SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEDERLAND LIGT ER INMIDDELS UIT
Dit is een baas ja, hoor ik vaak bij Match of the Dayquote:Op zondag 28 juni 2015 03:21 schreef Frutsel het volgende:
lol dat BBC commentaar maakt het ook geweldig
picsquote:
*ARD aanzet*quote:
Ja, ter plaatse om 17:00, i.p.v. 19:00 VS-Duitsland.quote:
albaquote:
hallo albaquote:
hij is getrouwd met albaquote:
NSB'erquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Jezzus, die had er ook wel in gemogen hoor.
Ook al ben ik voor Duitsland.
omgquote:
je dochter heet albaquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok dan is het niet mijn schoonzoon, want ik weet van niks
oja dat kloptquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik je ooit wel eens verteld volgens mij ,, maar ok
zaterdag 35 gradenquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:37 schreef tralalala het volgende:
Ook maar kijken, kan toch niet slapen door de hitte.
Ik gooi wel een matras in mijn kelder. Lekker koelquote:
Ritme omdraaien en lange siësta.quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja maar dan hoef ik de volgende dag niet te werken, dus dan zuip ik mij gewoon in een coma.
Doen ze op Wimbledon ook wanneer Murray de bal in houdtquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Sjongejonge.. die amerikanen op de tribune juichen al als een duitser struikelt
quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen ze op Wimbledon ook wanneer Murray de bal in houdt
Dat is dan ook eigenlijk best wel een terechte reden om te juichen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:40 schreef chufi het volgende:
Doen ze op Wimbledon ook wanneer Murray de bal in houdt
zou best wel kunnenquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch.. en mogelijk dat jullie ooit elkaar in de kinderwagens de weg hebben gekruisd ...
Verwisseld?quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch.. en mogelijk dat jullie ooit elkaar in de kinderwagens de weg hebben gekruisd ...
Ik draai er een toepasselijk muziekje bij.quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:51 schreef Wilskracht het volgende:
BBC2 3 vrouwen die praten over voetballen is toch wennen.
chufi's dochter heet albaquote:
Ik moet altijd aan Jessica en/of Jordi denken als ik Alba hoor/leesquote:
ik ookquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Jessica en/of Jordi denken als ik Alba hoor/lees
Nee, ze staat.quote:
Ik denk altijd aan jessicaquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:06 schreef KingRoland het volgende:
Als ik aan mevrouw Alba denk dan denk ik juist aan Johannes.
Nou ja, spelen..quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:12 schreef Che_ het volgende:
Zie haar liever liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ze speelt wel dus?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goede redding op een bal die toch wel naast was gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
oh het is een pingelquote:
editquote:
Als jij betaalt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Kunnen we niet via thuisbezorgd.ca een stel pizza's en hamburgers bestellen voor de VS supporters? Misschien houden die hun bakkes dan 's... manmanman
a.s zaterdag is het indenpendings deequote:Op woensdag 1 juli 2015 02:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Kunnen we niet via thuisbezorgd.ca een stel pizza's en hamburgers bestellen voor de VS supporters? Misschien houden die hun bakkes dan 's... manmanman
/carequote:Op woensdag 1 juli 2015 02:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
a.s zaterdag is het indenpendings dee
ik ben bij deze USA fan ik wacht met smart op mijn pizzaquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Is wel koud als ie uit canada moet komen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:24 schreef Sked het volgende:
[..]
ik ben bij deze USA fan ik wacht met smart op mijn pizza
Doe ik m weer even in de ovenquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is wel koud als ie uit canada moet komen.
gelukkig is er ook thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is wel koud als ie uit canada moet komen.
Alles gesloten hier.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:24 schreef Sked het volgende:
[..]
ik ben bij deze USA fan ik wacht met smart op mijn pizza
Ik heb geen oven meerquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe ik m weer even in de oven
Ik bestel via thuisbezorgd.ca. Wat jij doet, boeit me nietquote:
Even in de zon leggen, is ie zo weer warm.quote:
Dit.quote:
Dat was een terechte pingel.quote:
maar ze zijn wel de betere ploegquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonde, gun het team USA absoluut niet.
ga je hem troosten?quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KingRoland vindt dit niet leuk
bedoel in de 1e helftquote:
Logisch, die vinden het leuk om met ballen te spelen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:38 schreef Sked het volgende:
Ik heb gehoord dat de VBL mods heel close zijn
alle mods kunnen met elkaar vindenquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de VBL mods heel close zijn
Beticht je ze nou van homofilie?quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Logisch, die vinden het leuk om met ballen te spelen.
jij houdt niet van haar behaarde reet?quote:
1. ik beticht niemand van iets; dat zijn jouw gedachtenquote:
Nee.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij houdt niet van haar behaarde reet?
2. dan is het crewbash dus banquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
1. ik beticht niemand van iets; dat zijn jouw gedachten
2. ook al zou ik ze ervan betichten, who cares? 2015 jeweetz.
quote:
En: vragen om een ban....quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:41 schreef spijkerbroek het volgende:
2. ook al zou ik ze ervan betichten, who cares? 2015 jeweetz.
Dat hoeft ook niet. Maar deze jongen probeert jullie op onterechte wijze homo te noemenquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor, wij schamen ons niet voor onze geaardheid.
Ga eens buiten spelen, knullie.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:44 schreef Sked het volgende:
Dat hoeft ook niet. Maar deze jongen probeert jullie op onterechte wijze homo te noemen
Waar ben ik nu terecht gekomen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we wat GGMM en Happel allemaal uitspookten even buiten beschouwing laten.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Goed, Duitsland wordt dus wereldkampioen.
quote:
Ik heb niet gezegd wanneer.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Je doelde op 2019, ja?
Wat een slappe poging om je eer te redden.
Waar slaat dit op?quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij houdt niet van haar behaarde reet?
Je weet het niet. HOUDEN ZO!!!!quote:
Op haar persoonlijke foto's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat hebben de dames van tevoren gegeten?hahahahahahahha !!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat hebben de dames van tevoren gegeten?Je kan beter JohannesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat hebben de dames van tevoren gegeten?Dit kan toch niet van een mod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Een redactie sport mannetje doet het ook al drieduizend keer waarvan nul grappig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit kan toch niet van een mod.
Wie?quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een redactie sport mannetje doet het ook al drieduizend keer waarvan nul grappig.
De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een redactie sport mannetje doet het ook al drieduizend keer waarvan nul grappig.
Doen we toch al?quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou komop meisjes. Doe eens lief tegen elkaar.
Ik wil niet weten wat jullie bij elkaar doen.quote:
Google dan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zal wel...?
Ze ziet er wel beter uit dan de meeste vrouwelijke voetbalsters
Tijd om te googlen dus.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zal wel...?
Ze ziet er wel beter uit dan de meeste vrouwelijke voetbalsters
Eigen risico.quote:
Je bent de enige die hier al uren op homofilie zinspeelt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jullie bij elkaar doen.
????quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent de enige die hier al uren op homofilie zinspeelt.
Zal wel toeval zijn
Claxons van Amerikaanse auto's in de straat i.p.v. Duitse auto's?quote:
1939 all overquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoor je bominslagen in de buurt van je huis?
Dat is niet toegestaan.quote:
moet nu al kotsenquote:
Ja, morgen. Zelfde tijd, andere meid(en).quote:
Dan kijk je echt verkeerdquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
99% is fake hoor, want zo'n grote peimel heeft ze niet
Morgen om 1 uur 's nachts.quote:
Wat jij wilquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, straks misschien
Dat doet niks af aan dat ze er beter uit ziet dan de anderen?
Geniet in de braafste zin van het woord neem ik aanquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen om 1 uur 's nachts.
Maar op Eurosport valt er ook te genieten van het EK vrouwen onder de 17
Morgen om 15:00 Frankrijk - Spanjequote:Op woensdag 1 juli 2015 02:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Geniet in de braafste zin van het woord neem ik aan
Tis idd mogelik te warm op straatquote:Op woensdag 1 juli 2015 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen om 15:00 Frankrijk - Spanje
Daar blijf je voor thuis
Ik zit 's avonds wel voor de buis om B36 Torshavn - TNS te kijken in de Champions Leaguequote:Op woensdag 1 juli 2015 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen om 15:00 Frankrijk - Spanje
Daar blijf je voor thuis
Weet je wel waar die mensen wonen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zit 's avonds wel voor de buis om B36 Torshavn - TNS te kijken in de Champions League
Faroer godenquote:Op woensdag 1 juli 2015 03:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zit 's avonds wel voor de buis om B36 Torshavn - TNS te kijken in de Champions League
Die slapen johquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:09 schreef Wicky15 het volgende:
Veel animo voor deze geweldige wedstrijd.
dé hoofdrolspelers?!quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:41 schreef Wilskracht het volgende:
Toch opmerkelijk dat de hoofdrolspelers in de tweede wereldoorlog in de halve finale staan bij het WK vrouwen.
Ja hoor, maar er wordt een land vergetenquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel opgelet bij geschiedenis?
hier ook. BBC1 werkt prima.quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:45 schreef Anonymousz het volgende:
Eurosport heeft slecht beeld bij mij
en bij jullie?
bedanktquote:
had je een seintje willen hebben 5min geleden?quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:54 schreef Wicky15 het volgende:
Ik lees hier wel wanneer ze weer beginnen. Hoop ik.
Haha, ik zette het in de 51e minuut weer op.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je een seintje willen hebben 5min geleden?
had ik best een goede gedachte door je even te waarschuwenquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:19 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haha, ik zette het in de 51e minuut weer op.
Haha, jouw username. Was de naam van de musical die we in groep 8 dedenquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
had ik best een goede gedachte door je even te waarschuwen
er schijnt ook een theatergroep te zijn die zichzelf nizno noemt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:21 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haha, jouw username. Was de naam van de musical die we in groep 8 deden
Dat tweede lijkt me wel kut jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
er schijnt ook een theatergroep te zijn die zichzelf nizno noemt.
Beter nog dat je echte voornaam ineens horen roepen en dat er een hond reageert
kut is niet het juiste woord, maar je staat er erg raar van te kijken.quote:
Heel warm kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
kut is niet het juiste woord, maar je staat er erg raar van te kijken.
Maar goed, ik vind het geen spannende wedstrijd dus ik ga eens kijken hoe warm het op de slaapkamer is.
Slaap lekker heren
ZDF of BBCquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:40 schreef Sked het volgende:
Hé, het staat 1-1
(ik kijk niet, ontvangst van Eurosport is kapot)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |