SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat hebben de dames van tevoren gegeten?hahahahahahahha !!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat hebben de dames van tevoren gegeten?Je kan beter JohannesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat hebben de dames van tevoren gegeten?Dit kan toch niet van een mod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Een redactie sport mannetje doet het ook al drieduizend keer waarvan nul grappig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit kan toch niet van een mod.
Wie?quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een redactie sport mannetje doet het ook al drieduizend keer waarvan nul grappig.
De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een redactie sport mannetje doet het ook al drieduizend keer waarvan nul grappig.
Doen we toch al?quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou komop meisjes. Doe eens lief tegen elkaar.
Ik wil niet weten wat jullie bij elkaar doen.quote:
Google dan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zal wel...?
Ze ziet er wel beter uit dan de meeste vrouwelijke voetbalsters
Tijd om te googlen dus.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zal wel...?
Ze ziet er wel beter uit dan de meeste vrouwelijke voetbalsters
Eigen risico.quote:
Je bent de enige die hier al uren op homofilie zinspeelt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jullie bij elkaar doen.
????quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent de enige die hier al uren op homofilie zinspeelt.
Zal wel toeval zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |