op maandag 29 juni 2015 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
"Meer ouderen gestorven tijdens hittegolf in 2015 dan in voorgaande jaren."
Ik heb m'n collega's je UI laten zien laatst met Coco Jambo op de achtergrondquote:Op maandag 29 juni 2015 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als het binnen echt warmer is dan buiten wel inderdaad, maar dat lijkt me sterk tenzij je in een tent woont.
Vaarwelquote:Op maandag 29 juni 2015 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
"Meer ouderen gestorven tijdens hittegolf in 2015 dan in voorgaande jaren."
als het zover is kun je sowieso niks meerquote:Op maandag 29 juni 2015 17:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan er niet echt om lachen hoor
Ik kan jou op heel veel manieren waarderenquote:Op maandag 29 juni 2015 17:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet verwacht dat zoveel mensen hem konden waarderen![]()
Eng dit, ik ga maar naar huis toequote:Op maandag 29 juni 2015 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan jou op heel veel manieren waarderen![]()
Geenszinsquote:Op maandag 29 juni 2015 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah dus je bent hommo nu? alle chicks maken het leven moeilijker....
Niks tegen gleufdieren jaquote:Op maandag 29 juni 2015 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geenszins. Nee maar c'mon, met zulke gleufdieren heb ik een korter lontje het laatste vuurwerkslachtoffer.
Doe normaalquote:
wejoquote:Op maandag 29 juni 2015 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij hebt zoveel plooien, daar kan een voetbalteam zich een dag mee vermaken
nee, gleufdieren bestaan niet, allemaal een hoaxquote:Op maandag 29 juni 2015 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging Googlen wat een gleufdier ook alweer precies was.
Bestaat het niet eens.
nou, ben super beledigd aangezien dit van een kale, lelijke vent van middelbare leeftijd komt.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij hebt zoveel plooien, daar kan een voetbalteam zich een dag mee vermaken
Ik heb een gleufdier.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging Googlen wat een gleufdier ook alweer precies was.
Bestaat het niet eens.
je vergeet senielequote:Op maandag 29 juni 2015 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
nou, ben super beledigd aangezien dit van een kale, lelijke vent van middelbare leeftijd komt.
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
nou, ben super beledigd aangezien dit van een kale, lelijke vent van middelbare leeftijd komt.
heb je een zonnesteek of zo?quote:Op maandag 29 juni 2015 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval je aandacht, dat is op mijn leeftijd eenhele prestatie
even fappen
Volgens mij wel meer dan één...quote:Op maandag 29 juni 2015 18:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon extra chromosoompje
zelfstandig kakken is op jouw leeftijd al een hele prestatie jaquote:Op maandag 29 juni 2015 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval je aandacht, dat is op mijn leeftijd eenhele prestatie
even fappen
Geen stoma hebben op je 37equote:Op maandag 29 juni 2015 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
zelfstandig kakken is op jouw leeftijd al een hele prestatie ja
quote:Op maandag 29 juni 2015 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geenszins. Nee maar c'mon, met zulke gleufdieren heb ik een korter lontje het laatste vuurwerkslachtoffer.
gif game on pointquote:
wow, je wil mij nooit lekkere dingen voeren.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om Toto vol te proppen met M&M's
Ik dacht al, waar blijft hzaw.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
flikker toch eens op dat de gezever man
quote:Op maandag 29 juni 2015 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he, verhuftering van de maatschappij en zo
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om Toto vol te proppen met M&M's
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om McGrath vol te stouwen met varkenszwoerd.
omg zooo komischquote:
Dat gefrituurde spek is wel lekker.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om McGrath vol te stouwen met varkenszwoerd.
hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |