Je kan nu alles vragenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:23 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Aandacht voor ik Ben zielige moslim topic
Juistquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lollig kunnen we allemaal doen, maar ts heeft een zeker punt natuurlijk, 90% de islamieten (betekent niets meer dan dienaar van God - Allah is immers God in het Arabisch) verafschuwt radicalen maar het wordt wel op een hoop gegooid, terwijl het merendeel absoluut niet achter de ISIS of andere achterlijkheid staat.
Zeg dan eens waarom dit topic nergens op slaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:29 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Ohja frank verwijder MN post maar, slaat nergens op dit topic
Mohammed wist het goed te verwoorden:quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lollig kunnen we allemaal doen, maar ts heeft een zeker punt natuurlijk, 90% de islamieten (betekent niets meer dan dienaar van God - Allah is immers God in het Arabisch) verafschuwt radicalen maar het wordt wel op een hoop gegooid, terwijl het merendeel absoluut niet achter de ISIS of andere achterlijkheid staat.
quote:«Beware of al-ghuluww (extremism) in the Religion, since those who came before you were only destroyed due to extremism in the Religion.»
Prachtig tochquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mohammed wist het goed te verwoorden:
[..]
Christenen, joden, islamieten, het verschilt niet zo gek veel. De eerst genoemde stonden niet voor niets bekend als dhimmi, volgers van het boek en konden vrij leven in het Osmaanse Rijk. Bijzonder tolerant, zeker voor die tijd. Islam an sich predikt geen geweld.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:30 schreef chemiboy het volgende:
islamiet betekent eigenlijk De gehoorzamer van god. Dienaar is ook goed
en kafir is ongehoorzame of ongelovige. Niks met status te maken
Dat zou je denken. Toch blijkt het merendeel van de Turkse jongeren achter IS te staan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lees je ook meteen de volgende vers?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef epicbeardman het volgende:
http://quran.com/9/5
Leuk die "Koran" die alle moslims zo graag lezen.
Omdat ze geen kennis hebben. Plus de ouders zijn vaak nog analfabeten. Dat is gewoon stoer gedrag wat ze willen vertonen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat zou je denken. Toch blijkt het merendeel van de Turkse jongeren achter IS te staan.
Ja he leuk uit de context plukken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef epicbeardman het volgende:
http://quran.com/9/5
Leuk die "Koran" die alle moslims zo graag lezen.
Nee sorry, mijn browser heeft de limit geraakt op hoeveel hyperlinks ik per dag mag lezenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lees je ook meteen de volgende vers?
http://quran.com/9/6
Dan plaats ik ze tochquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee sorry, mijn browser heeft de limit geraakt op hoeveel hyperlinks ik per dag mag lezen
quote:9:5
Sahih International
And when the sacred months have passed, then kill the polytheists wherever you find them and capture them and besiege them and sit in wait for them at every place of ambush. But if they should repent, establish prayer, and give zakah, let them [go] on their way. Indeed, Allah is Forgiving and Merciful.
9:6
Sahih International
And if any one of the polytheists seeks your protection, then grant him protection so that he may hear the words of Allah . Then deliver him to his place of safety. That is because they are a people who do not know.
Je hebt een hart van steenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee sorry, mijn browser heeft de limit geraakt op hoeveel hyperlinks ik per dag mag lezen
Denk dat vooral jongeren gevoelig zijn voor dat fanatisme, die drang om ergens voor te vechten. Het blijft natuurlijk een probleem de ISIS. Dat is iets dat mag duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat zou je denken. Toch blijkt het merendeel van de Turkse jongeren achter IS te staan.
Stoerpraterij enzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Omdat ze het prachtig vinden dat IS tegen Koerden vecht.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens mij blaas je het allemaal een beetje op
Wat vind je van homofilie?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef chemiboy het volgende:
Ik ben nu echt ziek van al die fucking aanslagen door die tering mongolen. TS is moslim en nog een verdomd goeie ook. Ik geef veel geld weg, ben aardig. Werk veel. Beleg in Aandelen Maar serieus wat is de probleem van dit soort mensen. En niet zeggen dat het in de koran staat. Ik kan super goed Arabisch en ik ken de koran volledig uit mn kop, en vrienden ik kan jullie gerust stellen. Er zijn geen enkele haat zaaiende verzen. Ik meen het. Deze mensen vallen onschuldige mensen WAAROM ??????![]()
. Weten ze niet dat Allah zei dat als je een mens vermoord je de straf krijgt alsof je de gehele mensheid hebt vermoord.
Sorry hoor maar ik ben echt woest nu. Ik begrijp echt niet wat dat soort mensen doen. Ruzie met je baas vermoord hem. Ruzie met je buren kill. Wat is dat voor Apen gedrag![]()
Sorry voor mijn spelling. BTW ts is Marokkaans
Ja ik kan mijn mening over geven. Seks met dezelfde soort mag niet volgens de islam. Gevoelens hebben is geen probleem. God test namelijk mensen op enorm veel manieren. Armoede, Onrecht enz enz. Gevoelens van de zelfde sekse hebben is zo'n test. Iemand die zichzelf van dat kan weerhouden zal enorme beloningen krijgen. Weerhouden van seksquote:
Doel je op dat 'onderzoek' van Motivation?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja en nog dieper gezocht voor de Rothschild familie. Kijk maar naar khaddafi, probeerde de arabische dinar als munteenheid in te stellen om zo de centrale bank om ver te werpen. Paar maanden later is tie dood. JFK probeerde er wat tegen te doen. Doodgeschoten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:59 schreef Tamabralski het volgende:
Volgens bnw werkt Isil voor de Cia. Ik denk dat daar je antwoord ligt.
“The few who understand the system,quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:07 schreef Tamabralski het volgende:
JFK was pas een echte Moslim. Hij probeerde wat tegen die friggin kapitalistische Zionisten te doen. BANG!. Einde JFK...![]()
Staat er ook iets over naaktfoto's sturen? Anders heeft Triggershot een probleem.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:52 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Ja ik kan mijn mening over geven. Seks met dezelfde soort mag niet volgens de islam. Gevoelens hebben is geen probleem. God test namelijk mensen op enorm veel manieren. Armoede, Onrecht enz enz. Gevoelens van de zelfde sekse hebben is zo'n test. Iemand die zichzelf van dat kan weerhouden zal enorme beloningen krijgen. Weerhouden van seks
Cia gaf zijn Arabische Database de opdracht een paar lichtegtinte goons een aanslag te laten plegen in een Europese stad. Zodat politiek er weer mee kan gaan runnen weetjewel.quote:
Welk nieuws volg jij dat je met zulke onzin komt dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:16 schreef snakelady het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat het zeer frustrerend Is als mensen je gaan vergelijken met terroristen alleen wegens je geloof.
The Westboro Baptist church is schuldig aan meer terroristische aanslagen in Amerika dan moslims , toch wordt ook niet iedere christen voor een terrorist aangezien .
Ik heb ooit eens wat bijeenkomsten Bijbelstudie bijgewoond. Wat me begon op te vallen was dat iedereen bepaalde bijbelpassages uitlegde al naar gelang z'n karakter. Waar de één een vredelievende daad in las, zag de ander er iets heel anders in.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:35 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Omdat ze geen kennis hebben. Plus de ouders zijn vaak nog analfabeten. Dat is gewoon stoer gedrag wat ze willen vertonen.
Jeugdjournaalquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Welk nieuws volg jij dat je met zulke onzin komt dan?
Wait whut?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:16 schreef snakelady het volgende:
The Westboro Baptist church is schuldig aan meer terroristische aanslagen in Amerika dan moslims
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef chemiboy het volgende:
Er zijn geen enkele haat zaaiende verzen.
Nietussssquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat er ook iets over naaktfoto's sturen? Anders heeft Triggershot een probleem.
Jij hebt enquêtes afgenomen over de islamitische wereld?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Altijd lachen toch, een boel protestanten die een religieus boekwerk van eeuwen oud lezen die samengesteld is door katholiek/orthodoxen, vervolgens heeft Luther er wat boeken uitgegooid. Heel toevallig dat in die bijbelboeken juist weer ondersteuning voor katholieke/orthodoxe dogma te vinden valt, mmm heel toevallig, vervolgens gaan protestanten akkoord met dit eeuwenoude verdunde boekwerk, ze kijken niet naar de eeuwen van geschiedenis die eraan vooraf gaat maar proberen het zelf te interpreteren met Bijbelstudie en vervolgens denken ze het beter te weten dan Orthodoxen of Katholieken die de Bijbel zelf samengesteld te hebben. Zoiets bedenk je toch niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens wat bijeenkomsten Bijbelstudie bijgewoond. Wat me begon op te vallen was dat iedereen bepaalde bijbelpassages uitlegde al naar gelang z'n karakter. Waar de één een vredelievende daad in las, zag de ander er iets heel anders in.
Dus ik hou het er maar op: als je met geweld iets wilt bereiken, zul je bepaalde passages wel kunnen vinden in de Koran, die dit legitimeren. En dan is het hek van de dam.
Dit geldt ook voor de Bijbel. Wil je kwaad doen, dan zul je het vinden.
Type hem eens hier. Uit je hoofdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |