Waarom een tweederangs?quote:Op maandag 29 juni 2015 15:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Noem eens een 2e/3e rangs printer voor mijn tourpoule. Of een komend talentje.
Printer? hahaquote:Op maandag 29 juni 2015 15:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Noem eens een 2e/3e rangs printer voor mijn tourpoule. Of een komend talentje.
Die dopinggebruiker, ja?quote:Op maandag 29 juni 2015 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
ContadorEnige ware held. Dit jaar hopelijk een betere tour van deze man.
het blijft altijd een verrassing welke volgespoten epo-mongool er nu weer gaat winnen.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:27 schreef HPLC het volgende:
Sorry, ik heb de ballen verstand van een tourpoule
Geld voor Coquard?quote:Op maandag 29 juni 2015 15:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik anders niet uitkom met totale teamkosten. Cavendish enzo zijn te duur.
Beetje madquote:Op maandag 29 juni 2015 15:30 schreef wise het volgende:
[..]
het blijft altijd een verrassing welke volgespoten epo-mongool er nu weer gaat winnen.
wielrennen kijken is alleen leuk als ze met zn alle op hard op hun tyfusbek vallenoh en de mooie camerashots van de omgeving.
quote:
Hoiquote:
Echt een nieuwetijds indigo kind hey wowquote:Op maandag 29 juni 2015 15:31 schreef RockNijntje het volgende:
Weer een gratis 10. Amper moeite gestoken in Professionele Ontwikkeling en nu is het een van de beste resultaten die de docent ooit gezien heeft. Ok. Hbo
.
ja, maar jij bent natuurlijk wel een ubernerdje he..quote:Op maandag 29 juni 2015 15:31 schreef RockNijntje het volgende:
Weer een gratis 10. Amper moeite gestoken in Professionele Ontwikkeling en nu is het een van de beste resultaten die de docent ooit gezien heeft. Ok. Hbo
.
Spannend verhaal welquote:Op maandag 29 juni 2015 15:20 schreef Toto69 het volgende:
Hoi Chen.
Heb sinds 2 maanden een relatie met een 35 jarige vrouw en ook die doet gelukkig niet moeilijk als ik over d,r mooie gezichtje spuit.
Tja, dit is gewoon de droom van elke man, voor m,n gevoel.
Goed, als ik haar oraal verwen, doe ik ook nooit moeilijk als haar vocht m,n mond in loopt.
Voor ons gevoel zijn wij de ware voor elkaar, en dan doe je niet moeilijk over sperma en vagina-vocht.
Als zij dan op de bank of op bed ligt en ik zo naast haar sta, dan vinger ik haar terwijl zij m,n pik af rukt.
Geweldig, als ik dan zie hoe naderhand al m,n zaad over haar gezicht en lijf spuit.
Maar goed, m,n vriendin heeft minimaal een half uur sex nodig, op welke manier dan ook, om goed klaar te komen.
Ik geef haar totale bevrediging dan, en zie hoe m,n sperma in d,r mooie gezichtje trekt.
Ook doet ze niet moeilijk als het in d,r mondje verdwijnt, ze zit er net als jou, gelukkig niet mee.
Dat was wel anders met met m,n aanstaande ex-vrouw, altijd gezeik als ik per ongeluk wel eens een kloddertje zaad op d,r gezicht spoot.
Nee, m,n huidige vriendin en ik zitten niet snel ergens mee, en dat is erg fijn.
Het is zalig om te zien, hoe m,n net gespoten sperma langzaam aan, in d,r gezicht trekt, heerlijk intiem.
Maar regelmatig zit ook mijn gezicht onder haar vocht, als ze weer eens voor een tijdje op m,n gezicht komt zitten, heeeeerlijk.
Als dit een referentie naar spirituele dingen is dan huil ik.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt een nieuwetijds indigo kind hey wow
quote:Op maandag 29 juni 2015 15:31 schreef RockNijntje het volgende:
.
echt he, verhuftering van de maatschappij en zoquote:Op maandag 29 juni 2015 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi(Anders is het weer alleen gianni die groet).
'Ubernerdjes' lijken me er om bekend te staan 24/7 aan school te werken?quote:Op maandag 29 juni 2015 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent natuurlijk wel een ubernerdje he..
Passen sowieso niet, heb puntige knieën :s :squote:
Walgelijk of niet? en jouw groet is zo steeds minder waard natuurlijk.. als jij alleen groet.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he, verhuftering van de maatschappij en zo
Nee, gewoon een verwoording van de perfecte creatie die je bentquote:Op maandag 29 juni 2015 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als dit een referentie naar spirituele dingen is dan huil ik.
quote:Op maandag 29 juni 2015 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, gewoon een verwoording van de perfecte creatie die je bent
haha.
doe jij toch ook :s :squote:Op maandag 29 juni 2015 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Ubernerdjes' lijken me er om bekend te staan 24/7 aan school te werken?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |