2 weken. Kan volgende week worden. Durf het bijna niet te zeggen Bluezzie. Ik ga zo weer legge.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:13 schreef Bluezz het volgende:
36 uurSlapen en in bed liggen is lekker, maar dit niet
Op wat voor termijn zou de opname plaatsvinden Tongie?
dat!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:37 schreef Bluezz het volgende:
Hoop dat je snel wordt opgenomen, dat ze iets vinden waar een pilletje of 2,3 voor is en dat je hier snel van af komt!!
2 uurt legge was even genoeg. Weet nooit wat het volgende uur brengt. Laat staan de volgende dag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:37 schreef Bluezz het volgende:
Hoop dat je snel wordt opgenomen, dat ze iets vinden waar een pilletje of 2,3 voor is en dat je hier snel van af komt!!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:53 schreef Reya het volgende:
Beterschap Tong, gelukkig is er nog ruim tijd om weer in vorm te zijn voor de Tour van 2016.
Ha Ha Ha Reya. Eerst het WK. Klinkt misschien raar. Voor mij de mooiste koers van het jaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:53 schreef Reya het volgende:
Beterschap Tong, gelukkig is er nog ruim tijd om weer in vorm te zijn voor de Tour van 2016.
Sprinterskoers dit jaar, dus ik heb er niet al te veel vertrouwen in.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Ha Ha Ha Reya. Eerst het WK. Klinkt misschien raar. Voor mij de mooiste koers van het jaar.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Sprinterskoers dit jaar, dus ik heb er niet al te veel vertrouwen in.
Kan ook mooi zijn. Vertel....waar en hoe ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Sprinterskoers dit jaar, dus ik heb er niet al te veel vertrouwen in.
Richmond, Amerika. Vooral binnen de stad. beetje heuvelachtig, maar stelt niet veel voor. wel veel draaien en keren, en wat kleine kasseistroken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Kan ook mooi zijn. Vertel....waar en hoe ?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Richmond, Amerika. Vooral binnen de stad. beetje heuvelachtig, maar stelt niet veel voor. wel veel draaien en keren, en wat kleine kasseistroken.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Richmond, Amerika. Vooral binnen de stad. beetje heuvelachtig, maar stelt niet veel voor. wel veel draaien en keren, en wat kleine kasseistroken.
Dan maar hopen dat het regent. Voor Dumoulin wel een mooi tijdritparcours.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet over de Tour-deceptie van Dumoulinquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan maar hopen dat het regent. Voor Dumoulin wel een mooi tijdritparcours.
Dat was jammer idd. Buiten Utrecht sowieso een Tour om snel te vergeten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet over de Tour-deceptie van Dumoulin
Nog wat kunnen slapen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:30 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen. Ben moe. Hoop in slaap te vallen.
Kick some ass mothafakkes.
quote:
Nu en dan. Vandaag tot 17.00 plat gelegen.quote:
Interessant. Niet enerverend. De moeite waard. Beter dan vorige week. Ik mis wel weer een beetje humor en relativering. Maar 9 van de 10 keer vermaak ik me er wel mee. Nu ook.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:30 schreef Reya het volgende:
Wat vind je van de zomergast? Het begon interessant, maar het begint wat in te kakken.
Ene Adriaan....hoogleraar en landschapsarchitect. Vind het steeds minder boeiend worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Af en toe.quote:
Ik kijk iedere dag in de brievenbus en sprint naar de foon. Nog steeds geen bericht. Wel grappig dat je dit zegt, vriend van me zei het 2 weken geleden al. 'Zal je net zien dat het gelijk is met iets dat je niet op tv wil missen.'quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:51 schreef Marsenal het volgende:
Dit topic leeft nog? Mooi klote tong, dan.
Denk je dat je wel morgen ajax kan kijken? En straks die lelijke wedstrijd tegen die albinos uit ijsland?
Ik help hopen, evenzo op een goede afloop.
Luister naar zuster Bluezz tong!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Je kan ook zelf de afdeling bellen om te vragen wanneer je gepland staat.
Gebeurt dagelijks en een beetje pro-activiteit helpt je misschien om je eerder wat beter te voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
Zo ja, hopelijk heeft hij dan een tablet of laptop kunnen regelen zodat hij toch op internet (Fok!) kan komen en postenquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
Volgens mij heb ik Tongemans de hele dag nog niet gezien?
Die arme jongen zal toch niet zonder het op FOK! te vertellen in het ziekenhuis liggen?
linke soep hoor!quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Tong weet toch helemaal niet hoe een tablet of laptop werkt. Voor je t weet zit heel t ziekenhuis zonder stroom
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Tong weet toch helemaal niet hoe een tablet of laptop werkt. Voor je t weet zit heel t ziekenhuis zonder stroom
Volgens mij wordt Tongemans gek van een week geen FOK!quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo ja, hopelijk heeft hij dan een tablet of laptop kunnen regelen zodat hij toch op internet (Fok!) kan komen en posten
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Veel meer dan soep zal hij niet binnenkrijgen met dat ziekenhuis voer.quote:
Het zou fijn voor hem zijn als het wachten er op over is.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:59 schreef Bluezz het volgende:
Maar ik denk dat Tong idd is opgenomen!
Ik hoop het in ieder geval.
zou eens tijd worden ook! Duurt allemaal veel te lang!quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:59 schreef Bluezz het volgende:
PAAZ?quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:59 schreef Bluezz het volgende:
Poëtisch.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Een forum zonder tong is als een mens zonder.. eh tong.
Nee..... op FB post ie ook niet, ik vraag het SCH even.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
True.![]()
Heb jij ook niks over/van hem gehoord Bluezz?
Ik maak me een beetje ongerust.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee..... op FB post ie ook niet, ik vraag het SCH even.
Klote dat het nog zo lang moet durenquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:41 schreef tong80 het volgende:
Weer twee dagen plat gelegen. Maand geleden een gesprek gehad met de internist. Ik zou na twee weken bericht krijgen. Voor opname in het Jeroen Bosch-ziekenhuis in Den Bosch. Net zelf telefonisch contact opgenomen. Stond niks geplaned. Zelf met de sectretaresse afspraak moeten maken. Wordt geen week zoals ze zeiden maar korter. Staat nu geplaned voor 29 september. Zijn we dus weer twee maanden verder. Morgen even langs het Gasthuis. Wat er nu weer mis is gegaan. Hier wordt Sinterklaas niet vrolijk van.
Bedankt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Klote dat het nog zo lang moet duren
Kop op in de tussentijd
[ afbeelding ]
Wat een sukkelsquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:41 schreef tong80 het volgende:
Weer twee dagen plat gelegen. Maand geleden een gesprek gehad met de internist. Ik zou na twee weken bericht krijgen. Voor opname in het Jeroen Bosch-ziekenhuis in Den Bosch. Net zelf telefonisch contact opgenomen. Stond niks geplaned. Zelf met de sectretaresse afspraak moeten maken. Wordt geen week zoals ze zeiden maar korter. Staat nu geplaned voor 29 september. Zijn we dus weer twee maanden verder. Morgen even langs het Gasthuis. Wat er nu weer mis is gegaan. Hier wordt Sinterklaas niet vrolijk van.
Overdosis kut topics gelezen van een zekere Paus N.quote:
Waarom bel je Gasthuis niet?quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:41 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde er morgen persoonlijk langs gaan Het is hier 100 meter vandaan. Maar ik werd net gebeld door het Jeroen Bosch dat ik misschien toch eerder terecht kan. Ze bellen me zo terug.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Waarom bel je Gasthuis niet?
Goedzo. Er bovenop zitten, zij maken fouten, die internist heeft w.s. verzuimd om de opdracht te geven je op te roepenquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:20 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde er morgen persoonlijk langs gaan Het is hier 100 meter vandaan. Maar ik werd net gebeld door het Jeroen Bosch dat ik misschien toch eerder terecht kan. Ze bellen me zo terug.
Daar is ie.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde er morgen persoonlijk langs gaan Het is hier 100 meter vandaan. Maar ik werd net gebeld door het Jeroen Bosch dat ik misschien toch eerder terecht kan. Ze bellen me zo terug.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:41 schreef tong80 het volgende:
Geen foontje.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen foontje.
Afwachten of ze morgen bellen.
nah... lekker weer dan...quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen foontje.
Truste Tong, hopelijk krijg je morgen telefoonquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:11 schreef tong80 het volgende:
Trusten
Hopen dat ik kan slapen.
Tot morgen.
Slaap goed en zacht Tongemans en zoete dromen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:11 schreef tong80 het volgende:
Trusten
Hopen dat ik kan slapen.
Tot morgen.
Niet afwachten, morgen zelf weer bellen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:08 schreef tong80 het volgende:
Geen foontje.
Echo-o-oo...quote:
Zekerquote:
Net zelf naar het Jeroen Bosch gebeld. Heel verhaal, van sorry voor de miscommunicatie etc. Was de derde persoon die ik in 2 dagen sprak. Komt er op neer dat ik zo snel mogelijk word opgenomen. De opname hoeft geen week te duren, ligt aan de onderzoeken. Kan zijn dat ik overmorgen al terecht kan. Heb het vermoeden dat als ik zelf niet had gebeld, ik niks meer zou hebben gehoord. Heb wel voor de zekerheid haar naam gevraagd.quote:
Nu maar afwachten.quote:
HA! goed zo! en hoera voor Bluezzquote:Op woensdag 2 september 2015 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net zelf naar het Jeroen Bosch gebeld. Heel verhaal, van sorry voor de miscommunicatie etc. Was de derde persoon die ik in 2 dagen sprak. Komt er op neer dat ik zo snel mogelijk word opgenomen. De opname hoeft geen week te duren, ligt aan de onderzoeken. Kan zijn dat ik overmorgen al terecht kan. Heb het vermoeden dat als ik zelf niet had gebeld, ik niks meer zou hebben gehoord. Heb wel voor de zekerheid haar naam gevraagd.
Zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |