twitter:NOS twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 15:12:11De meeste slachtoffers in Tunesië zijn toeristen, volgens een lokaal radiostation vooral Duitsers en Britten: http://t.co/FOhv3rw08J reageer retweet
Dan ben jij ook een Nederlander van tegenwoordig..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:09 schreef fjs het volgende:
Of zoals onze voorouders, de ottomanen er gewoon uitzetten. Maar daar zijn we gewoon te laf voor. Alleen maar via forums je gal spuiten. Da's de Nederlander van tegenwoordig.
Even op de cockpit bonzen, de gezagvoerder neerklappen en dan het roer overnemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:11 schreef Brennie het volgende:
Ik zou direct terugvliegen als ik nu onderweg zou zijn.
Een beetje zoals jij nu doet?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:09 schreef fjs het volgende:
Of zoals onze voorouders, de ottomanen er gewoon uitzetten. Maar daar zijn we gewoon te laf voor. Alleen maar via forums je gal spuiten. Da's de Nederlander van tegenwoordig.
Je kent mijn vriendin merk ik?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Even op de cockpit bonzen, de gezagvoerder neerklappen en dan het roer overnemen.
Oh de ironiequote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:09 schreef fjs het volgende:
Naar een wereldwijd Kalifaat?quote:
Ik zou beginnen met termen als 'Moslimapen' wat jij gebruikt links te laten liggenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach wat kunnen wij anders doen dan..
Goedzo. Heeft ze hard genoeg getrapt toen je avances probeerde te maken.quote:
Wat is deze?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:18 schreef Faeroer het volgende:
Jullie zijn allemaal bang, haha.
Nederlanders, 'Nederlanders' en buitenlanders. Allemaal bang!
Stilletjes klagen, 'anoniem' klagen, maar niets doen terwijl je bang bent en bang gehouden wordt.
Eet je pizza, kijk nog even van GTST en pak nog een concertje, bange mensen.
IS maakt nog geen 0,00019% uit van de wereld van islam.quote:
....en klaag op forumsquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:18 schreef Faeroer het volgende:
Stilletjes klagen, 'anoniem' klagen, maar niets doen terwijl je bang bent en bang gehouden wordt.
Nee man, ze heeft de kreukels er uit gezogenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Goedzo. Heeft ze hard genoeg getrapt toen je avances probeerde te maken.
Mocht je willenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee man, ze heeft de kreukels er uit gezogen
Refereer jij nu naar 'de bange blanke man'?...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:18 schreef Faeroer het volgende:
Het is nog een beetje te vroeg voor pizza.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:18 schreef Faeroer het volgende:
Ik vind het helemaal geweldig. Pure sensatie. Jij niet? Iedereen is bang, voor een boem hier en een boem daar, maar doet niets. 21% btw, oorlogje hier en daar, zorgkosten, Polen, SVB, allemaal bangonderwerpen.quote:
Verkeerd gedacht. Volgens mij worden de jihadisten dan juist extra actief.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:17 schreef Hathor het volgende:
Het is toch niet gebruikelijk dat het geweld oplaait tijdens ramadan? Ik dacht dat het dan juist altijd relatief rustig was, en het oplaait als het net voorbij is...?
Ja man, ha ha ha haquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geweldig. Pure sensatie. Jij niet? Iedereen is bang, voor een boem hier en een boem daar, maar doet niets. 21% btw, oorlogje hier en daar, zorgkosten, Polen, SVB, allemaal bangonderwerpen.
Omdat één of adere gek 1 persoon om zeep helpt en wat gasflessen opblaast?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Over 25 jaar is Europa één groot Beiroet als dat zo doorgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |