Godsamme.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar waarom gaat zo een Ali B niet op de bühne staan om dat openlijk te zeggen.
Als Marokaantjes gediscrimineerd worden staat hij vooraan om in DWDD te roepen dat het niet kan allemaal. Maar als er dan zo iets gebeurd hoor je hem niet.
Dat zou echt helpen als bekende moslims/Arabieren openlijk zich afzetten van dat ISIS.
Nee dat ben ik niet. Zolang ik niet persoonlijk aangevallen of bedreigd wordt dan is dat geen reden om dan zelf geweld te gaan gebruiken. Dan is het hek van de dam als iedereen zomaar geweld gaat gebruiken omdat hij/zij zich beledigd voelt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg jij nou serieus niet bereid te zijn geweld te gebruiken voor het verdedigen jouw eigen kernwaarden in de genoemde voorbeelden?
Dus wat je zegt is, onder bepaalde omstandigheden niet, onder andere situaties weer wel, begrijp ik je zo goed?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet. Zolang ik niet persoonlijk aangevallen of bedreigd wordt dan is dat geen reden om dan zelf geweld te gaan gebruiken. Dan is het hek van de dam.
Dat kan wmb sowieso niet.quote:Wat ik mij afvraag is hoe jij dat voor je ziet hoe iemand anders een ander in dergelijke mate kan onderdrukken zonder dat hierbij sprake is van aanvallen of bedreiging?
Hij is groot geworden door kinderliedjes te gaan maken en in reclames op te duiken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Godsamme.![]()
Ali B is groot geworden met een carriere als Knuffelmoslim die constant 9/11, Mohammed B, Madrid en London zat te veroordelen in talkshows.
Weet je wat. We begrijpen elkaar gewoon. We zijn het niet eens. Dat gaat naar verwachting ook zo blijven. Ik heb geen zin om hier de rest van mijn zaterdag te gaan fokken, dus ik ben weg.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is, onder bepaalde omstandigheden niet, onder andere situaties weer wel, begrijp ik je zo goed?
Dat kan wmb sowieso niet.
Beledigd? Ja man, mijn rood wit blauwe hart bloedde van vaderlandslievende pijn..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is groot geworden door kinderliedjes te gaan maken en in reclames op te duiken.
Reclames waarin hij trouwens al twee keer Nederlanders heeft beledigd eerst met zijn moeder die hem Hollander noemt omdat hij alle koekjes heeft opgegeten en later met Brownie dutch door hem hollander te noemen als hij gierig is.
De kinderliedjes zijn alleen relevant voor een select publiek, de reclames kwamen nadat hij al de knuffelmoslim was. Ga eens op onderzoek uit hoe vaak hij bij Barend en van Dorp achtige programma's heeft gezeten met thema's als Islamitisch criminaliteit en extremisme.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is groot geworden door kinderliedjes te gaan maken en in reclames op te duiken.
Reclames waarin hij trouwens al twee keer Nederlanders heeft beledigd eerst met zijn moeder die hem Hollander noemt omdat hij alle koekjes heeft opgegeten en later met Brownie dutch door hem hollander te noemen als hij gierig is.
Als je iemand Hollander noemt beledig je geen Nederlanders hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
He jammer, had graag een antwoord gehad op mijn laatste vraag.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Weet je wat. We begrijpen elkaar gewoon. We zijn het niet eens. Dat gaat naar verwachting ook zo blijven. Ik heb geen zin om hier de rest van mijn zaterdag te gaan fokken, dus ik ben weg.
Dus de overige 10 provincies vallen ook weg?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:35 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Als je iemand Hollander noemt beledig je geen Nederlanders hoor, hooguit Hollanders.
Het probleem is die mensen spelen zelf heel snel de discriminatie kaart maar zeggen vervolgens wel dat soort dingen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:34 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Beledigd? Ja man, mijn rood wit blauwe hart bloedde van vaderlandslievende pijn..
Ja maar who cares? Blanke hetero hier: Maak alsjeblieft grappen over me, want blanke hetero's zijn vaak op een bepaalde manier heel grappig. Daarnaast kies ik ervoor om mezelf niet beledigd te voelen door zulke grappen en dan voel ik me nog steeds erg goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het probleem is die mensen spelen zelf heel snel de discriminatie kaart maar zeggen vervolgens wel dat soort dingen.
Maar dat is de nieuwe wereld Negers Moslims Homo's voelen zich allemaal achtergesteld maar wel grappen maken over de blanke hetero.
Maar waarom moeten wij maar zelfspot hebben terwijl Moslims beginnen te miepen als een komiek ze als geitenneukers wegzet?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:41 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja maar who cares? Blanke hetero hier: Maak alsjeblieft grappen over me, want blanke hetero's zijn vaak op een bepaalde manier heel grappig. Daarnaast kies ik ervoor om mezelf niet beledigd te voelen door zulke grappen en dan voel ik me nog steeds erg goed.
Mensen maken grappen over van alles en nog wat, en dat is goed: Als we grappen kunnen maken over de onderlinge verschillen hebben we weer zelfspot.
[..]
Uiteraard, het is altijd en eeuwig de schuld van het grote Joodse complot
Ja sommige moslims beginnen dan inderdaad te miepen. Anderen niet. Who cares? Laat die mensen lekker klagen over die komiek. Dat betekend dat ze goed zijn ingeburgerd. Nederlanders klagen nu eenmaal over dingen die ze niet aanstaan(zie ook dit subforum).quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar waarom moeten wij maar zelfspot hebben terwijl Moslims beginnen te miepen als een komiek ze als geitenneukers wegzet?
Ten eerste, wie is 'wij'?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar waarom moeten wij maar zelfspot hebben terwijl Moslims beginnen te miepen als een komiek ze als geitenneukers wegzet?
ga jij je excuses aanbieden iedere keer wanneer iemand van jouw geloof/overtuiging /seksualiteit iets verkeerd doet?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar waarom gaat zo een Ali B niet op de bühne staan om dat openlijk te zeggen.
Als Marokaantjes gediscrimineerd worden staat hij vooraan om in DWDD te roepen dat het niet kan allemaal. Maar als er dan zo iets gebeurd hoor je hem niet.
Dat zou echt helpen als bekende moslims/Arabieren openlijk zich afzetten van dat ISIS.
Omdat hij als bekende moslim voor mensen kan praten zo als TS mensen die wel moslim zijn maar het dus niet met IS eens zijn. Het is goed om dat geluid ook eens te laten horen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
ga jij je excuses aanbieden iedere keer wanneer iemand van jouw geloof/overtuiging /seksualiteit iets verkeerd doet?
Waarom zou Ali b zich met dit soort mensen willen identificeren?
wajooquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
eeyzwollahg kom niet lullen over ons Joden! Jullie moslims zijn zwaar inferieur aan ons. Wij die ekte intellectuelen ja!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:35 schreef Fushia2 het volgende:
Weet je serieus wat het probleem is: joden.
Even een citaat:
"Wanneer de Joden zijn uitgeroeid … zal de zon van de vrede beginnen te schijnen over de hele wereld.”
Dit gaat boven m'n pet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat het geen oprechte godsvruchtige mensen zijn. Daar ga ik nu vanuit. Op zich ben ik hierin behoorlijk serieus, maar breng ik het op een leuke manier, of zoals jij het noemt 'interessant doen'. Het idee dat iedere christen zelf de Bijbel moet lezen en daar zelf lering dient uit te trekken en kijkt hoe het geïnterpreteerd dient te worden is een uitvinding uit de zestiende eeuw met Luther, Calvijn, Zwingli en vriendjes.
Kerk van het Oosten, Oriëntaals-Orthodoxen, Oosters-Orthodoxen en Katholieken geloven daar niet zo in. Hecht ik persoonlijk meer waarde aan dan wat er voor 'goeds' uit de reformatie voortgekomen is.
Er zijn wel wat vraagtekens te zetten bij dat onderzoek. http://www.donotlink.com/framed?582344quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat zou je denken. Toch blijkt het merendeel van de Turkse jongeren achter IS te staan.
vast*quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]![]()
Overigens schrijf je 'haatzaaiende' aan elkaar.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef chemiboy het volgende:
TS is moslim en nog een verdomd goeie ook.... Beleg in Aandelen
Hoezo, voer jij een gewapend strijd tegen de moslims?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:06 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dit komt op mij toch behoorlijk agressief over. Slikken of stikken.
Nee, ik ben meer van het open gesprekquote:Op zondag 28 juni 2015 19:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo, voer jij een gewapend strijd tegen de moslims?
Dan zijn de betreffende verzen toch totaal niet relevant voor jou en je soortgelijken?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:19 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer van het open gesprek.
Dan pakken we even 4, 5, 6 en 7:quote:In de tekst staat polytheists, dat heb ik even gegoogeld:
Polytheism refers to the worship of or belief in multiple deities usually assembled into a pantheon of gods and goddesses, along with their own religions and rituals.
Dus dan gaat het over anders gelovigen niet over mensen die strijden tegen moslims.
Maar dit wordt voor jou een makkelijke discussie, Jij hebt immers het boek gelezen.
Hoe gaat dit precies over andersgelovigen ipv een militante strijd dan?quote:Excepted are those with whom you made a treaty among the polytheists and then they have not been deficient toward you in anything or supported anyone against you; so complete for them their treaty until their term [has ended]. Indeed, Allah loves the righteous [who fear Him].
And when the sacred months have passed, then kill the polytheists wherever you find them and capture them and besiege them and sit in wait for them at every place of ambush. But if they should repent, establish prayer, and give zakah, let them [go] on their way. Indeed, Allah is Forgiving and Merciful.
And if any one of the polytheists seeks your protection, then grant him protection so that he may hear the words of Allah . Then deliver him to his place of safety. That is because they are a people who do not know.
How can there be for the polytheists a treaty in the sight of Allah and with His Messenger, except for those with whom you made a treaty at al-Masjid al-Haram? So as long as they are upright toward you, be upright toward them. Indeed, Allah loves the righteous [who fear Him].
Sprak Mohammed Engels ?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mohammed wist het goed te verwoorden:
[..]
Concreet gezegd spreek ik geen Arabisch nee.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Spreek jij Arabisch? Kunnen we het meteen concreter maken.
Jammer, dan zie ik geen ander optie dan een taal te nemen dat door de meeste mensen in NL toch wel wordt gesproken. Je inhoudelijke punt is?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:31 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Concreet gezegd spreek ik geen Arabisch nee.
Dank voor je toelichting.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan zijn de betreffende verzen toch totaal niet relevant voor jou en je soortgelijken?
[..]
Dan pakken we even 4, 5, 6 en 7:
[..]
Hoe gaat dit precies over andersgelovigen ipv een militante strijd dan?
De Koran is er natuurlijk voor iedereen beschikbaar om het te kunnen lezen, mocht je dat willen, maar als de polytheist in dit geval de moslim aanvalt, en de moslim doet hier niets tegenover, is het natuurlijk slikken of stikken voor de moslim in dat geval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |