Ah, zo... eigenlijk dus gewoon een prachtwet, die Sharia. Wat een stel onnozele onwetenden zijn we hier toch.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld is het feit dat een vrouw gestenigd moet worden als ze seks heeft met een andere man buiten het huwelijk. Maar weet je ook hoeveel haken en ogen daar aan zitten
Er wordt dan als voorwaarde gesteld dat er meerdere mannen bij aanwezig moeten zijn geweest die dat zelf hebben gezien en kunnen bevestigen.
En ook niet elke dief wordt meteen zijn handen afgehakt.
Dat de Sharia wel zo wordt gezien is mede door het westen zo gecreëerd
Denk je dat ze er wat aan 'kunnen' doen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan moeten ze er iets aan doen.
Als ze er niets aan doen dan gaat het een keer uit de hand escaleren.
Ik denk niet dat je me hebt overtuigd met deze post.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld is het feit dat een vrouw gestenigd moet worden als ze seks heeft met een andere man buiten het huwelijk. Maar weet je ook hoeveel haken en ogen daar aan zitten
Er wordt dan als voorwaarde gesteld dat er meerdere mannen bij aanwezig moeten zijn geweest die dat zelf hebben gezien en kunnen bevestigen.
Dan zijn ze nog best schappelijk inderdaad. Misschien hier ook maar eens invoeren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook account.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook dat zeg ik niet
Maar ga maar lekker op Facebook meeklagen dat ze allemaal eruit moeten hier. En dan andere onwetend noemen. Kneusje
Ik zou niet weten waarom je dat niet kunt zeggen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:37 schreef Fok-it het volgende:
Je kan toch ook niet tegen het Nigeriaanse volk zeggen: joh doe eens wat aan die Boko Haram, loopt nu wel echt uit de hand hoor
Omdat ze misschien de capaciteit er niet voor hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dat niet kunt zeggen?
Omdat het geen zin heeft?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dat niet kunt zeggen?
En als het Westen er wat aan doet is het 'JA HET WESTEN HEEFT ISIS GECREËERD WARGLEGARGLEquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat ze er wat aan 'kunnen' doen?
Wat moeten ze doen dan?
Je kan toch ook niet tegen het Nigeriaanse volk zeggen: joh doe eens wat aan die Boko Haram, loopt nu wel echt uit de hand hoor
En dan is het nog wachten op de nationaliteiten van de slachtoffers, in die landen zal de schok nog iets harder te voelen zijn.quote:
Sowieso, waarom ga je in godsnaam naar een land waar Islam de heersende religie is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat soort landen zijn momenteel gewoon niet veilig. Iedereen die anders beweert is gek.
Misschien iets voor Unibet?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nou welke aanslag zal er nu komen en in welk land?
Ik denk dat dit sws hard aankomt in heel het westen. Vakanties komen er aan en wie heeft niet ooit zo'n strandvakantie gehouden... En mocht je een zo'n vakantie geboekt hebben, krab je wrs wel achter je oor toch...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan is het nog wachten op de nationaliteiten van de slachtoffers, in die landen zal de schok nog iets harder te voelen zijn.
Die globale missie tegen IS gaat nog steeds door hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En als het Westen er wat aan doet is het 'JA HET WESTEN HEEFT ISIS GECREËERD WARGLEGARGLE'
We bemoeien ons er 0,0 mee, geen blauwe hoedjes, geen geld, geen US of A en alle schepen van daaruit gaan linea recta terug.
Maleisië of Indonesië zou ik nog wel aandurven, maar in de zandbak heb ik niets te zoeken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sowieso, waarom ga je in godsnaam naar een land waar Islam de heersende religie is.
Islam is vrede.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:43 schreef Saekerhett het volgende:
Teletekst staat lekker vol vandaag:
[ afbeelding ]
De wielklem voor toeristen springt er wel tussenuit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:43 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
Iran is ook nog wel goed te doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maleisië of Indonesië zou ik nog wel aandurven, maar in de zandbak heb ik niets te zoeken.
Nee hoor, de kans dat zoiets gebeurt is al klein en 2x kort na elkaar nog kleiner.. Sousse is nu de veiligste plek om met vakantie te gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En mocht je een zo'n vakantie geboekt hebben, krab je wrs wel achter je oor toch...
Jezelf goed insmeren met kogelwerende vesten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voortaan maar een kogelwerend vest aan.
Duitsers, Belgies, Nederlanders en Engelsen komen er het meest.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan is het nog wachten op de nationaliteiten van de slachtoffers, in die landen zal de schok nog iets harder te voelen zijn.
Zo kunnen er geen aanslagen gepleegd worden met auto's. Nederland is altijd voorbereidquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:44 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
De wielklem voor toeristen springt er wel tussenuit.
[..]
Iran is ook nog wel goed te doen.
Jij bent geen held in statistiek he?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee hoor, de kans dat zoiets gebeurt is al klein en 2x kort na elkaar nog kleiner.. Sousse is nu de veiligste plek om met vakantie te gaan
Teletekst in de aanslag. Oei, foute woordkeuze sorryquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:43 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |