bitchfight, ik gok op hormonen battle gezien ik vanmiddag bloodfest from hell kreeg toegeworpen in mijn schootquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Meets zijn de laatste week een bron van ellende hier....
Ik zat effe te appen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:52 schreef Molo het volgende:
BuurPoes, je bent een leuk wijf, kom eens terug wil je?
Ik bedoel het niet rot, en ben ook niet anti-kind
Zat jij toen al hier?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De epische meet in het batspaleis heb ik destijds afgezegd.
ok ok, dan is het goedquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zat effe te appen.ben niet weg.
Maar ik ben nu sowieso een beetje antimeet.
De epische meet in het batspaleis heb ik destijds afgezegd. De meet waar ik heen wilden zeiden mensen last minute af en ik wil koen al weeeeeeeken meeten, maar ik krijg het niet in mijn agenda gepropt.
time fliesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zat jij toen al hier?
Ik zie jou altijd als 'één van de nieuwe' hier
Idd, andere username zeker?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zat jij toen al hier?
sbijtertjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:57 schreef Molo het volgende:
[..]
ok ok, dan is het goed
* Molo BP snel aait voor ze weer bijt
goed zoquote:
Ik heb voor GF een maand geleden opgezocht hoe lang... Ik dacht sinds juni vorig jaar...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zat jij toen al hier?
oh je was nog megavers dus bij de GF meetquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb voor GF een maand geleden opgezocht hoe lang... Ik dacht sinds juni vorig jaar...
Dquote:
Hoiquote:
verrekquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb voor GF een maand geleden opgezocht hoe lang... Ik dacht sinds juni vorig jaar...
quote:
weer bijgekomen van je vakantie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |