dé hoofdrolspelers?!quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:41 schreef Wilskracht het volgende:
Toch opmerkelijk dat de hoofdrolspelers in de tweede wereldoorlog in de halve finale staan bij het WK vrouwen.
Ja hoor, maar er wordt een land vergetenquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel opgelet bij geschiedenis?
hier ook. BBC1 werkt prima.quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:45 schreef Anonymousz het volgende:
Eurosport heeft slecht beeld bij mij
en bij jullie?
bedanktquote:
had je een seintje willen hebben 5min geleden?quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:54 schreef Wicky15 het volgende:
Ik lees hier wel wanneer ze weer beginnen. Hoop ik.
Haha, ik zette het in de 51e minuut weer op.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je een seintje willen hebben 5min geleden?
had ik best een goede gedachte door je even te waarschuwenquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:19 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haha, ik zette het in de 51e minuut weer op.
Haha, jouw username. Was de naam van de musical die we in groep 8 dedenquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
had ik best een goede gedachte door je even te waarschuwen
er schijnt ook een theatergroep te zijn die zichzelf nizno noemt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:21 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haha, jouw username. Was de naam van de musical die we in groep 8 deden
Dat tweede lijkt me wel kut jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
er schijnt ook een theatergroep te zijn die zichzelf nizno noemt.
Beter nog dat je echte voornaam ineens horen roepen en dat er een hond reageert
kut is niet het juiste woord, maar je staat er erg raar van te kijken.quote:
Heel warm kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
kut is niet het juiste woord, maar je staat er erg raar van te kijken.
Maar goed, ik vind het geen spannende wedstrijd dus ik ga eens kijken hoe warm het op de slaapkamer is.
Slaap lekker heren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |