nee laat ik jullie dat maar niet aandoenquote:
Nee religie, das anders! Soort vanquote:Op maandag 29 juni 2015 20:37 schreef BlueMage het volgende:
Hebben jullie het nu alweer over politiek? Stouterds dat jullie zijn!
ettooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
fap al bij het ideequote:Op maandag 29 juni 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee laat ik jullie dat maar niet aandoen
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
hi, my name is what?
my name is who?
my name is CHIKA CHIKA geen hermann
die cd kwam uit toen jij werd geborenquote:Op maandag 29 juni 2015 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
hi, my name is what?
my name is who?
my name is CHIKA CHIKA geen hermann
eerder rond de tijd dat fylax geboren werdquote:Op maandag 29 juni 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die cd kwam uit toen jij werd geborenof het scheelt weinig
ja zo kort geleden?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
eerder rond de tijd dat fylax geboren werd
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat is volgens mij met al die verschillende meningen hier nog veel erger.
ja rond 2000 geloof ikquote:Op maandag 29 juni 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja zo kort geleden?
even kijken hoor
mijn broers zijn ook fan van Eminem dus als klein jochie luisterde ik het ook al, goed opgevoed togquote:Op maandag 29 juni 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die cd kwam uit toen jij werd geborenof het scheelt weinig
Juist niet jaquote:Op maandag 29 juni 2015 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broers zijn ook fan van Eminem dus als klein jochie luisterde ik het ook al, goed opgevoed tog
watquote:
ahahah ouwe lulquote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
99 idd
tering
toen werkte ik al
Ik zou dit niet duren in te vullen voor anderen eigenlijk. Ik denk dat in gebieden waar mensen die zichzelf opblazen 'extremistisch' worden genoemd de 'normalen' ook nog redelijk religieus zijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat er ook een zooi de schijn ophouden omdat ze wellicht in een gebied wonen waar dat als "normaal" wordt opgevat.
dat nummer Kim waar je dat wijf hoort schreeuwen enzo werd ik altijd heel bang van als mijn broer het opzettequote:
eminem is in mijn collectie de uitzondering, de enige kutmuziek die nog net gaatquote:
zag laatst al een user van na 2000 op FOK! posten, dat was wel even raarquote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef BlueMage het volgende:
Fylaxje die in 2000 ofzo is geboren, ik voel me gelijk oud.
hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef BlueMage het volgende:
Fylaxje die in 2000 ofzo is geboren, ik voel me gelijk oud.
Ik word er depressief vanquote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
zag laatst al een user van na 2000 op FOK! posten, dat was wel even raar
weet je zeker dat het er niet een van S_Z was?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
zag laatst al een user van na 2000 op FOK! posten, dat was wel even raar
over een tijdje zijn wij de wch's van FOK!quote:
Oh dat zou ook heel goed kunnen inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou dit niet duren in te vullen voor anderen eigenlijk. Ik denk dat in gebieden waar mensen die zichzelf opblazen 'extremistisch' worden genoemd de 'normalen' ook nog redelijk religieus zijn.
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
weet je zeker dat het er niet een van S_Z was?
1990 voor de ektenquote:
Ik leer bioquote:
The horror, dan worden we ook kaalquote:Op maandag 29 juni 2015 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
over een tijdje zijn wij de wch's van FOK!
Het gaat op zich wel hoor, die eerste nummers van hem. Het ging mis toen hij ging rappen met een hele verzameling getinte heerschappenquote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eminem is in mijn collectie de uitzondering, de enige kutmuziek die nog net gaat
voornamelijk door dido
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het gaat op zich wel hoor, die eerste nummers van hem. Het ging mis toen hij ging rappen met een hele verzameling getinte heerschappenhaten op d12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
TRquote:Op maandag 29 juni 2015 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb dat al met users die in de jaren 80 zijn geboren
ik ben een jonge godquote:Op maandag 29 juni 2015 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind je het leuk om tyfusoud te zijn ofzo
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het gaat op zich wel hoor, die eerste nummers van hem. Het ging mis toen hij ging rappen met een hele verzameling getinte heerschappenhelemaal gemist die periode, ik hou niet van spoken wordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hou van muziek
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2015 20:45:51 ]
gaat wel altijd over drugs, kun jij dat wel hendelen?quote:
ja, ik weet hetquote:
Ja niets gemist dus, alleen leuk als je 12 bentquote:Op maandag 29 juni 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
helemaal gemist die periode, ik hou niet van spoken word
ik hou van muziek
jij luistert zeker metalquote:Op maandag 29 juni 2015 20:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon jostimuziek voor boelers
gaat How Come over drugs? die vond ik wel swek altijdquote:Op maandag 29 juni 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat wel altijd over drugs, kun jij dat wel hendelen?
Als hij dat niet zou kunnen handelen kan hij niet handelen, het is niet alsof we in de 60's leven en allemaal zingen over vrede op aard en LSD...oh wacht.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat wel altijd over drugs, kun jij dat wel hendelen?
Over metal (quote:
oh nee die niet iddquote:Op maandag 29 juni 2015 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaat How Come over drugs? die vond ik wel swek altijd
da's bij jou al 20 jaar geleden joh... laat het los..quote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef BlueMage het volgende:
Biologie en 'n dnastreng van papier in elkaar pielen en dan de leraar "och dat hoefde eigenlijk niet, was meer dat je 'n idee kreeg hoe ingewikkeld zoiets inelkaar zit".FFFUUUUUUU
![]()
ja maar hij is geen nazi meer tegenwoordigquote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Over metal () gesproken, onze Limburgse homoseksuele neonazi is weer on the loose.
ja dacht ik alquote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Boehoehoe, iemand vindt d12 stom en nu moet ie wel metal luisteren.
maar het antwoord is o.a.
Iets minder lang maar trauma will always linger.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
da's bij jou al 20 jaar geleden joh... laat het los..
zou eerder geloven dat homoseksualiteit niet aangeleerd isquote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar hij is geen nazi meer tegenwoordig
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zou eerder geloven dat homoseksualiteit niet aangeleerd is
Maar het gaat over spieren..quote:Op maandag 29 juni 2015 20:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik kan je de praktijk wel laten zien
voederbietel is sick rippedquote:
Snap niet zo goed wat mijn raw vegan dieet te maken heeft met metal (quote:Op maandag 29 juni 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee quaiono bonen eten, dan ben je een held
metal is voor elite volk, de rest luistert naar pulpquote:Op maandag 29 juni 2015 20:48 schreef LompeHork het volgende:
Niets mis met een knappe pot metal op z'n tijd. Als je ouder wordt merk je dat wel, dan ben je gemachtigd om ineens alles te luisteren.
lekker wapperen met de haren haha jatochquote:Op maandag 29 juni 2015 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
metal is voor elite volk, de rest luistert naar pulp
Thrash 'till death!quote:Op maandag 29 juni 2015 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
metal is voor elite volk, de rest luistert naar pulp
Oeh, het gaat ook over waarnemingenquote:
Dat is niet wat ik typte.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broer heeft een dikke vriend die metal luistert, derhalve verworpen
pew pew pewquote:Op maandag 29 juni 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker wapperen met de haren haha jatoch
oh wacht
Xasthur is best leuk op z'n tijd.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:50 schreef BlueMage het volgende:
Trauma will always linger komt ook weer van 1 van die metalacts die deadprez zo kan waarderen
Napalm Deathquote:Op maandag 29 juni 2015 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Das gewoon pleurisherrie
Wel tof trouwens, op z'n tijd, zo mag ik Nasum ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |