Gemiste kans.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op het gebied van vrouwenkleding ben ik dan weer niet zo expert.
quote:
Waarom?quote:
beschrijft me perfectquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik noem jou de bebaarde ICT-engel.
Die mensen hier thuis, wat een treurnis. Ik wou dat ik werk en geld had, dan kon ik uit huis en zoeken ze het maar uit met elkaarquote:
Met hoeveel mensen woon je in een huis dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die mensen hier thuis, wat een treurnis. Ik wou dat ik werk en geld had, dan kon ik uit huis en zoeken ze het maar uit met elkaar
Ach ja ouders wat moet je ermee?!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die mensen hier thuis, wat een treurnis. Ik wou dat ik werk en geld had, dan kon ik uit huis en zoeken ze het maar uit met elkaar
Ben jij een goede stylist?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik wil Frank zijn plaats wel innemen.
3 nog. Broer en ouders. Ben die laatstgenoemde alleen spuugzat. En zij mij. Gelukkig.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen woon je in een huis dan?
Heb ik je weleens verteld dat ik gynaecologie gestudeerd heb. Ik vraag niet naar zorgverzekeringen.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Frankquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb ik je weleens verteld dat ik gynaecologie gestudeerd heb. Ik vraag niet naar zorgverzekeringen.
Als je gaat studeren heb je recht op stufi en je kan zelfs bijlenenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werk vinden is lastig. Kan geen zwaar werk doen dus dat valt al af. Heb alleen mn havo.
dat is wel kut jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
3 nog. Broer en ouders. Ben die laatstgenoemde alleen spuugzat. En zij mij. Gelukkig.
Ik mag anders Dr. voor mijn naam zetten hoor.quote:
Je kunt altijd nog verder studeren met havo en schrijf je zo snel mogelijk bij woningbouwvereniging in.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werk vinden is lastig. Kan geen zwaar werk doen dus dat valt al af. Heb alleen mn havo.
Ja, klopt, maar dat wordt dit jaar niksquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je gaat studeren heb je recht op stufi en je kan zelfs bijlenen
Dan zou je geen werk nodig hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |