quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
jaaaaaaajaaaaa
anders maar een keer een minimeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
zelfde als jij, want dat zijn ook onzin argumenten, net als m.i. "juli en augustus zijn zomervakantie dus kunnen niet"quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Whut? Jij gaat heel september en heel oktober weg?
En jouw kerst duurt een hele maand???
En iedereen hier op fok heeft in mei de hele maand vrij?
In welk universum leef jij?
Dus dan kun je prima op 8 augustus komenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee joh. Afgelopen jaren ook wel in de zomer thuisgeweest en in oktober/december/mei op vakantie geweest.Veel rustiger, veel goedkoper. En met Kerst niet bij de familie, maar bij een Duitse tandarts zitten.
Ja vind ik ook prima hoorquote:
Ik vraag mij alleen af wie er een meet in de zomer plant in een SC met vrij veel ouders... Vragen staat vrij toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
zelfde als jij, want dat zijn ook onzin argumenten, net als m.i. "juli en augustus zijn zomervakantie dus kunnen niet"
Weet ik niet. Buurkater begon vandaag ineens over toch ergens heen gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus dan kun je prima op 8 augustus komen![]()
Last minute vakanties!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Weet ik niet. Buurkater begon vandaag ineens over toch ergens heen gaan.
vorig jaar juli was dan weer een mega succesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vraag mij alleen af wie er een meet in de zomer plant in een SC met vrij veel ouders... Vragen staat vrij toch?
Als reactie op ouders (beide kanten) die hun vakantie bij voorkeur een jaar van te voren boeken.quote:
Ik was er niet bij.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorig jaar juli was dan weer een mega succes
nou ja, ik dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vraag mij alleen af wie er een meet in de zomer plant in een SC met vrij veel ouders... Vragen staat vrij toch?
Tja, ik heb mijn wintersport ook al geboekt, en mijn zomervakantie had ik ook rond de kerst al geregeld.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als reactie op ouders (beide kanten) die hun vakantie bij voorkeur een jaar van te voren boeken.
Dat hoef je inderdaad niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:33 schreef Molo het volgende:
[..]
nou ja, ik dus.
Ik hoef niet te beginnen over de vorige meet die op een dag was dat er geen kindervakantie was?
herfst regelen we meestal kort vooraf, mei en zomer lang vantevorenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tja, ik heb mijn wintersport ook al geboekt, en mijn zomervakantie had ik ook rond de kerst al geregeld.
anders is er gewoon geen plaats meer.
Ach, er is altijd wel iets te vinden. We gaan toch niet naar populaire bestemmingen, want veel te druk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tja, ik heb mijn wintersport ook al geboekt, en mijn zomervakantie had ik ook rond de kerst al geregeld.
anders is er gewoon geen plaats meer.
Ik ga maar twee keer. En heel soms een weekendje.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
herfst regelen we meestal kort vooraf, mei en zomer lang vantevoren
Ik ga het niet natellen maar volgens mij zijn de ouders echt niet in de meerderheid hier.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat scheelt ook ja. Wintersport gaan wij buiten de vakanties gelukkig. Dan is het niet druk vaak.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ach, er is altijd wel iets te vinden. We gaan toch niet naar populaire bestemmingen, want veel te druk.
De laatste keer boekte ik een dag of vijf van te voren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
herfst regelen we meestal kort vooraf, mei en zomer lang vantevoren
* Buurpoes noteert: geen vragen meer stellen in KSC.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga het niet natellen maar volgens mij zijn de ouders echt niet in de meerderheid hier.En wat molo zei: de meet buiten de zomervakantie was niet bepaald een doorslaand succes.
Hou je altijd, dat mensen niet kunnen, als je dat wil voorkomen moet je nooit iets plannen.
ik moet altijd bij jouw nick denken aan Mike Dquote:
Waar gaat dit nu over?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes noteert: geen vragen meer stellen in KSC.
Nouja, als ik positieve gedachten oproep, dan hoor je mij niet klagen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
ik moet altijd bij jouw nick denken aan Mike D
I've got the d double o, d double o stop!
Presentquote:
Beastie Boys, awwwww yesssss positivequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, als ik positieve gedachten oproep, dan hoor je mij niet klagen hoor
Minimeetsquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef Koen66 het volgende:
gewoon vaaaaaak meets plannen, hoop zullen niks worden of minimeets, sommigen kunnen er opeens verassend veel en worden episch
Precies! Als een soort schot met hagel de meets over het jaar en het land verspreiden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef Koen66 het volgende:
gewoon vaaaaaak meets plannen, hoop zullen niks worden of minimeets, sommigen kunnen er opeens verassend veel en worden episch
preciesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij doet alleen geplande minimeets met st
ja man! En nu kan het nooit meerquote:
Wel, alleen wat minder gevuld.quote:
zag ik nu banners hangen in Zwolle dat dat blauwvinger gebeuren weer snel is?quote:
Het nadeel van 'jong' zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
ja man! En nu kan het nooit meer
I haz a sad
Begin september, geen idee of er banners hangenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zag ik nu banners hangen in Zwolle dat dat blauwvinger gebeuren weer snel is?
Maiden meermaals gezien iigquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Het nadeel van 'jong' zijn
Maar zo zijn er voor iedere generatie altijd acts die je graag had willen zien, maar die nu niet meer kunnen
oh, ja ik niet, ik heb niet zoveel gezien en moet zeggen dat ik alleen Beastie Boys wel echt heel jammer vind gemist te hebben. Maar, ok, er zijn ergere dingenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik nog nooit, geloof ik
Maar een paar honderd andere acts wel, dus daar troost ik mezelf mee
oeps, watskebeurt?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:52 schreef Molo het volgende:
BuurPoes, je bent een leuk wijf, kom eens terug wil je?
Ik bedoel het niet rot, en ben ook niet anti-kind
Uiteraard, alles is relatiefquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
oh, ja ik niet, ik heb niet zoveel gezien en moet zeggen dat ik alleen Beastie Boys wel echt heel jammer vind gemist te hebben. Maar, ok, er zijn ergere dingen
bitchfight, ik gok op hormonen battle gezien ik vanmiddag bloodfest from hell kreeg toegeworpen in mijn schootquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Meets zijn de laatste week een bron van ellende hier....
Ik zat effe te appen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:52 schreef Molo het volgende:
BuurPoes, je bent een leuk wijf, kom eens terug wil je?
Ik bedoel het niet rot, en ben ook niet anti-kind
Zat jij toen al hier?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De epische meet in het batspaleis heb ik destijds afgezegd.
ok ok, dan is het goedquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zat effe te appen.ben niet weg.
Maar ik ben nu sowieso een beetje antimeet.
De epische meet in het batspaleis heb ik destijds afgezegd. De meet waar ik heen wilden zeiden mensen last minute af en ik wil koen al weeeeeeeken meeten, maar ik krijg het niet in mijn agenda gepropt.
time fliesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zat jij toen al hier?
Ik zie jou altijd als 'één van de nieuwe' hier
Idd, andere username zeker?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zat jij toen al hier?
sbijtertjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:57 schreef Molo het volgende:
[..]
ok ok, dan is het goed
* Molo BP snel aait voor ze weer bijt
goed zoquote:
Ik heb voor GF een maand geleden opgezocht hoe lang... Ik dacht sinds juni vorig jaar...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zat jij toen al hier?
oh je was nog megavers dus bij de GF meetquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb voor GF een maand geleden opgezocht hoe lang... Ik dacht sinds juni vorig jaar...
Dquote:
Hoiquote:
verrekquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb voor GF een maand geleden opgezocht hoe lang... Ik dacht sinds juni vorig jaar...
quote:
weer bijgekomen van je vakantie?quote:
Ik kende GF uit een andere SC, vandaar dat ie mij uitnodigde.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oh je was nog megavers dus bij de GF meet
Ben weer toe aan vakantie ondertussenquote:
Truste BP.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zat effe te appen.ben niet weg.
Maar ik ben nu sowieso een beetje antimeet.
De epische meet in het batspaleis heb ik destijds afgezegd. De meet waar ik heen wilde zeiden mensen last minute af en ik wil koen al weeeeeeeken meeten, maar ik krijg het niet in mijn agenda gepropt.
En dan twee data in de OP waar je blijkbaar niks over mag vragen, want dan wordt er gelijk op ingehakt.
Ik ga mijn bed in. Morgen weer een dag.
Koenquote:
ah ik vermoed al welkequote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kende GF uit een andere SC, vandaar dat ie mij uitnodigde.
owwwww, dat is minderquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben weer toe aan vakantie ondertussen
En hoe is het met jou?
dit!quote:
Gisteren te pakken genomen door de fysioquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
owwwww, dat is minder![]()
How come?
Hier prima eigenlijk, vannacht door eigen schuld te weinig geslapen, maar eigenwijs als een wijf, dus nu ga ik ook niet tijdig slapen
Maar goed hoor, heb gewoon niks te klagen eigenlijk
ah op die manier... kut therapeuten ook altijdquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gisteren te pakken genomen door de fysio
Je hebt weekend nu toch? Dan hoeft slapen helemaal niet joh, vanaf maandag mag je weer slapen
hoe heette jij eerst?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:07 schreef Molo het volgende:
Ik ken BP uit de CUL SC
Ik begon in CUL SC, 11 jaar geleden, toen lang LIF SC, toen weer even CUL SC en nu deze
Netjes en beschaafd eigenlijk
ik was echt een onboeiende user hoorquote:
Zegt me hééééélemaal nietsquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ik was echt een onboeiende user hoor
maar zie DM
ja, iets met zwager die account had gevonden en zat te citeren tijdens verjaardag, was beetje flauw. En had ik geen zin inquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zegt me hééééélemaal niets
Maar kennelijk voelde je de behoefte om een nieuwe account aan te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |