Zijn bacteriën op je lichaam die voor de stank zorgen vgm.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
werd vannacht badend in het zweet wakker en m'n dekbed meurde zo dat ik het moest vervangen wou ik niet over m'n nek gaan
leg uit?
voorspelbaarheid en hele domme grapjes maken is mijn ding, net als dat geforceerd chagrijnig doen jouw ding isquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent zo voorspelbaar en vermoeiend, echt flikker gewoon op
Vooruit, voor een jonge judoka moet ik me een klein beetje inspannen. Maar hoe dan ook...quote:
Doe nou eens een keertje een beetje aardig joh, waldorf.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat jij het verschil niet weet tussen geagiteerd, geïrriteerd, verveeld, vermoeid of chagrijnig is niet mijn probleem verderquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voorspelbaarheid en hele domme grapjes maken is mijn ding, net als dat geforceerd chagrijnig doen jouw ding is
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
werd vannacht badend in het zweet wakker en m'n dekbed meurde zo dat ik het moest vervangen wou ik niet over m'n nek gaan
leg uit?
Zoiets, weet ook niet precies.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn bacteriën op je lichaam die voor de stank zorgen vgm.
Ik begrijp dus dat het al meteen de bedoeling is dat je weet wie de moordenaar is?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is idd verwarrend in het begin maar langzaam wordt alles uitgelegd
Ja angstzweet stinkt erger als normale zweet, ik zoek even op hoe dat komtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nja, zal ook wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn bacteriën op je lichaam die voor de stank zorgen vgm.
hebben iig allemaal een andere spellingquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat jij het verschil niet weet tussen geagiteerd, geïrriteerd, verveeld, vermoeid of chagrijnig is niet mijn probleem verder
Judo al een tijd niet meerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooruit, voor een jonge judoka moet ik me een klein beetje inspannen. Maar hoe dan ook...
voor de meeste moorden wel jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik begrijp dus dat het al meteen de bedoeling is dat je weet wie de moordenaar is?
Sowquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Judo al een tijd niet meer![]()
Maar.. I know how to handle a gun
Ook een Naked Gun?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wie kopt hem in?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Leuke fotoboek reactie hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja angstzweet stinkt erger als normale zweet, ik zoek even op hoe dat komt
O, jezus.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Leuke fotoboek reactie hoor.
waar woon je?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kom samen met mij straight edge zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |