Het zou fijn voor hem zijn als het wachten er op over is.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:59 schreef Bluezz het volgende:
Maar ik denk dat Tong idd is opgenomen!
Ik hoop het in ieder geval.
zou eens tijd worden ook! Duurt allemaal veel te lang!quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:59 schreef Bluezz het volgende:
PAAZ?quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:59 schreef Bluezz het volgende:
Poëtisch.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Een forum zonder tong is als een mens zonder.. eh tong.
Nee..... op FB post ie ook niet, ik vraag het SCH even.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
True.![]()
Heb jij ook niks over/van hem gehoord Bluezz?
Ik maak me een beetje ongerust.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee..... op FB post ie ook niet, ik vraag het SCH even.
Klote dat het nog zo lang moet durenquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:41 schreef tong80 het volgende:
Weer twee dagen plat gelegen. Maand geleden een gesprek gehad met de internist. Ik zou na twee weken bericht krijgen. Voor opname in het Jeroen Bosch-ziekenhuis in Den Bosch. Net zelf telefonisch contact opgenomen. Stond niks geplaned. Zelf met de sectretaresse afspraak moeten maken. Wordt geen week zoals ze zeiden maar korter. Staat nu geplaned voor 29 september. Zijn we dus weer twee maanden verder. Morgen even langs het Gasthuis. Wat er nu weer mis is gegaan. Hier wordt Sinterklaas niet vrolijk van.
Bedankt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Klote dat het nog zo lang moet duren
Kop op in de tussentijd
[ afbeelding ]
Wat een sukkelsquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:41 schreef tong80 het volgende:
Weer twee dagen plat gelegen. Maand geleden een gesprek gehad met de internist. Ik zou na twee weken bericht krijgen. Voor opname in het Jeroen Bosch-ziekenhuis in Den Bosch. Net zelf telefonisch contact opgenomen. Stond niks geplaned. Zelf met de sectretaresse afspraak moeten maken. Wordt geen week zoals ze zeiden maar korter. Staat nu geplaned voor 29 september. Zijn we dus weer twee maanden verder. Morgen even langs het Gasthuis. Wat er nu weer mis is gegaan. Hier wordt Sinterklaas niet vrolijk van.
Overdosis kut topics gelezen van een zekere Paus N.quote:
Waarom bel je Gasthuis niet?quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:41 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde er morgen persoonlijk langs gaan Het is hier 100 meter vandaan. Maar ik werd net gebeld door het Jeroen Bosch dat ik misschien toch eerder terecht kan. Ze bellen me zo terug.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Waarom bel je Gasthuis niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |