Oké, je bent aangenomen.quote:
Uitzendbureau's? Hebben af en toe ook licht werk. En je hebt ervaring in de klantenservice, toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werk vinden is lastig. Kan geen zwaar werk doen dus dat valt al af. Heb alleen mn havo.
Dit is vanaf nu mijn openingszin.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb ik je weleens verteld dat ik gynaecologie gestudeerd heb. Ik vraag niet naar zorgverzekeringen.
Woningbouwvereniging? Als ik al uit huis kan ben ik al blij met een studiotjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog verder studeren met havo en schrijf je zo snel mogelijk bij woningbouwvereniging in.
Werk vinden als je 18+ bent is haast onmogelijk. misschien naar een uitzendbureau gaan en hopen dat ze je daar verder kunnen helpen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werk vinden is lastig. Kan geen zwaar werk doen dus dat valt al af. Heb alleen mn havo.
Jep. Maar dat is in NL lastiger te vindenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oké, je bent aangenomen.
[..]
Uitzendbureau's? Hebben af en toe ook licht werk. En je hebt ervaring in de klantenservice, toch?
Fulltime werk tegen minimumloon en je hebt recht op de volle mep huur/zorgtoeslag en sowieso altijd inschrijven je bent meestal pas over twee jaar aan de beurt voor 'n woning.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Woningbouwvereniging? Als ik al uit huis kan ben ik al blij met een studiotje
ik had je gemistquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:10 schreef Remqo het volgende:
Heb een avondje zitten chillen met familie uit nieuw Zeeland, laat er net een food market te zijn.
Hoop ik ook ooit te kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik mag anders Dr. voor mijn naam zetten hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Twee jaarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Fulltime werk tegen minimumloon en je hebt recht op de volle mep huur/zorgtoeslag en sowieso altijd inschrijven je bent meestal pas over twee jaar aan de beurt voor 'n woning.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoop ik ook ooit te kunnen zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Ik ben het al heel lang zat. Dat ik op mn 18e naar portugal ging zegt genoeg helaasquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat je de gemoederen even moet laten bedaren, geen overhaaste beslissingen moet nemen, het morgen - als jullie allemaal kalm zijn - even aan de tafel moeten proberen bij te leggen en anders in alle rust - mocht het op niets uit lopen - vervolgstappen moet nemen. Rustig aan.![]()
Feestje is over, nu half lam naar huis fietsen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
alles ging helemaal toppiequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hey Hermann is het gelukt met je oma?![]()
Ja ik weet het. Das een van de weinige optiesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Werk vinden als je 18+ bent is haast onmogelijk. misschien naar een uitzendbureau gaan en hopen dat ze je daar verder kunnen helpen?![]()
Ja ook dat hoewel ik niet weet wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat je de gemoederen even moet laten bedaren, geen overhaaste beslissingen moet nemen, het morgen - als jullie allemaal kalm zijn - even aan de tafel moeten proberen bij te leggen en anders in alle rust - mocht het op niets uit lopen - vervolgstappen moet nemen. Rustig aan.Hallon!![]()
Kan soms ook via uitzendbureau's. En probeer anders vrijwilligerswerk te doen. Heb je geen geld, maar dan heb je wel werkervaring zodat je sneller aangenomen wordt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep. Maar dat is in NL lastiger te vindenThough those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Heyquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:10 schreef Remqo het volgende:
Heb een avondje zitten chillen met familie uit nieuw Zeeland, laat er net een food market te zijn.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Ik heb an sich wel werkervaring.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan soms ook via uitzendbureau's. En probeer anders vrijwilligerswerk te doen. Heb je geen geld, maar dan heb je wel werkervaring zodat je sneller aangenomen wordt.![]()
Remmie.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
Feestje is over, nu half lam naar huis fietsenSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Neuh ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:12 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ook dat hoewel ik niet weet wat er gebeurd is.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Forum Opties Forumhop: Hop naar: