Goed dat je gebeld hebt.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:08 schreef tong80 het volgende:
Net zelf naar het Jeroen Bosch gebeld. Heel verhaal, van sorry voor de miscommunicatie etc. Was de derde persoon die ik in 2 dagen sprak. Komt er op neer dat ik zo snel mogelijk word opgenomen. De opname hoeft geen week te duren, ligt aan de onderzoeken. Kan zijn dat ik overmorgen al terecht kan. Heb het vermoeden dat als ik zelf niet had gebeld, ik niks meer zou hebben gehoord. Heb wel voor de zekerheid haar naam gevraagd.
Maag en darm. Hoofdpijn......b.v.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat zijn nou je klachten op het moment eigenlijk? Buiten de vermoeidheid dan.
Heb je het ook opgeschreven?quote:Op woensdag 2 september 2015 10:08 schreef tong80 het volgende:
Net zelf naar het Jeroen Bosch gebeld. Heel verhaal, van sorry voor de miscommunicatie etc. Was de derde persoon die ik in 2 dagen sprak. Komt er op neer dat ik zo snel mogelijk word opgenomen. De opname hoeft geen week te duren, ligt aan de onderzoeken. Kan zijn dat ik overmorgen al terecht kan. Heb het vermoeden dat als ik zelf niet had gebeld, ik niks meer zou hebben gehoord. Heb wel voor de zekerheid haar naam gevraagd.
Marga.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je het ook opgeschreven?
Maar fijn, we wachten samen met je af.
Klinkt liefquote:
Ze was ook lief.......aardig.quote:
Beweeg je wel genoeg?quote:Op woensdag 2 september 2015 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maag en darm. Hoofdpijn......b.v.
Nee. Moet ik aan gaan werken. Was ik al mee bezig. Gaat nu moeilijk.quote:
En ga dan ook naar een fysio om je op weg te helpen.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Moet ik aan gaan werken. Was ik al mee bezig. Gaat nu moeilijk.
Ben al bij een diëtiste geweest en zo.
Zit ook in de planning. Vriend wil iig met me gaan bewegen om te stimuleren.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:46 schreef Ole het volgende:
[..]
En ga dan ook naar een fysio om je op weg te helpen.
Heel goed!quote:Op woensdag 2 september 2015 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit ook in de planning. Vriend wil iig met me gaan bewegen om te stimuleren.
Ik las simuleren.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit ook in de planning. Vriend wil iig met me gaan bewegen om te stimuleren.
Lasmasker op ?quote:
Daar zal het niet aan liggen.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:41 schreef schvvmert het volgende:
Je vingers zijn in ieder geval goed in beweging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |