Wat doe jij als boomlange jonge adonis nog hier guus?quote:
Heb juist het idee dat het minder wordt met die bedrukte shirtjes.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Fijn. Als ik ergens een grafhekel aan heb zijn het die omhooggevallen figuren.
Al ben je hier in Nederland altijd snel 'overdressed' moet ik zeggen. Bedrukte shirtjes worden bijna de norm, ook voor mannen van mijn leeftijd. Ik vind dat zo knullig en suf allemaal.
Toen we in Italië waren, liepen veel meer mannen in pak en panama hoed, helemaal niet vreemd daar.
Ewaquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb juist het idee dat het minder wordt met die bedrukte shirtjes.
Alleen maar goed dat je een beetje stijlvol bent
wat vind jij van hoodiesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of motiefjes en dergelijke. Wat je je ook veel ziet zijn die shirt waar de kraag van binnen bijv. een motiefje heeft. Zo suf en stijlloos vind ik dat allemaal. Maar goed, zoals ik al zei, qua kleding ben ik echt een vrouw hoor.
Moest ik even voor naar Googlequote:
Ja, die kraagjes kunnen dan ook echt niet. Ik vind zelf die echt lelijke ruitjesblousen bij mannen verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of motiefjes en dergelijke. Wat je je ook veel ziet zijn die shirt waar de kraag van binnen bijv. een motiefje heeft. Zo suf en stijlloos vind ik dat allemaal. Maar goed, zoals ik al zei, qua kleding ben ik echt een vrouw hoor.
Alles gelukt met oma?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey allemaal
Ja is klassiek en stijlvol.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moest ik even voor naar Google.
Die vind ik voor boogschutters omstreeks 1200.
hey hermannquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey allemaal
FOK!kenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat doe jij als boomlange jonge adonis nog hier guus?
Dan zeg ik wel eerlijk - mocht dat zo zijn - dat je op een kamerolifantje lijkt in dat roze ding hoor, ik ga niet met verwijfd wapperende handjes allerlei onzin uitkramen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, die kraagjes kunnen dan ook echt niet. Ik vind zelf die echt lelijke ruitjesblousen bij mannen verschrikkelijk.
Zou jou inhuren als mijn stylist.
Wat een engeltje is het toch ook he.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hoor, ze kan weer zonder problemen op facebook en telegraaf.nl
Kan ze ook weer op FOK! ?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jij moet er dan juist voor zorgen dat ik er niet uitzie als een olifantquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan zeg ik wel eerlijk - mocht dat zo zijn - dat je op een kamerolifantje lijkt in dat roze ding hoor, ik ga niet met verwijfd wapperende handjes allerlei onzin uitkramen.
Gelukkigquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze noemen me ook wel de Angel of Darknessquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een engeltje is het toch ook he.
Op het gebied van vrouwenkleding ben ik dan weer niet zo expert.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij moet er dan juist voor zorgen dat ik er niet uitzie als een olifant
Ik noem jou de bebaarde ICT-engel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze noemen me ook wel de Angel of Darkness
Hoe minder hoe beterquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op het gebied van vrouwenkleding ben ik dan weer niet zo expert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |