quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat soort landen zijn momenteel gewoon niet veilig. Iedereen die anders beweert is gek.
Net zo onveilig als Frankrijk op dit moment. Raad jij mensen ook af om een weekend naar Parijs te gaan?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat soort landen zijn momenteel gewoon niet veilig. Iedereen die anders beweert is gek.
Laat ik het anders stellen. Ik zou nu gewoon niet naar een islamitisch land op vakantie gaan. Indonesië of Maleisië hooguit, maar zeker niet naar Marokko of Egypte.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:01 schreef Etsu het volgende:
[..]Dan zou Frankrijk ook niet veilig zijn volgens jouw redenatie.
Bron?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:03 schreef Ryan3 het volgende:
Schietpartijen gaan nog door, volgens twit.
Maar naar Tunesië dus wel?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen. Ik zou nu gewoon niet naar een islamitisch land op vakantie gaan. Indonesië of Maleisië hooguit, maar zeker niet naar Marokko of Egypte.
Indonesie en Maleisië behoren tot de grootste moslimlanden ter wereldquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen. Ik zou nu gewoon niet naar een islamitisch land op vakantie gaan. Indonesië of Maleisië hooguit, maar zeker niet naar Marokko of Egypte.
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 14:02:36There are apparently two different hotels under attack in #Tunisia right nowhttp://t.co/lQLhFSXSI0 reageer retweet
Er is nog wel enig verschil tussen Marokko en Egypte hoor qua stabiliteit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja dus? Wat heeft de grootte van de islamitische gemeenschap er mee te maken?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Indonesie en Maleisië behoren tot de grootste moslimlanden ter wereld![]()
![]()
Je praat poep
Dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Waarom zou je daar überhaupt heen willen?
Dat haalt jouw redenatie om niet snel naar een Islamtisch land te gaan compleet onderuit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja dus? Wat heeft de grootte van de islamitische gemeenschap er mee te maken?
Hij zegt dan ook hooguit wel naar die moslimlanden. Andere niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Indonesie en Maleisië behoren tot de grootste moslimlanden ter wereld![]()
![]()
Je praat poep
Dat blijkt!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Marokko is hartstikke veilig en Tunesië ook. Voor Egypte moet je inderdaad niet in Cairo zijn, maar Sharm el Sheikh of Hurghada kunnen best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |