Pics van jou ter beoordeling.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar dat kam toch onmogelijk serieus zijn..? Het is dat ik ook vaak stoei met mn broertje, maar je kan tovh niet denken dat hij daar werkelijk opgevonden van wordt
heb ik ook genoegquote:
Ah dus je bent hommo nu? alle chicks maken het leven moeilijker....quote:Op zondag 28 juni 2015 16:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tenenkrommende analyse dit.
Maar misschien ben ik ook gewoon bij voorbaat al klaar met chicks die het leven moeilijker maken dan het is.
Ik ook hoorquote:
Het kindje kon het toch ook net koud hebben.?quote:Op maandag 29 juni 2015 15:14 schreef Chai het volgende:
Is puur lichamelijk, net zoals je nichtje een aangename kriebel in haar onderbuik kan krijgen van fietsen bijvoorbeeld.
ik weet niet waar jij allemaal op googled maar ik kom dit soort teksten zelf niet tegenquote:Op maandag 29 juni 2015 15:18 schreef Toto69 het volgende:
ik zelf vindt het zeer geil en opwindend om in haar gezicht te mogen spuiten , mijn vrouw vindt het ook heerlijk ,sperma is trouwens niet vies of slecht voor je gezondheid, zij likt het er dan lekker van af ,een beetje laat ze voor mij over,al kussend en likkend mijn sperma proevend geeft mij een geile kick , zo erg zelfs dat mijn zwaard weer paraat staat wat vrouwtje lief dan zo heerlijk vindt voor een 2 beurt, want als een man zijn vrouwtje beft krijgt toch ook die heerlijke kutsappen binnen die ook niet vies of slecht zijn, het is trouwens aan iedereen zelf te beslissen of hij dit graag heeft of niet en dat moet je dan maar respecteren .
SEX / sperma in gezichtquote:Op maandag 29 juni 2015 15:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij allemaal op googled maar ik kom dit soort teksten zelf niet tegen
Dit heb ik ook idd... apart ;squote:Op maandag 29 juni 2015 15:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij allemaal op googled maar ik kom dit soort teksten zelf niet tegen
Ja, echt wel een droom.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:20 schreef Toto69 het volgende:
Hoi Chen.
Heb sinds 2 maanden een relatie met een 35 jarige vrouw en ook die doet gelukkig niet moeilijk als ik over d,r mooie gezichtje spuit.
Tja, dit is gewoon de droom van elke man, voor m,n gevoel.
Goed, als ik haar oraal verwen, doe ik ook nooit moeilijk als haar vocht m,n mond in loopt.
Voor ons gevoel zijn wij de ware voor elkaar, en dan doe je niet moeilijk over sperma en vagina-vocht.
Als zij dan op de bank of op bed ligt en ik zo naast haar sta, dan vinger ik haar terwijl zij m,n pik af rukt.
Geweldig, als ik dan zie hoe naderhand al m,n zaad over haar gezicht en lijf spuit.
Maar goed, m,n vriendin heeft minimaal een half uur sex nodig, op welke manier dan ook, om goed klaar te komen.
Ik geef haar totale bevrediging dan, en zie hoe m,n sperma in d,r mooie gezichtje trekt.
Ook doet ze niet moeilijk als het in d,r mondje verdwijnt, ze zit er net als jou, gelukkig niet mee.
Dat was wel anders met met m,n aanstaande ex-vrouw, altijd gezeik als ik per ongeluk wel eens een kloddertje zaad op d,r gezicht spoot.
Nee, m,n huidige vriendin en ik zitten niet snel ergens mee, en dat is erg fijn.
Het is zalig om te zien, hoe m,n net gespoten sperma langzaam aan, in d,r gezicht trekt, heerlijk intiem.
Maar regelmatig zit ook mijn gezicht onder haar vocht, als ze weer eens voor een tijdje op m,n gezicht komt zitten, heeeeerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |