Helemaal vanuit Nieuw-Zeeland terugfietsen, ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
Feestje is over, nu half lam naar huis fietsen
quote:
doei gemene haasquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:13 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ga er vandoor, laters lekkere mensen en Hermann
Maar niet recent toch?quote:
Kijk, en daarom ben ik af en toe bang voor je.quote:
Doei lekker haasjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:13 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ga er vandoor, laters lekkere mensen en Hermann
Nou maakt dat op zich op FOK! ook helemaal niet uit, gewoon je mening geven ook al weet je nergens wat van!quote:
Nothing you can't handlequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kijk, en daarom ben ik af en toe bang voor je.
Och, ik kan je nog makkelijk hebben hoor.quote:
Misschien ook voor je eigen gemoedsrust beter om te doen. Ben je even het huis uit, en is vaak maar een paar uurtjes. Maar dat moet je zelf maar kijken natuurlijk.quote:
is idd verwarrend in het begin maar langzaam wordt alles uitgelegdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
Hannibal is wel vet ja. Wel wat verwarrend.
Makkelijk? Nou niet overdrijven.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, ik kan je nog makkelijk hebben hoor..
weet niet, ik ben een echte vent dus ik ben nooit bangquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ruikt angstzweet sterker dan normaal zweet?
Zweet is geurloos.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ruikt angstzweet sterker dan normaal zweet?
Gwn fissa nachtje door laten gaan dan toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
Feestje is over, nu half lam naar huis fietsen
Op je zolderkamer zijn dan ook niet veel enge dingen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet, ik ben een echte vent dus ik ben nooit bang
Zit wel eens 'n wespennest op zolder.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op je zolderkamer zijn dan ook niet veel enge dingen.
werd vannacht badend in het zweet wakker en m'n dekbed meurde zo dat ik het moest vervangen wou ik niet over m'n nek gaanquote:
jawel, soms hoor je vreemde mensen buiten praten :squote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op je zolderkamer zijn dan ook niet veel enge dingen.
dat was pisquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
werd vannacht badend in het zweet wakker en m'n dekbed meurde zo dat ik het moest vervangen wou ik niet over m'n nek gaan
leg uit?
Betere geluidsisolatie nemen dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, soms hoor je vreemde mensen buiten praten :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |