Nouja, als ik positieve gedachten oproep, dan hoor je mij niet klagen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
ik moet altijd bij jouw nick denken aan Mike D
I've got the d double o, d double o stop!
Presentquote:
Beastie Boys, awwwww yesssss positivequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, als ik positieve gedachten oproep, dan hoor je mij niet klagen hoor
Minimeetsquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef Koen66 het volgende:
gewoon vaaaaaak meets plannen, hoop zullen niks worden of minimeets, sommigen kunnen er opeens verassend veel en worden episch
Precies! Als een soort schot met hagel de meets over het jaar en het land verspreiden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef Koen66 het volgende:
gewoon vaaaaaak meets plannen, hoop zullen niks worden of minimeets, sommigen kunnen er opeens verassend veel en worden episch
preciesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij doet alleen geplande minimeets met st
ja man! En nu kan het nooit meerquote:
Wel, alleen wat minder gevuld.quote:
zag ik nu banners hangen in Zwolle dat dat blauwvinger gebeuren weer snel is?quote:
Het nadeel van 'jong' zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
ja man! En nu kan het nooit meer
I haz a sad
Begin september, geen idee of er banners hangenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zag ik nu banners hangen in Zwolle dat dat blauwvinger gebeuren weer snel is?
Maiden meermaals gezien iigquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Het nadeel van 'jong' zijn
Maar zo zijn er voor iedere generatie altijd acts die je graag had willen zien, maar die nu niet meer kunnen
oh, ja ik niet, ik heb niet zoveel gezien en moet zeggen dat ik alleen Beastie Boys wel echt heel jammer vind gemist te hebben. Maar, ok, er zijn ergere dingenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik nog nooit, geloof ik
Maar een paar honderd andere acts wel, dus daar troost ik mezelf mee
oeps, watskebeurt?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:52 schreef Molo het volgende:
BuurPoes, je bent een leuk wijf, kom eens terug wil je?
Ik bedoel het niet rot, en ben ook niet anti-kind
Uiteraard, alles is relatiefquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
oh, ja ik niet, ik heb niet zoveel gezien en moet zeggen dat ik alleen Beastie Boys wel echt heel jammer vind gemist te hebben. Maar, ok, er zijn ergere dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |