Ik kende GF uit een andere SC, vandaar dat ie mij uitnodigde.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oh je was nog megavers dus bij de GF meet
Ben weer toe aan vakantie ondertussenquote:
Truste BP.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zat effe te appen.ben niet weg.
Maar ik ben nu sowieso een beetje antimeet.
De epische meet in het batspaleis heb ik destijds afgezegd. De meet waar ik heen wilde zeiden mensen last minute af en ik wil koen al weeeeeeeken meeten, maar ik krijg het niet in mijn agenda gepropt.
En dan twee data in de OP waar je blijkbaar niks over mag vragen, want dan wordt er gelijk op ingehakt.
Ik ga mijn bed in. Morgen weer een dag.
Koenquote:
ah ik vermoed al welkequote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kende GF uit een andere SC, vandaar dat ie mij uitnodigde.
owwwww, dat is minderquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben weer toe aan vakantie ondertussen
En hoe is het met jou?
dit!quote:
Gisteren te pakken genomen door de fysioquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
owwwww, dat is minder![]()
How come?
Hier prima eigenlijk, vannacht door eigen schuld te weinig geslapen, maar eigenwijs als een wijf, dus nu ga ik ook niet tijdig slapen
Maar goed hoor, heb gewoon niks te klagen eigenlijk
ah op die manier... kut therapeuten ook altijdquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gisteren te pakken genomen door de fysio
Je hebt weekend nu toch? Dan hoeft slapen helemaal niet joh, vanaf maandag mag je weer slapen
hoe heette jij eerst?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:07 schreef Molo het volgende:
Ik ken BP uit de CUL SC
Ik begon in CUL SC, 11 jaar geleden, toen lang LIF SC, toen weer even CUL SC en nu deze
Netjes en beschaafd eigenlijk
ik was echt een onboeiende user hoorquote:
Zegt me hééééélemaal nietsquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ik was echt een onboeiende user hoor
maar zie DM
ja, iets met zwager die account had gevonden en zat te citeren tijdens verjaardag, was beetje flauw. En had ik geen zin inquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zegt me hééééélemaal niets
Maar kennelijk voelde je de behoefte om een nieuwe account aan te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |