Bron: HLNquote:In de Tunesische stad Sousse is een aanslag gepleegd op een hotel waar toeristen verblijven. Dat melden lokale media en veiligheidsbronnen.
Het is nog niet duidelijk of er een explosie is geweest of dat er geschoten is. Of er slachtoffers zijn gevallen is eveneens niet duidelijk.
In Sousse, 140 kilometer ten zuiden van Tunis, vond al eerder een zelfmoordaanslag plaats. Op 30 oktober 2013 blies een man zichzelf op buiten het viersterrenhotel Riadh Palm. Securitypersoneel verhinderden hem toen het hotel te betreden.
twitter:michaelh992 twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 13:39:13PT: Initial reports suggest attack is taking place in hotel Marhaba in Sousse http://t.co/mlzqcGvHo3 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler: Lijk van een toerist zo te zien.
https://twitter.com/ismaildje/status/614397469494018048
Weet niet of die echt of nep is. Maar dan nog.![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:44 schreef pietba het volgende:
Nog meer aanslagen die natuurlijk niks met de walgelijke ideologie genaamd de islam te maken hebben.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:42 schreef SoldMayor het volgende:
Op instagram?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler: Lijk van een toerist zo te zien.
Weet niet of die echt of nep is. Maar dan nog.![]()
Geldt dat ook voor slachtoffers of alleen voor daders?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:44 schreef pietba het volgende:
Nog meer aanslagen die natuurlijk niks met de walgelijke ideologie genaamd de islam te maken hebben.
Gaat lekker vandaag zotwitter:
Ja, ziet er alleen zo surrealistisch uitquote:
ja idd. Prima tegenstelling ookquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus als ze in de tweede kamer gaan schieten dan ben je er wel blij mee?
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 13:50:10UPDATE: Reports are now of 13 tourist killed and 2 gunman died in the exchange of fire with security forces, This figure is not confirmed. reageer retweet
Nederland is nog niet geweestquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben bang dat er nog een derde aanslag gaat aankomen vandaag :S
Die is dr al, in Koeweit, Parijs en in Tunesiëquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
is er al Frankrijk, Koeweit en nu Tunesiëquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)skee-in-koeweit.htmlquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:42 schreef SoldMayor het volgende:
Z'n vrouw is ook dood...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler: Lijk van een toerist zo te zien.
Weet niet of die echt of nep is. Maar dan nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marokko is al tijden een veilig vakantieoord. M'n ma is er maandje geleden nog geweestquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Tunesië is toch een buurland van Marokko?
M'n zus gaat op vakantie naar Marokko dit weekend. Hoe staat het met de terreurdreiging daar?
Bedankt islam.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:54 schreef Skv het volgende:
LIVE: Aanslag met onthoofding in Frankrijk
Zeker 13 doden door aanslag op sjiitische moskee in Koeweit
Dode en gewonden door aanval op hotel Tunesië
Arme mensenquote:
Niet te geloven inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Arme mensen![]()
Zit je op je oude dag te genieten van de vakantie..
Vieze honden die dat weer gedaan hebben.
boooooeeeeee islamofoob!quote:
Dat soort landen zijn momenteel gewoon niet veilig. Iedereen die anders beweert is gek.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Tunesië is toch een buurland van Marokko?
M'n zus gaat op vakantie naar Marokko dit weekend. Hoe staat het met de terreurdreiging daar?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat soort landen zijn momenteel gewoon niet veilig. Iedereen die anders beweert is gek.
Ik zie zoal twee doden op die foto.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:54 schreef Skv het volgende:
LIVE: Aanslag met onthoofding in Frankrijk
Zeker 13 doden door aanslag op sjiitische moskee in Koeweit
Dode en gewonden door aanval op hotel Tunesië
twitter:AFP twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 13:59:06#BREAKING At least 7 dead in attack on two Tunisia hotels: ministry reageer retweet
twitter:volkskrant twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 13:59:21Onder meer Arke en Corendon bieden reizen aan naar het door een aanslag getroffen hotel in #Sousse, Tunesië http://t.co/C5fX1Ksohh reageer retweet
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat soort landen zijn momenteel gewoon niet veilig. Iedereen die anders beweert is gek.
Net zo onveilig als Frankrijk op dit moment. Raad jij mensen ook af om een weekend naar Parijs te gaan?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen. Ik zou nu gewoon niet naar een islamitisch land op vakantie gaan. Indonesië of Maleisië hooguit, maar zeker niet naar Marokko of Egypte.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:01 schreef Etsu het volgende:
[..]Dan zou Frankrijk ook niet veilig zijn volgens jouw redenatie.
Bron?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:03 schreef Ryan3 het volgende:
Schietpartijen gaan nog door, volgens twit.
Maar naar Tunesië dus wel?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen. Ik zou nu gewoon niet naar een islamitisch land op vakantie gaan. Indonesië of Maleisië hooguit, maar zeker niet naar Marokko of Egypte.
Indonesie en Maleisië behoren tot de grootste moslimlanden ter wereldquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen. Ik zou nu gewoon niet naar een islamitisch land op vakantie gaan. Indonesië of Maleisië hooguit, maar zeker niet naar Marokko of Egypte.
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 14:02:36There are apparently two different hotels under attack in #Tunisia right nowhttp://t.co/lQLhFSXSI0 reageer retweet
Er is nog wel enig verschil tussen Marokko en Egypte hoor qua stabiliteit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja dus? Wat heeft de grootte van de islamitische gemeenschap er mee te maken?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Indonesie en Maleisië behoren tot de grootste moslimlanden ter wereld![]()
![]()
Je praat poep
Dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Waarom zou je daar überhaupt heen willen?
Dat haalt jouw redenatie om niet snel naar een Islamtisch land te gaan compleet onderuit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja dus? Wat heeft de grootte van de islamitische gemeenschap er mee te maken?
Hij zegt dan ook hooguit wel naar die moslimlanden. Andere niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Indonesie en Maleisië behoren tot de grootste moslimlanden ter wereld![]()
![]()
Je praat poep
Dat blijkt!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Marokko is hartstikke veilig en Tunesië ook. Voor Egypte moet je inderdaad niet in Cairo zijn, maar Sharm el Sheikh of Hurghada kunnen best.
Ik zou sowieso niet naar buiten gaan als je bang bent om om te komen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En dat had in Parijs ook kunnen gebeuren. En dat is geen een moslimland.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat blijkt!
Vandaag of morgen leegt er 1 zijn machinegeweer op een strand in Sharm el Sheikh of wordt een bus tijdens een excursie beschoten.
Ik zou ook niet naar Frankrijk op vakantie gaan. Hartstikke onveilig man!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat blijkt!
Vandaag of morgen leegt er 1 zijn machinegeweer op een strand in Sharm el Sheikh of wordt een bus tijdens een excursie beschoten.
Zo maken ze nog meer vrienden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Meerdere landen op dezelfde dag, goeie tactiek van IS
Misschien, maar op de een of andere manier vind ik Aziatische moslims over het algemeen wat chiller over komen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat haalt jouw redenatie om niet snel naar een Islamtisch land te gaan compleet onderuit.
Dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:06 schreef pietba het volgende:
56% van de Tunesiërs is fan van de sharia, dat zegt genoeg over hoe groot extremisme daar is.
[ afbeelding ]
Dat kan, en die kans is even groot in Kuala Lumpur of in Moskou of in Amsterdam op dit momentquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat blijkt!
Alles kan. De kans is alleen niet overal evengroot.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dat had in Parijs ook kunnen gebeuren. En dat is geen een moslimland.
Het kan overal gebeuren, maar ik persoonlijk zou dergelijke landen gewoon links laten liggen. Sowieso opdringerig teringvolk in die landen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dat had in Parijs ook kunnen gebeuren. En dat is geen een moslimland.
Parijs en Sharm el Sheikh hebben allebei evengroot kans op een aanslag.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:10 schreef marsan het volgende:
[..]
Alles kan. De kans is alleen niet overal evengroot.
Ik ga gewoon niet naar zo'n smerig blafland.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet naar buiten gaan als je bang bent om om te komen.
Die landen daar zijn zo instabiel als de tyfus.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan, en die kans is even groot in Kuala Lumpur of in Moskou of in Amsterdam op dit moment
Ah, jouw xenofobe gedachtengang richting de Islam ligt in de weg, had dat dan gezegdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet naar zo'n smerig blafland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen fan van de islam nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, jouw xenofobe gedachtengang richting de Islam ligt in de weg, had dat dan gezegd
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
Shocking picBlijft deze pic geplaatst worden, of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, de invulling kan nogal verschillen. Daarnaast is het ook nogal de vraag voor wat voor recht het in de plaats zou komen, dat is in veel landen ook niet zo denderend. Verder moet je niet vergeten dat de Veluwe vol zit met mensen die wetten gebaseerd op het geloof nastreven. Die moeten ook bestreden worden, maar ik voel me er niet erg door bedreigd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:10 schreef pietba het volgende:
[..]
Zijn er ook niet-extremistische interpretaties van de sharia dan?
Shocking picOok goedemorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mensen die deze aanslagen plegen behoren niet tot de regering aldaarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:07 schreef Geralt het volgende:
Wordt het niet eens tijd om die teringradicalen gewoon te geven wat ze willen? Geen bemoeienis meer van het Westen.
Zelf zijn ze in elk geval hard op weg om het tourisme finaal de nek om te draaien. Daarmee kloten ze zich zelf.
Ik zeg per direct alle openstaande schulden met dergelijke landen opeisen en zo niet het geld gaan halen en vervolgens alle, maar dan ook ALLE banden per direct verbreken.
Voor mijn part nog een mooie muur eromheen zodat het Westen zeker niet meer met hun kan bemoeien. En dan kunnen zij doen wat ze willen. Lekker de sharia of kalifaat of weet ik het wat.
Ow en als Rutte ruggengraat zou hebben dan flikkerde hij vandaag nog een paar ambassades definitief op slot.
88 doden bij aanslagen in Sharm el Sheikh in 2005..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Marokko is hartstikke veilig en Tunesië ook. Voor Egypte moet je inderdaad niet in Cairo zijn, maar Sharm el Sheikh of Hurghada kunnen best.
https://nl.wikipedia.org/(...)id_van_11_maart_2004quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:14 schreef mouzzer het volgende:
[..]
88 doden bij aanslagen in Sharm el Sheikh in 2005..
https://en.wikipedia.org/wiki/2005_Sharm_el-Sheikh_attacks
10 jaar geleden..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:14 schreef mouzzer het volgende:
[..]
88 doden bij aanslagen in Sharm el Sheikh in 2005..
https://en.wikipedia.org/wiki/2005_Sharm_el-Sheikh_attacks
en je hebt waarschijnlijk geen idee waaromquote:
twitter:BBCDanielS twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 14:13:42The Tunisian Interior Ministry is now saying 19 killed in the attack in Soussa, Tunisia reageer retweet
Spreek lekker voor jezelf, pannenkoekquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en je hebt waarschijnlijk geen idee waarom
Je hebt geen idee dat er steeds meer moslims dezelfde angst kennen voor moslimterrorisme als wij dat doen.
Je hoort de term sharia en je denkt meteen aan vrouwen die met stenen bekogeld worden omdat ze een rokje aan hebben gehad en je hebt geen idee hoe en waar dat werkelijk wordt toegepast. Goed bezig wel Geert
Er zijn redelijk wat islamitische landen die qua natuurschoon meer in huis hebben dan heel Europa bij elkaar. En onder backpackers zijn bepaalde islamitische landen ook favoriet, niet geheel zonder reden. Maar laat jij die blaflanden maar links liggen, heb je niemand mee.quote:
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 14:16:02Unverified photo showing one of the gunmen who attacked one of the hotels in #Sousse #Tunisia - @michaelh992http://t.co/c6IMU9lZpt reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ga je nu de sharia lopen verdedigen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en je hebt waarschijnlijk geen idee waarom
Je hebt geen idee dat er steeds meer moslims dezelfde angst kennen voor moslimterrorisme als wij dat doen.
Je hoort de term sharia en je denkt meteen aan vrouwen die met stenen bekogeld worden omdat ze een rokje aan hebben gehad en je hebt geen idee hoe en waar dat werkelijk wordt toegepast. Goed bezig wel Geert
Inderdaad ja. Ik heb het al deels beantwoord volgens mij, maar vul me gerust aanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Argumentatie waarom ik het niet zo op de islam heb, of wat?
Ik verdedig niks.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:22 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ga je nu de sharia lopen verdedigen?
Religie van de vrede en als je het daar niet mee eens bent gebruiken zij geweld.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:44 schreef pietba het volgende:
Shocking pic5e keer nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Tuurlijk zijn die landen vaak prachtig.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:21 schreef Xa1pt het volgende:
Er zijn redelijk wat islamitische landen die qua natuurschoon meer in huis hebben dan heel Europa bij elkaar. En onder backpackers zijn bepaalde islamitische landen ook favoriet, niet geheel zonder reden. Maar laat jij die blaflanden maar links liggen, heb je niemand mee.
Wat bedoel je hier dan precies mee?quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk om je heen naar wat de islam teweegbrengt en je hebt je antwoord.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik heb het al deels beantwoord volgens mij, maar vul me gerust aan
Dat ik 'denk" dat veel messen de sharia verkeerd interpreteren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:25 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier dan precies mee?
[..]
Precies hierom zeg ik dat je daar gewoon niet heen moet gaan. Lekker idee van een prettige vakantie geeft dat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:25 schreef TimeJumper het volgende:
Gelukkig ben ik alweer 3 weken terug van vakantie in Tunesie.
Ik verbleef in hotel Riad Palms, ik dacht zo, 2 x een aanslag op hetzelfde hotel zal wel niet gebeuren.
Alle hotels worden wel goed beveiligd, er staat 24 uur beveiligers voor en achter het hotel, alle auto's worden gecheckt.
Je hebt alleen zo weinig aan die beveiliging als je buiten op het strand ligtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:25 schreef TimeJumper het volgende:
Gelukkig ben ik alweer 3 weken terug van vakantie in Tunesie.
Ik verbleef in hotel Riad Palms, ik dacht zo, 2 x een aanslag op hetzelfde hotel zal wel niet gebeuren.
Alle hotels worden wel goed beveiligd, er staat 24 uur beveiligers voor en achter het hotel, alle auto's worden gecheckt.
twitter:AlArabiya_Eng twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 14:27:38#BreakingNews At least 27 people have been killed in attack on #Tunisian tourism hotel, including foreigners http://t.co/IL1KBpueUf reageer retweet
Nee joh, hartstikke veilig. Gewoon gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:26 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel een feit dat Tunesië dat laatste jaren een waar broeinest is geworden voor extremisme. Ik zou er zeker niet meer voor mijn lol heen gaan.
Dit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies hierom zeg ik dat je daar gewoon niet heen moet gaan. Lekker idee van een prettige vakantie geeft dat.
Altijd leuk als andere mensen voor je bepalen of je gestresst bent.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die landen vaak prachtig.
En ik heb jou er blijkbaar mee, want jij reageert nogal gestrest op mijn uitspraken
Het is een onderdrukkende vorm van "wetgeving" daar valt niet veel verkeerd aan te interpreteren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ik 'denk" dat veel messen de sharia verkeerd interpreteren.
Nou dat dus. Nog niet misschien dat ik daar lekker op vakantie ga als heel de boel beveiligd is met zwaar bewapende beveiligers en alles.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies hierom zeg ik dat je daar gewoon niet heen moet gaan. Lekker idee van een prettige vakantie geeft dat.
27...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:28 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:AlArabiya_Eng twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 14:27:38#BreakingNews At least 27 people have been killed in attack on #Tunisian tourism hotel, including foreigners http://t.co/IL1KBpueUf reageer retweet
Daar staat ook beveiligingquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt alleen zo weinig aan die beveiliging als je buiten op het strand ligt
Uh jawel hoor je kan gewoon naar buiten lopenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef agter het volgende:
[..]
Dit.
Je kunt je hotel niet eens normaal verlaten dus.
Daar is het ook niet meer veiligquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou dat dus. Nog niet misschien dat ik daar lekker op vakantie ga als heel de boel beveiligd is met zwaar bewapende beveiligers en alles.
Dan ga ik wel op een camping in Nederland zitten.
OMG IK GA VLUG OP MN ZOLDERKAMERTJE ZITTEN!!!!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:32 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Daar is het ook niet meer veilig.
"Verdachten campingmoord Landsmeer vrijgelaten"
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)er-vrijgelaten.dhtml
Buiten dat heb je in die landen ook gewoon last van het opdringerige volk dat op je centen uit is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou dat dus. Nog niet misschien dat ik daar lekker op vakantie ga als heel de boel beveiligd is met zwaar bewapende beveiligers en alles.
Dan ga ik wel op een camping in Nederland zitten.
Ik was daar van de week nog, komt wel erg dichtbij zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:32 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Daar is het ook niet meer veilig.
"Verdachten campingmoord Landsmeer vrijgelaten"
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)er-vrijgelaten.dhtml
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 14:34:13Security forces reportedly found a suspicious object they think might be a bomb in #Sousse #Tunisia - @michaelh992 reageer retweet
Mooi voorbeeld is het feit dat een vrouw gestenigd moet worden als ze seks heeft met een andere man buiten het huwelijk. Maar weet je ook hoeveel haken en ogen daar aan zittenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Het is een onderdrukkende vorm van "wetgeving" daar valt niet veel verkeerd aan te interpreteren.
Denk je dat alle mensen daar iets met terrorisme te maken hebben..?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:07 schreef Geralt het volgende:
Wordt het niet eens tijd om die teringradicalen gewoon te geven wat ze willen? Geen bemoeienis meer van het Westen.
Zelf zijn ze in elk geval hard op weg om het tourisme finaal de nek om te draaien. Daarmee kloten ze zich zelf.
Ik zeg per direct alle openstaande schulden met dergelijke landen opeisen en zo niet het geld gaan halen en vervolgens alle, maar dan ook ALLE banden per direct verbreken.
Voor mijn part nog een mooie muur eromheen zodat het Westen zeker niet meer met hun kan bemoeien. En dan kunnen zij doen wat ze willen. Lekker de sharia of kalifaat of weet ik het wat.
Ow en als Rutte ruggengraat zou hebben dan flikkerde hij vandaag nog een paar ambassades definitief op slot.
Ooooh...Ja dan valt het best mee!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld is het feit dat een vrouw gestenigd moet worden als ze seks heeft met een andere man buiten het huwelijk. Maar weet je ook hoeveel haken en ogen daar aan zitten
Er wordt dan als voorwaarde gesteld dat er meerdere mannen bij aanwezig moeten zijn geweest die dat zelf hebben gezien en kunnen bevestigen.
En ook niet elke dief wordt meteen zijn handen afgehakt.
Dat de Sharia wel zo wordt gezien is mede door het westen zo gecreëerd
Normaliter ben ik ook niet zo'n paniekzaaier, maar dat soort landen zou ik ook vermijden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef agter het volgende:
[..]
Dit.
Je kunt je hotel niet eens normaal verlaten dus.
Kuwait is al aan de beurt geweest dus dat is nr. 3.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Dan moeten ze er iets aan doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:35 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Denk je dat alle mensen daar iets met terrorisme te maken hebben..?
Daar zijn ze die lui ook liever kwijt hoor..
Dat zeg ik niet.quote:
Ah, zo... eigenlijk dus gewoon een prachtwet, die Sharia. Wat een stel onnozele onwetenden zijn we hier toch.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld is het feit dat een vrouw gestenigd moet worden als ze seks heeft met een andere man buiten het huwelijk. Maar weet je ook hoeveel haken en ogen daar aan zitten
Er wordt dan als voorwaarde gesteld dat er meerdere mannen bij aanwezig moeten zijn geweest die dat zelf hebben gezien en kunnen bevestigen.
Denk je dat ze er wat aan 'kunnen' doen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan moeten ze er iets aan doen.
Als ze er niets aan doen dan gaat het een keer uit de hand escaleren.
Ik denk niet dat je me hebt overtuigd met deze post.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog best schappelijk inderdaad. Misschien hier ook maar eens invoeren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook account.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook dat zeg ik niet
Maar ga maar lekker op Facebook meeklagen dat ze allemaal eruit moeten hier. En dan andere onwetend noemen. Kneusje
Ik zou niet weten waarom je dat niet kunt zeggen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:37 schreef Fok-it het volgende:
Je kan toch ook niet tegen het Nigeriaanse volk zeggen: joh doe eens wat aan die Boko Haram, loopt nu wel echt uit de hand hoor
Omdat ze misschien de capaciteit er niet voor hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dat niet kunt zeggen?
Omdat het geen zin heeft?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dat niet kunt zeggen?
En als het Westen er wat aan doet is het 'JA HET WESTEN HEEFT ISIS GECREËERD WARGLEGARGLEquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat ze er wat aan 'kunnen' doen?
Wat moeten ze doen dan?
Je kan toch ook niet tegen het Nigeriaanse volk zeggen: joh doe eens wat aan die Boko Haram, loopt nu wel echt uit de hand hoor
En dan is het nog wachten op de nationaliteiten van de slachtoffers, in die landen zal de schok nog iets harder te voelen zijn.quote:
Sowieso, waarom ga je in godsnaam naar een land waar Islam de heersende religie is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien iets voor Unibet?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nou welke aanslag zal er nu komen en in welk land?
Ik denk dat dit sws hard aankomt in heel het westen. Vakanties komen er aan en wie heeft niet ooit zo'n strandvakantie gehouden... En mocht je een zo'n vakantie geboekt hebben, krab je wrs wel achter je oor toch...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan is het nog wachten op de nationaliteiten van de slachtoffers, in die landen zal de schok nog iets harder te voelen zijn.
Die globale missie tegen IS gaat nog steeds door hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En als het Westen er wat aan doet is het 'JA HET WESTEN HEEFT ISIS GECREËERD WARGLEGARGLE'
We bemoeien ons er 0,0 mee, geen blauwe hoedjes, geen geld, geen US of A en alle schepen van daaruit gaan linea recta terug.
Maleisië of Indonesië zou ik nog wel aandurven, maar in de zandbak heb ik niets te zoeken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sowieso, waarom ga je in godsnaam naar een land waar Islam de heersende religie is.
Islam is vrede.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:43 schreef Saekerhett het volgende:
Teletekst staat lekker vol vandaag:
[ afbeelding ]
De wielklem voor toeristen springt er wel tussenuit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:43 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
Iran is ook nog wel goed te doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maleisië of Indonesië zou ik nog wel aandurven, maar in de zandbak heb ik niets te zoeken.
Nee hoor, de kans dat zoiets gebeurt is al klein en 2x kort na elkaar nog kleiner.. Sousse is nu de veiligste plek om met vakantie te gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En mocht je een zo'n vakantie geboekt hebben, krab je wrs wel achter je oor toch...
Jezelf goed insmeren met kogelwerende vesten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voortaan maar een kogelwerend vest aan.
Duitsers, Belgies, Nederlanders en Engelsen komen er het meest.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan is het nog wachten op de nationaliteiten van de slachtoffers, in die landen zal de schok nog iets harder te voelen zijn.
Zo kunnen er geen aanslagen gepleegd worden met auto's. Nederland is altijd voorbereidquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:44 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
De wielklem voor toeristen springt er wel tussenuit.
[..]
Iran is ook nog wel goed te doen.
Jij bent geen held in statistiek he?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee hoor, de kans dat zoiets gebeurt is al klein en 2x kort na elkaar nog kleiner.. Sousse is nu de veiligste plek om met vakantie te gaan
Teletekst in de aanslag. Oei, foute woordkeuze sorryquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:43 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mijd het als de pest.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maleisië of Indonesië zou ik nog wel aandurven, maar in de zandbak heb ik niets te zoeken.
Iran lijkt me ook tof ja, hoewel ik daar nu ook niet heen zou gaan met dat gedoe rondom sjiieten en soennieten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:44 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
De wielklem voor toeristen springt er wel tussenuit.
[..]
Iran is ook nog wel goed te doen.
Mwoah, onwillekeurig als je een vakantie in Tunesië geboekt heb dan krab je toch achter je oor, denk ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee hoor, de kans dat zoiets gebeurt is al klein en 2x kort na elkaar nog kleiner.. Sousse is nu de veiligste plek om met vakantie te gaan
Zo lang ze blijven geloven dat er een paradijs op ze wacht voor hun bewezen diensten, interesseert het ze niks.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:45 schreef Apekoek het volgende:
Wat ik zo erg vind, dat deze terroristen het brood ontnemen van hun eigen landgenoten en wellicht hun eigen familie. Ze helpen zichzelf de armoede in.
Wanneer gaan terroristen inzien dat ze er alleen maar zichzelf mee hebben?
Ik ga dalijk gewoon lekker op het balkon zitten in de zon met een kopje koffie.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Iran lijkt me ook tof ja, hoewel ik daar nu ook niet heen zou gaan met dat gedoe rondom sjiieten en soennieten.
lijkt me net de bedoelingquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:45 schreef Apekoek het volgende:
Wat ik zo erg vind, dat deze terroristen het brood ontnemen van hun eigen landgenoten en wellicht hun eigen familie. Ze helpen zichzelf de armoede in.
Armoede is juist een vruchtbare bodem voor terrorisme. Hoe armer het volk, hoe machtiger de terroristische organisatie.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:45 schreef Apekoek het volgende:
Dat is wel pure horror ja als je dan aankomt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Je moet maar nu in het vliegtuig zitten naar Tunesië, en niet weten wat er is gebeurd
Jepquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Duitsers, Belgies, Nederlanders en Engelsen komen er het meest.
Dan keert het vliegtuig om, zoals deze uit Belgiëquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Je moet maar nu in het vliegtuig zitten naar Tunesië, en niet weten wat er is gebeurd
Enjoy!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ga dalijk gewoon lekker op het balkon zitten in de zon met een kopje koffie.
Ja klopt, zo werkt dat met aanslagen..angst zaaien..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwoah, onwillekeurig als je een vakantie in Tunesië geboekt heb dan krab je toch achter je oor, denk ik.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:48 schreef WhateverWhatever het volgende:
En dan denken dat:
Ramadan
Naar het voorbeeld van de profeet Mohammed vasten moslims in deze maand gedurende de dag. Dit vasten is een van de vijf zuilen van de islam. Zieken, zwangere vrouwen, soldaten in oorlogstijd, jonge kinderen, reizigers en alle anderen voor wie het vasten een bedreiging vormt voor de gezondheid (denk bijvoorbeeld aan mensen met suikerziekte) of vertragend werkt op herstel van een ziekte zijn echter niet overal verplicht om te vasten. Ook zijn de gezondheidscomplicaties bij het vasten een probleem. Daarom kan best alleen gevast worden als men in een gezonde toestand verkeert. Naast het vasten kunnen vrijwillig extra gebeden gedurende de nacht worden verricht.[1] Moslims bidden gedurende deze maand meer om de geloofsovertuiging te doen toenemen. Naast een maand van bezinning, is Ramadan een maand waarin extra aandacht geschonken wordt aan verdraagzaamheid, vrijgevigheid, liefdadigheid en saamhorigheid.[1]
Is dit echt vanwege dit of ik mis ik een grap?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:48 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Jep
[..]
Dan keert het vliegtuig om, zoals deze uit België
Je wilt zeggen dat die terroristen niet aan de ramadan deden dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Dit zegt toch al genoeg dat je onderscheid moet maken
Goed van Arke Fly!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:48 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Jep
[..]
Dan keert het vliegtuig om, zoals deze uit België
Of gekaapt natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dit echt vanwege dit of ik mis ik een grap?
Geen grap.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel beter. Die mensen in dat vliegtuig zullen zich wel rot geschrokken zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Geen grap.
RIU is voor een groot deel in handen van TUI.
TUI is de moedermaatschappij van JetairFly (en Arke, Kras, Holland International en Thomson). Grote kans dat een groot deel van de passagiers in dit toestel op weg waren naar het hotel waar de aanslag is gepleegd.
Wat denk je zelf? Natuurlijk is dit geen grap.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heel dat gebied zal momenteel wel in complete lockdown zijn gok ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Geen grap.
RIU is voor een groot deel in handen van TUI.
TUI is de moedermaatschappij van JetairFly (en Arke, Kras, Holland International en Thomson). Grote kans dat een groot deel van de passagiers in dit toestel op weg waren naar het hotel waar de aanslag is gepleegd.
Ah.. ik dacht dat het een ArkeFly toestel was. Zelfde kleuren e.d.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
JetairFly in dit geval, de Belgische zus van Arke.
Juist ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:48 schreef WhateverWhatever het volgende:
Naast een maand van bezinning, is Ramadan een maand waarin extra aandacht geschonken wordt aan verdraagzaamheid, vrijgevigheid, liefdadigheid en saamhorigheid.
Die zijn dood.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:55 schreef tralalala het volgende:
Leuk voor de mensen die nu op het vliegveld zitten te wachten om naar huis te gaan.
Dacht misschien aan technische mankementen ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Natuurlijk is dit geen grap.
Het is allemaal een pot nat, Arke, Jetair etc. zijn allemaal TUIquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. ik dacht dat het een ArkeFly toestel was. Zelfde kleuren e.d.
Vandaag?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:57 schreef Ryan3 het volgende:
Ondertussen heeft Al-Shabab ook 30 doden gemaakt...
Wat wil je dat er tegen gedaan wordt? Nog meer oorlogvoeren en terrorisme nog meer in de hand werken?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:56 schreef misteriks het volgende:
wat een slachting wederom. En gaat het Westen gewoon verder met neuspeuteren en aan hun kont krabben?
Komt vast wel een leeg toestel die kant op.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:55 schreef tralalala het volgende:
Leuk voor de mensen die nu op het vliegveld zitten te wachten om naar huis te gaan.
Wat moeten ze doen dan? Naar het Midden Oosten en alle moslims tegen de muur zetten?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:56 schreef misteriks het volgende:
wat een slachting wederom. En gaat het Westen gewoon verder met neuspeuteren en aan hun kont krabben?
I know.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is allemaal een pot nat, Arke, Jetair etc. zijn allemaal TUI
twitter:BBCDanielS twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 14:50:16IS spokesman Al Adnani also said "make this a month of victories...a month of disasters, defeats and disgrace for the kuffar everywhere." reageer retweet
Uw suggestie?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:56 schreef misteriks het volgende:
Waarom eigenlijk? Wat willen die knakers nou precies helemaal?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:58 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BBCDanielS twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 14:50:16IS spokesman Al Adnani also said "make this a month of victories...a month of disasters, defeats and disgrace for the kuffar everywhere." reageer retweet
Dat meen je niet... Is er ook al een vierde gebeurd?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)skee-in-koeweit.html
het nieuws gaat dus weer iets boeiends leverenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:58 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat was de derde.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat meen je niet... Is er ook al een vierde gebeurd?
Een islamistische staat, vandaar de naam gok ikquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Wat willen die knakers nou precies helemaal?
Wereldheerschappij. Een nieuw kalifaat. Dat snap je wel toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Macht. En ze misbruiken de islam daarvoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik ben nu bang dat er ook een vierde gaat komen. Pff ze hebben niets te doen of zoquote:
Wat wil je dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:01 schreef fjs het volgende:
Wanneer is het de laatste druppel geweest met de islam?
Wanneer zeggen we dat het genoeg is geweest?
En hoe had je dat willen doen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:01 schreef fjs het volgende:
Grondtroepen in Syrië/Irak zou een mooi begin zijn. Veel mensen zullen het niet met mij eens zijn, maar veel andere opties zijn er niet denk ik zo.quote:
Nou dan geef ze die gewoon. Zeg maar waar de grenzen moeten liggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een islamistische staat, vandaar de naam gok ik
Mailtje naar IS met de vraag of ze willen ophouden, omdat we er toch langzaamaan genoeg van krijgen.quote:
Idd, bommen op Mekka, Istanbul en Teheran. Dat zou ze lerenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:01 schreef fjs het volgende:
Dat heeft enorm veel nut inderdaad, net zoals we hebben gedaan in Afghanistan. Daar is het nu ook totale vrede.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Grondtroepen in Syrië/Irak zou een mooi begin zijn. Veel mensen zullen het niet met mij eens zijn, maar veel andere opties zijn er niet denk ik zo.
Assad gewoon steunen ipv de zogenaamde gematigden zou al goed zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Grondtroepen in Syrië/Irak zou een mooi begin zijn. Veel mensen zullen het niet met mij eens zijn, maar veel andere opties zijn er niet denk ik zo.
De enige manier om te redeneren met deze mensen is door middel van geweld. Dus in zoverre ben ik het met je eens. Maar het is een verhaal zonder eind. Voor deze extremisten weer een ander setje extremisten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:01 schreef fjs het volgende:
En dan? Denk je dat extremisten zich daar iets van aantrekken? Sterker nog, je krijgt er een boel extremisten bij.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar door internet kunnen ze constant zien hoe fout wij wel niet leven hier in het Westen, daar willen ze wat aan doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou dan geef ze die gewoon. Zeg maar waar de grenzen moeten liggen.
Een handjevol radicalen kan nooit heel de wereld onderwerpen. Dat gaat gewoon niet.
Dus alle extremisten naar dat kalifaat en alle onschuldige mensen kom maar deze kant op.
Kunnen ze lekker met elkaar hun eigen ding doen en iedereen die het ermee eens is mag ook daarheen.
Opgelost.
Eerst maar eens stoppen met het bouwen van die gebouwen...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:04 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
En hoe wil je controleren of mensen geloven in Allah?
Jij begrijpt het niet helemaal geloof ikquote:
Corendon verkoopt geen vakanties naar het getroffen hotel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:05 schreef tralalala het volgende:
Corendon weet nu al dat hun reizigers veilig zijn, weten ze snel.
Volgens mij ben je in de war en geldt dit voor een man die een vrouw verkracht.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
twitter:eieov twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 14:56:49RT MikeyKayNYC: Perished in <48 hours: 146 massacred #Kobane | #Tunisia 19 dead | #Kuwait at least 10 dead | #Fran… http://t.co/WgmogVFZzp reageer retweet
Nouja dat zien we dan wel weer. Overigens zitten ze dan wel mooi als erkend land met zn allen bij elkaar en zal er eerder een algemeen goedvinden zijn op het gooien van bommen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Maar door internet kunnen ze constant zien hoe fout wij wel niet leven hier in het Westen, daar willen ze wat aan doen natuurlijk.
Het is nergens veilig zie Frankrijkquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar Noord-Afrika is toch veilig? Die vluchtelingen van daar zijn toch gelukzoekers die we zo snel mogelijk terug moeten sturen?
Jawel hoor. islam is de religie, moslims zijn de aanhangers (mensen)quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet helemaal geloof ik
26 juni als verband ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:00 schreef Infection het volgende:
Nu.nl heeft inmiddels een liveblog over alle drie de aanslagen. Die zien dus blijkbaar al een verband.
http://www.nu.nl/aanslag-(...)rijk-en-koeweit.html
Heeft totaal geen zin. Het probleem gewoon bij de kern aanpakken en zorgen dat mensen geïnformeerd blijven en niet nog haatzaaiender worden naar de Moslim-gemeenschap in het algemeen. Daar krijg je alleen maar meer problemen doorquote:
Oh ok. Dus gewoon tegen 1,5 miljard mensen zeggen: "Leuk dat geloof, maar dat is vanaf nu verboden"quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:06 schreef fjs het volgende:
[..]
Jawel hoor. islam is de religie, moslims zijn de aanhangers (mensen)
"Oké, gaan we wat anders doen. Biertje?"quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:07 schreef Bugno het volgende:
[..]
Oh ok. Dus gewoon tegen 1,5 miljard mensen zeggen: "Leuk dat geloof, maar dat is vanaf nu verboden"
Op het strand zullen er wel een hoop liggen op dit moment gok ikquote:
Het quoten gaat niet helemaal goed schatjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:08 schreef Brennie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 juni 2015 15:07 schreef Brennie het volgende:
[..]
Edit, toch niet
En wat doe jij dan? Of ren je vanmiddag naar de plaatselijke Turkse bakker om het 'goeie' voorbeeld te geven?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:09 schreef fjs het volgende:
Of zoals onze voorouders, de ottomanen er gewoon uitzetten. Maar daar zijn we gewoon te laf voor. Alleen maar via forums je gal spuiten. Da's de Nederlander van tegenwoordig.
Met Islam is niks mis mee.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:01 schreef fjs het volgende:
Gewoon stug blijven volhouden...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:10 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Met Islam is niks mis mee.
IS onder de Islam scharen omdat zij dit zo stellen
Wat doe jij er aan dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:09 schreef fjs het volgende:
Of zoals onze voorouders, de ottomanen er gewoon uitzetten. Maar daar zijn we gewoon te laf voor. Alleen maar via forums je gal spuiten. Da's de Nederlander van tegenwoordig.
twitter:NOS twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 15:12:11De meeste slachtoffers in Tunesië zijn toeristen, volgens een lokaal radiostation vooral Duitsers en Britten: http://t.co/FOhv3rw08J reageer retweet
Dan ben jij ook een Nederlander van tegenwoordig..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:09 schreef fjs het volgende:
Even op de cockpit bonzen, de gezagvoerder neerklappen en dan het roer overnemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:11 schreef Brennie het volgende:
Ik zou direct terugvliegen als ik nu onderweg zou zijn.
Een beetje zoals jij nu doet?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:09 schreef fjs het volgende:
Je kent mijn vriendin merk ik?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Even op de cockpit bonzen, de gezagvoerder neerklappen en dan het roer overnemen.
Oh de ironiequote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:09 schreef fjs het volgende:
Naar een wereldwijd Kalifaat?quote:
Ik zou beginnen met termen als 'Moslimapen' wat jij gebruikt links te laten liggenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach wat kunnen wij anders doen dan..
Goedzo. Heeft ze hard genoeg getrapt toen je avances probeerde te maken.quote:
Wat is deze?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:18 schreef Faeroer het volgende:
Jullie zijn allemaal bang, haha.
Nederlanders, 'Nederlanders' en buitenlanders. Allemaal bang!
Stilletjes klagen, 'anoniem' klagen, maar niets doen terwijl je bang bent en bang gehouden wordt.
Eet je pizza, kijk nog even van GTST en pak nog een concertje, bange mensen.
IS maakt nog geen 0,00019% uit van de wereld van islam.quote:
....en klaag op forumsquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:18 schreef Faeroer het volgende:
Stilletjes klagen, 'anoniem' klagen, maar niets doen terwijl je bang bent en bang gehouden wordt.
Nee man, ze heeft de kreukels er uit gezogenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Goedzo. Heeft ze hard genoeg getrapt toen je avances probeerde te maken.
Mocht je willenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee man, ze heeft de kreukels er uit gezogen
Refereer jij nu naar 'de bange blanke man'?...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:18 schreef Faeroer het volgende:
Het is nog een beetje te vroeg voor pizza.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:18 schreef Faeroer het volgende:
Ik vind het helemaal geweldig. Pure sensatie. Jij niet? Iedereen is bang, voor een boem hier en een boem daar, maar doet niets. 21% btw, oorlogje hier en daar, zorgkosten, Polen, SVB, allemaal bangonderwerpen.quote:
Verkeerd gedacht. Volgens mij worden de jihadisten dan juist extra actief.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:17 schreef Hathor het volgende:
Het is toch niet gebruikelijk dat het geweld oplaait tijdens ramadan? Ik dacht dat het dan juist altijd relatief rustig was, en het oplaait als het net voorbij is...?
Ja man, ha ha ha haquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geweldig. Pure sensatie. Jij niet? Iedereen is bang, voor een boem hier en een boem daar, maar doet niets. 21% btw, oorlogje hier en daar, zorgkosten, Polen, SVB, allemaal bangonderwerpen.
Omdat één of adere gek 1 persoon om zeep helpt en wat gasflessen opblaast?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Over 25 jaar is Europa één groot Beiroet als dat zo doorgaat
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geweldig. Pure sensatie. Jij niet? Iedereen is bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |