quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
jaaaaaaajaaaaa
anders maar een keer een minimeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
zelfde als jij, want dat zijn ook onzin argumenten, net als m.i. "juli en augustus zijn zomervakantie dus kunnen niet"quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Whut? Jij gaat heel september en heel oktober weg?
En jouw kerst duurt een hele maand???
En iedereen hier op fok heeft in mei de hele maand vrij?
In welk universum leef jij?
Dus dan kun je prima op 8 augustus komenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee joh. Afgelopen jaren ook wel in de zomer thuisgeweest en in oktober/december/mei op vakantie geweest.Veel rustiger, veel goedkoper. En met Kerst niet bij de familie, maar bij een Duitse tandarts zitten.
Ja vind ik ook prima hoorquote:
Ik vraag mij alleen af wie er een meet in de zomer plant in een SC met vrij veel ouders... Vragen staat vrij toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
zelfde als jij, want dat zijn ook onzin argumenten, net als m.i. "juli en augustus zijn zomervakantie dus kunnen niet"
Weet ik niet. Buurkater begon vandaag ineens over toch ergens heen gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus dan kun je prima op 8 augustus komen![]()
Last minute vakanties!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Weet ik niet. Buurkater begon vandaag ineens over toch ergens heen gaan.
vorig jaar juli was dan weer een mega succesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vraag mij alleen af wie er een meet in de zomer plant in een SC met vrij veel ouders... Vragen staat vrij toch?
Als reactie op ouders (beide kanten) die hun vakantie bij voorkeur een jaar van te voren boeken.quote:
Ik was er niet bij.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorig jaar juli was dan weer een mega succes
nou ja, ik dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vraag mij alleen af wie er een meet in de zomer plant in een SC met vrij veel ouders... Vragen staat vrij toch?
Tja, ik heb mijn wintersport ook al geboekt, en mijn zomervakantie had ik ook rond de kerst al geregeld.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als reactie op ouders (beide kanten) die hun vakantie bij voorkeur een jaar van te voren boeken.
Dat hoef je inderdaad niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:33 schreef Molo het volgende:
[..]
nou ja, ik dus.
Ik hoef niet te beginnen over de vorige meet die op een dag was dat er geen kindervakantie was?
herfst regelen we meestal kort vooraf, mei en zomer lang vantevorenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tja, ik heb mijn wintersport ook al geboekt, en mijn zomervakantie had ik ook rond de kerst al geregeld.
anders is er gewoon geen plaats meer.
Ach, er is altijd wel iets te vinden. We gaan toch niet naar populaire bestemmingen, want veel te druk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tja, ik heb mijn wintersport ook al geboekt, en mijn zomervakantie had ik ook rond de kerst al geregeld.
anders is er gewoon geen plaats meer.
Ik ga maar twee keer. En heel soms een weekendje.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
herfst regelen we meestal kort vooraf, mei en zomer lang vantevoren
Ik ga het niet natellen maar volgens mij zijn de ouders echt niet in de meerderheid hier.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat scheelt ook ja. Wintersport gaan wij buiten de vakanties gelukkig. Dan is het niet druk vaak.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ach, er is altijd wel iets te vinden. We gaan toch niet naar populaire bestemmingen, want veel te druk.
De laatste keer boekte ik een dag of vijf van te voren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
herfst regelen we meestal kort vooraf, mei en zomer lang vantevoren
* Buurpoes noteert: geen vragen meer stellen in KSC.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga het niet natellen maar volgens mij zijn de ouders echt niet in de meerderheid hier.En wat molo zei: de meet buiten de zomervakantie was niet bepaald een doorslaand succes.
Hou je altijd, dat mensen niet kunnen, als je dat wil voorkomen moet je nooit iets plannen.
ik moet altijd bij jouw nick denken aan Mike Dquote:
Waar gaat dit nu over?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes noteert: geen vragen meer stellen in KSC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |