SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Af en toe.quote:
Ik kijk iedere dag in de brievenbus en sprint naar de foon. Nog steeds geen bericht. Wel grappig dat je dit zegt, vriend van me zei het 2 weken geleden al. 'Zal je net zien dat het gelijk is met iets dat je niet op tv wil missen.'quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:51 schreef Marsenal het volgende:
Dit topic leeft nog? Mooi klote tong, dan.
Denk je dat je wel morgen ajax kan kijken? En straks die lelijke wedstrijd tegen die albinos uit ijsland?
Ik help hopen, evenzo op een goede afloop.
Luister naar zuster Bluezz tong!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Je kan ook zelf de afdeling bellen om te vragen wanneer je gepland staat.
Gebeurt dagelijks en een beetje pro-activiteit helpt je misschien om je eerder wat beter te voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
Zo ja, hopelijk heeft hij dan een tablet of laptop kunnen regelen zodat hij toch op internet (Fok!) kan komen en postenquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
Volgens mij heb ik Tongemans de hele dag nog niet gezien?
Die arme jongen zal toch niet zonder het op FOK! te vertellen in het ziekenhuis liggen?
linke soep hoor!quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Tong weet toch helemaal niet hoe een tablet of laptop werkt. Voor je t weet zit heel t ziekenhuis zonder stroom
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Tong weet toch helemaal niet hoe een tablet of laptop werkt. Voor je t weet zit heel t ziekenhuis zonder stroom
Volgens mij wordt Tongemans gek van een week geen FOK!quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo ja, hopelijk heeft hij dan een tablet of laptop kunnen regelen zodat hij toch op internet (Fok!) kan komen en posten
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Veel meer dan soep zal hij niet binnenkrijgen met dat ziekenhuis voer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |