Gemiste kans.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op het gebied van vrouwenkleding ben ik dan weer niet zo expert.
quote:
Waarom?quote:
beschrijft me perfectquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik noem jou de bebaarde ICT-engel.
Die mensen hier thuis, wat een treurnis. Ik wou dat ik werk en geld had, dan kon ik uit huis en zoeken ze het maar uit met elkaarquote:
Met hoeveel mensen woon je in een huis dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die mensen hier thuis, wat een treurnis. Ik wou dat ik werk en geld had, dan kon ik uit huis en zoeken ze het maar uit met elkaar
Ach ja ouders wat moet je ermee?!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die mensen hier thuis, wat een treurnis. Ik wou dat ik werk en geld had, dan kon ik uit huis en zoeken ze het maar uit met elkaar
Ben jij een goede stylist?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik wil Frank zijn plaats wel innemen.
3 nog. Broer en ouders. Ben die laatstgenoemde alleen spuugzat. En zij mij. Gelukkig.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen woon je in een huis dan?
Heb ik je weleens verteld dat ik gynaecologie gestudeerd heb. Ik vraag niet naar zorgverzekeringen.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Frankquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb ik je weleens verteld dat ik gynaecologie gestudeerd heb. Ik vraag niet naar zorgverzekeringen.
Als je gaat studeren heb je recht op stufi en je kan zelfs bijlenenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werk vinden is lastig. Kan geen zwaar werk doen dus dat valt al af. Heb alleen mn havo.
dat is wel kut jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
3 nog. Broer en ouders. Ben die laatstgenoemde alleen spuugzat. En zij mij. Gelukkig.
Ik mag anders Dr. voor mijn naam zetten hoor.quote:
Je kunt altijd nog verder studeren met havo en schrijf je zo snel mogelijk bij woningbouwvereniging in.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werk vinden is lastig. Kan geen zwaar werk doen dus dat valt al af. Heb alleen mn havo.
Ja, klopt, maar dat wordt dit jaar niksquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je gaat studeren heb je recht op stufi en je kan zelfs bijlenen
Dan zou je geen werk nodig hebben
Oké, je bent aangenomen.quote:
Uitzendbureau's? Hebben af en toe ook licht werk. En je hebt ervaring in de klantenservice, toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is vanaf nu mijn openingszin.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb ik je weleens verteld dat ik gynaecologie gestudeerd heb. Ik vraag niet naar zorgverzekeringen.
Woningbouwvereniging? Als ik al uit huis kan ben ik al blij met een studiotjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog verder studeren met havo en schrijf je zo snel mogelijk bij woningbouwvereniging in.
Werk vinden als je 18+ bent is haast onmogelijk. misschien naar een uitzendbureau gaan en hopen dat ze je daar verder kunnen helpen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep. Maar dat is in NL lastiger te vindenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oké, je bent aangenomen.
[..]
Uitzendbureau's? Hebben af en toe ook licht werk. En je hebt ervaring in de klantenservice, toch?
Fulltime werk tegen minimumloon en je hebt recht op de volle mep huur/zorgtoeslag en sowieso altijd inschrijven je bent meestal pas over twee jaar aan de beurt voor 'n woning.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Woningbouwvereniging? Als ik al uit huis kan ben ik al blij met een studiotje
ik had je gemistquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:10 schreef Remqo het volgende:
Heb een avondje zitten chillen met familie uit nieuw Zeeland, laat er net een food market te zijn.
Hoop ik ook ooit te kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik mag anders Dr. voor mijn naam zetten hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Twee jaarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Fulltime werk tegen minimumloon en je hebt recht op de volle mep huur/zorgtoeslag en sowieso altijd inschrijven je bent meestal pas over twee jaar aan de beurt voor 'n woning.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoop ik ook ooit te kunnen zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Ik ben het al heel lang zat. Dat ik op mn 18e naar portugal ging zegt genoeg helaasquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat je de gemoederen even moet laten bedaren, geen overhaaste beslissingen moet nemen, het morgen - als jullie allemaal kalm zijn - even aan de tafel moeten proberen bij te leggen en anders in alle rust - mocht het op niets uit lopen - vervolgstappen moet nemen. Rustig aan.![]()
Feestje is over, nu half lam naar huis fietsen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
alles ging helemaal toppiequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hey Hermann is het gelukt met je oma?![]()
Ja ik weet het. Das een van de weinige optiesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Werk vinden als je 18+ bent is haast onmogelijk. misschien naar een uitzendbureau gaan en hopen dat ze je daar verder kunnen helpen?![]()
Ja ook dat hoewel ik niet weet wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat je de gemoederen even moet laten bedaren, geen overhaaste beslissingen moet nemen, het morgen - als jullie allemaal kalm zijn - even aan de tafel moeten proberen bij te leggen en anders in alle rust - mocht het op niets uit lopen - vervolgstappen moet nemen. Rustig aan.Hallon!![]()
Kan soms ook via uitzendbureau's. En probeer anders vrijwilligerswerk te doen. Heb je geen geld, maar dan heb je wel werkervaring zodat je sneller aangenomen wordt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep. Maar dat is in NL lastiger te vindenThough those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Heyquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:10 schreef Remqo het volgende:
Heb een avondje zitten chillen met familie uit nieuw Zeeland, laat er net een food market te zijn.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Ik heb an sich wel werkervaring.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan soms ook via uitzendbureau's. En probeer anders vrijwilligerswerk te doen. Heb je geen geld, maar dan heb je wel werkervaring zodat je sneller aangenomen wordt.![]()
Remmie.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
Feestje is over, nu half lam naar huis fietsenSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Neuh ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:12 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ook dat hoewel ik niet weet wat er gebeurd is.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Helemaal vanuit Nieuw-Zeeland terugfietsen, ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
Feestje is over, nu half lam naar huis fietsen
Hallon!![]()
quote:
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
doei gemene haasquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:13 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ga er vandoor, laters lekkere mensen en Hermann![]()
Maar niet recent toch?quote:Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Kijk, en daarom ben ik af en toe bang voor je.quote:Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Doei lekker haasjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:13 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ga er vandoor, laters lekkere mensen en Hermann![]()
![]()
Nou maakt dat op zich op FOK! ook helemaal niet uit, gewoon je mening geven ook al weet je nergens wat van!quote:Hallon!![]()
Nothing you can't handlequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kijk, en daarom ben ik af en toe bang voor je.
Och, ik kan je nog makkelijk hebben hoor.quote:.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Misschien ook voor je eigen gemoedsrust beter om te doen. Ben je even het huis uit, en is vaak maar een paar uurtjes. Maar dat moet je zelf maar kijken natuurlijk.quote:Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
is idd verwarrend in het begin maar langzaam wordt alles uitgelegdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
Hannibal is wel vet ja. Wel wat verwarrend.![]()
Makkelijk? Nou niet overdrijven.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, ik kan je nog makkelijk hebben hoor..
weet niet, ik ben een echte vent dus ik ben nooit bangquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ruikt angstzweet sterker dan normaal zweet?![]()
Zweet is geurloos.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ruikt angstzweet sterker dan normaal zweet?Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Gwn fissa nachtje door laten gaan dan toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
Feestje is over, nu half lam naar huis fietsen![]()
Op je zolderkamer zijn dan ook niet veel enge dingen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet, ik ben een echte vent dus ik ben nooit bang![]()
Zit wel eens 'n wespennest op zolder.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op je zolderkamer zijn dan ook niet veel enge dingen.Hallon!![]()
werd vannacht badend in het zweet wakker en m'n dekbed meurde zo dat ik het moest vervangen wou ik niet over m'n nek gaanquote:
leg uit?![]()
jawel, soms hoor je vreemde mensen buiten praten :squote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op je zolderkamer zijn dan ook niet veel enge dingen.![]()
dat was pisquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
werd vannacht badend in het zweet wakker en m'n dekbed meurde zo dat ik het moest vervangen wou ik niet over m'n nek gaan
leg uit?![]()
Betere geluidsisolatie nemen dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, soms hoor je vreemde mensen buiten praten :s![]()
Zijn bacteriën op je lichaam die voor de stank zorgen vgm.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
werd vannacht badend in het zweet wakker en m'n dekbed meurde zo dat ik het moest vervangen wou ik niet over m'n nek gaan
leg uit?![]()
voorspelbaarheid en hele domme grapjes maken is mijn ding, net als dat geforceerd chagrijnig doen jouw ding isquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent zo voorspelbaar en vermoeiend, echt flikker gewoon op![]()
Vooruit, voor een jonge judoka moet ik me een klein beetje inspannen. Maar hoe dan ook...quote:
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Doe nou eens een keertje een beetje aardig joh, waldorf.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent zo voorspelbaar en vermoeiend, echt flikker gewoon opSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
dat jij het verschil niet weet tussen geagiteerd, geïrriteerd, verveeld, vermoeid of chagrijnig is niet mijn probleem verderquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voorspelbaarheid en hele domme grapjes maken is mijn ding, net als dat geforceerd chagrijnig doen jouw ding is![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
leg uit?Zoiets, weet ook niet precies.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn bacteriën op je lichaam die voor de stank zorgen vgm.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Ik begrijp dus dat het al meteen de bedoeling is dat je weet wie de moordenaar is?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is idd verwarrend in het begin maar langzaam wordt alles uitgelegd![]()
Ja angstzweet stinkt erger als normale zweet, ik zoek even op hoe dat komtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent zo voorspelbaar en vermoeiend, echt flikker gewoon op![]()
Nja, zal ook wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn bacteriën op je lichaam die voor de stank zorgen vgm.![]()
hebben iig allemaal een andere spellingquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat jij het verschil niet weet tussen geagiteerd, geïrriteerd, verveeld, vermoeid of chagrijnig is niet mijn probleem verder![]()
Judo al een tijd niet meerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooruit, voor een jonge judoka moet ik me een klein beetje inspannen. Maar hoe dan ook...![]()
Maar.. I know how to handle a gun
Frank is nog altijd in de waan dat die iedereen kan hebben, maar inmiddels is die man al zo oud dat die bij zijn geschiedenis-colleges nog anekdotes over de dinosauriërs kan vertellen.![]()
voor de meeste moorden wel jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik begrijp dus dat het al meteen de bedoeling is dat je weet wie de moordenaar is?![]()
Sowquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Judo al een tijd niet meer![]()
Maar.. I know how to handle a gun![]()
Ook een Naked Gun?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar.. I know how to handle a gunSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Wie kopt hem in?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar.. I know how to handle a gun![]()
Leuke fotoboek reactie hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja angstzweet stinkt erger als normale zweet, ik zoek even op hoe dat komt![]()
O, jezus.quote:Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Leuke fotoboek reactie hoor.![]()
http://www.optimalegezondheid.com/wat-te-doen-tegen-angstzweet/
Angstzweet kun je ruiken!
Uit een recent wetenschappelijk onderzoek is voor eens en voor altijd bewezen dat je angst inderdaad kunt ruiken. Op de angstmomenten wordt het zweet vermengd met adrenaline en andere stoffen die alléén op dat soort momenten verschijnen. Natuurlijk ruik je dit niet bewust, maar onbewust heeft angstzweet een hele heftige reactie op de hersenen van de ander.
Tijdens het onderzoek moest de helft van de proefpersonen sporten, terwijl de andere helft op de één of andere manier een angstig moment moesten doormaken.
Hierna werd door een ander persoon geroken terwijl de hersenactiviteit van de ruikende persoon gemeten werd. Bij het ruiken van sportzweet, gewoon zweet dus, was er geen noemenswaardige reactie van de hersenen, behalve dan misschien het feit dat ze het vies vonden. Bij het ruiken van angstzweet was er in de hersenactiviteit een duidelijke reactie te zien.![]()
waar woon je?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kom samen met mij straight edge zijn
Forum Opties Forumhop: Hop naar: