editquote:
Als jij betaalt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Kunnen we niet via thuisbezorgd.ca een stel pizza's en hamburgers bestellen voor de VS supporters? Misschien houden die hun bakkes dan 's... manmanman
a.s zaterdag is het indenpendings deequote:Op woensdag 1 juli 2015 02:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Kunnen we niet via thuisbezorgd.ca een stel pizza's en hamburgers bestellen voor de VS supporters? Misschien houden die hun bakkes dan 's... manmanman
/carequote:Op woensdag 1 juli 2015 02:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
a.s zaterdag is het indenpendings dee
ik ben bij deze USA fan ik wacht met smart op mijn pizzaquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Is wel koud als ie uit canada moet komen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:24 schreef Sked het volgende:
[..]
ik ben bij deze USA fan ik wacht met smart op mijn pizza
Doe ik m weer even in de ovenquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is wel koud als ie uit canada moet komen.
gelukkig is er ook thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is wel koud als ie uit canada moet komen.
Alles gesloten hier.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:24 schreef Sked het volgende:
[..]
ik ben bij deze USA fan ik wacht met smart op mijn pizza
Ik heb geen oven meerquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe ik m weer even in de oven
Ik bestel via thuisbezorgd.ca. Wat jij doet, boeit me nietquote:
Even in de zon leggen, is ie zo weer warm.quote:
Dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |