abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juni 2015 @ 16:54:52 #126
446000 tiffanyxx19
young and wild
pi_153905331
heey chemiboy
ik snap je volledig,
het is weer een groepje die het voor goeie moslims zoals jij en miljoenen andere verpesten
dat is heel frustgrerend maar ik wens jou en alle andere moslims en niet moslims die hier onder lijden veel sterkte.
  zondag 28 juni 2015 @ 17:33:35 #127
156258 Metalfrost
dude, what
pi_153906220
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 01:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

:') :')

Overigens schrijf je 'haatzaaiende' aan elkaar.
vast*
Google is your friend, abuse your friends
pi_153906897
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef chemiboy het volgende:
TS is moslim en nog een verdomd goeie ook.... Beleg in Aandelen
:? :? :? :?

Kan je toelichten wat er positief is aan het beleggen in aandelen, zeker in deze context?
pi_153907806
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 23:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan plaats ik ze toch

[..]

Dit komt op mij toch behoorlijk agressief over. Slikken of stikken.
pi_153907856
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 19:06 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Dit komt op mij toch behoorlijk agressief over. Slikken of stikken.
Hoezo, voer jij een gewapend strijd tegen de moslims?
pi_153908068
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 19:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoezo, voer jij een gewapend strijd tegen de moslims?
Nee, ik ben meer van het open gesprek :).

In de tekst staat polytheists, dat heb ik even gegoogeld:

Polytheism refers to the worship of or belief in multiple deities usually assembled into a pantheon of gods and goddesses, along with their own religions and rituals.

Dus dan gaat het over anders gelovigen niet over mensen die strijden tegen moslims.
Maar dit wordt voor jou een makkelijke discussie, Jij hebt immers het boek gelezen.
pi_153908228
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 19:19 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Nee, ik ben meer van het open gesprek :).
Dan zijn de betreffende verzen toch totaal niet relevant voor jou en je soortgelijken?
quote:
In de tekst staat polytheists, dat heb ik even gegoogeld:

Polytheism refers to the worship of or belief in multiple deities usually assembled into a pantheon of gods and goddesses, along with their own religions and rituals.

Dus dan gaat het over anders gelovigen niet over mensen die strijden tegen moslims.
Maar dit wordt voor jou een makkelijke discussie, Jij hebt immers het boek gelezen.
Dan pakken we even 4, 5, 6 en 7:

quote:
Excepted are those with whom you made a treaty among the polytheists and then they have not been deficient toward you in anything or supported anyone against you; so complete for them their treaty until their term [has ended]. Indeed, Allah loves the righteous [who fear Him].

And when the sacred months have passed, then kill the polytheists wherever you find them and capture them and besiege them and sit in wait for them at every place of ambush. But if they should repent, establish prayer, and give zakah, let them [go] on their way. Indeed, Allah is Forgiving and Merciful.

And if any one of the polytheists seeks your protection, then grant him protection so that he may hear the words of Allah . Then deliver him to his place of safety. That is because they are a people who do not know.

How can there be for the polytheists a treaty in the sight of Allah and with His Messenger, except for those with whom you made a treaty at al-Masjid al-Haram? So as long as they are upright toward you, be upright toward them. Indeed, Allah loves the righteous [who fear Him].

Hoe gaat dit precies over andersgelovigen ipv een militante strijd dan?

De Koran is er natuurlijk voor iedereen beschikbaar om het te kunnen lezen, mocht je dat willen, maar als de polytheist in dit geval de moslim aanvalt, en de moslim doet hier niets tegenover, is het natuurlijk slikken of stikken voor de moslim in dat geval.
pi_153908261
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 23:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mohammed wist het goed te verwoorden:

[..]

Sprak Mohammed Engels ?
pi_153908281
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 19:29 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Sprak Mohammed Engels ?
Spreek jij Arabisch? Kunnen we het meteen concreter maken.
pi_153908304
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 19:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Spreek jij Arabisch? Kunnen we het meteen concreter maken.
Concreet gezegd spreek ik geen Arabisch nee.
pi_153908326
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 19:31 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Concreet gezegd spreek ik geen Arabisch nee.
Jammer, dan zie ik geen ander optie dan een taal te nemen dat door de meeste mensen in NL toch wel wordt gesproken. Je inhoudelijke punt is?
pi_153908660
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 19:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan zijn de betreffende verzen toch totaal niet relevant voor jou en je soortgelijken?

[..]

Dan pakken we even 4, 5, 6 en 7:

[..]

Hoe gaat dit precies over andersgelovigen ipv een militante strijd dan?

De Koran is er natuurlijk voor iedereen beschikbaar om het te kunnen lezen, mocht je dat willen, maar als de polytheist in dit geval de moslim aanvalt, en de moslim doet hier niets tegenover, is het natuurlijk slikken of stikken voor de moslim in dat geval.
Dank voor je toelichting.
Zoals ik al zei heb ik het boek niet gelezen, ben dat eerlijk gezegd ook niet van plan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')