SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat hebben de dames van tevoren gegeten?hahahahahahahha !!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat hebben de dames van tevoren gegeten?Je kan beter JohannesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat hebben de dames van tevoren gegeten?Dit kan toch niet van een mod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Een redactie sport mannetje doet het ook al drieduizend keer waarvan nul grappig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit kan toch niet van een mod.
Wie?quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een redactie sport mannetje doet het ook al drieduizend keer waarvan nul grappig.
De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een redactie sport mannetje doet het ook al drieduizend keer waarvan nul grappig.
Doen we toch al?quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou komop meisjes. Doe eens lief tegen elkaar.
Ik wil niet weten wat jullie bij elkaar doen.quote:
Google dan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zal wel...?
Ze ziet er wel beter uit dan de meeste vrouwelijke voetbalsters
Tijd om te googlen dus.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zal wel...?
Ze ziet er wel beter uit dan de meeste vrouwelijke voetbalsters
Eigen risico.quote:
Je bent de enige die hier al uren op homofilie zinspeelt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jullie bij elkaar doen.
????quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent de enige die hier al uren op homofilie zinspeelt.
Zal wel toeval zijn
Claxons van Amerikaanse auto's in de straat i.p.v. Duitse auto's?quote:
1939 all overquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoor je bominslagen in de buurt van je huis?
Dat is niet toegestaan.quote:
moet nu al kotsenquote:
Ja, morgen. Zelfde tijd, andere meid(en).quote:
Dan kijk je echt verkeerdquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
99% is fake hoor, want zo'n grote peimel heeft ze niet
Morgen om 1 uur 's nachts.quote:
Wat jij wilquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, straks misschien
Dat doet niks af aan dat ze er beter uit ziet dan de anderen?
Geniet in de braafste zin van het woord neem ik aanquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen om 1 uur 's nachts.
Maar op Eurosport valt er ook te genieten van het EK vrouwen onder de 17
Morgen om 15:00 Frankrijk - Spanjequote:Op woensdag 1 juli 2015 02:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Geniet in de braafste zin van het woord neem ik aan
Tis idd mogelik te warm op straatquote:Op woensdag 1 juli 2015 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen om 15:00 Frankrijk - Spanje
Daar blijf je voor thuis
Ik zit 's avonds wel voor de buis om B36 Torshavn - TNS te kijken in de Champions Leaguequote:Op woensdag 1 juli 2015 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen om 15:00 Frankrijk - Spanje
Daar blijf je voor thuis
Weet je wel waar die mensen wonen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zit 's avonds wel voor de buis om B36 Torshavn - TNS te kijken in de Champions League
Faroer godenquote:Op woensdag 1 juli 2015 03:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zit 's avonds wel voor de buis om B36 Torshavn - TNS te kijken in de Champions League
Die slapen johquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:09 schreef Wicky15 het volgende:
Veel animo voor deze geweldige wedstrijd.
dé hoofdrolspelers?!quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:41 schreef Wilskracht het volgende:
Toch opmerkelijk dat de hoofdrolspelers in de tweede wereldoorlog in de halve finale staan bij het WK vrouwen.
Ja hoor, maar er wordt een land vergetenquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel opgelet bij geschiedenis?
hier ook. BBC1 werkt prima.quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:45 schreef Anonymousz het volgende:
Eurosport heeft slecht beeld bij mij
en bij jullie?
bedanktquote:
had je een seintje willen hebben 5min geleden?quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:54 schreef Wicky15 het volgende:
Ik lees hier wel wanneer ze weer beginnen. Hoop ik.
Haha, ik zette het in de 51e minuut weer op.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je een seintje willen hebben 5min geleden?
had ik best een goede gedachte door je even te waarschuwenquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:19 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haha, ik zette het in de 51e minuut weer op.
Haha, jouw username. Was de naam van de musical die we in groep 8 dedenquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
had ik best een goede gedachte door je even te waarschuwen
er schijnt ook een theatergroep te zijn die zichzelf nizno noemt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:21 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haha, jouw username. Was de naam van de musical die we in groep 8 deden
Dat tweede lijkt me wel kut jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
er schijnt ook een theatergroep te zijn die zichzelf nizno noemt.
Beter nog dat je echte voornaam ineens horen roepen en dat er een hond reageert
kut is niet het juiste woord, maar je staat er erg raar van te kijken.quote:
Heel warm kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
kut is niet het juiste woord, maar je staat er erg raar van te kijken.
Maar goed, ik vind het geen spannende wedstrijd dus ik ga eens kijken hoe warm het op de slaapkamer is.
Slaap lekker heren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |