eminem is in mijn collectie de uitzondering, de enige kutmuziek die nog net gaatquote:
zag laatst al een user van na 2000 op FOK! posten, dat was wel even raarquote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef BlueMage het volgende:
Fylaxje die in 2000 ofzo is geboren, ik voel me gelijk oud.
hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef BlueMage het volgende:
Fylaxje die in 2000 ofzo is geboren, ik voel me gelijk oud.
Ik word er depressief vanquote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
zag laatst al een user van na 2000 op FOK! posten, dat was wel even raar
weet je zeker dat het er niet een van S_Z was?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
zag laatst al een user van na 2000 op FOK! posten, dat was wel even raar
over een tijdje zijn wij de wch's van FOK!quote:
Oh dat zou ook heel goed kunnen inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou dit niet duren in te vullen voor anderen eigenlijk. Ik denk dat in gebieden waar mensen die zichzelf opblazen 'extremistisch' worden genoemd de 'normalen' ook nog redelijk religieus zijn.
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
weet je zeker dat het er niet een van S_Z was?
1990 voor de ektenquote:
Ik leer bioquote:
The horror, dan worden we ook kaalquote:Op maandag 29 juni 2015 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
over een tijdje zijn wij de wch's van FOK!
Het gaat op zich wel hoor, die eerste nummers van hem. Het ging mis toen hij ging rappen met een hele verzameling getinte heerschappenquote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eminem is in mijn collectie de uitzondering, de enige kutmuziek die nog net gaat
voornamelijk door dido
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het gaat op zich wel hoor, die eerste nummers van hem. Het ging mis toen hij ging rappen met een hele verzameling getinte heerschappenhaten op d12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
TRquote:Op maandag 29 juni 2015 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb dat al met users die in de jaren 80 zijn geboren
ik ben een jonge godquote:Op maandag 29 juni 2015 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind je het leuk om tyfusoud te zijn ofzo
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het gaat op zich wel hoor, die eerste nummers van hem. Het ging mis toen hij ging rappen met een hele verzameling getinte heerschappenhelemaal gemist die periode, ik hou niet van spoken wordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hou van muziek
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2015 20:45:51 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |