twitter:AlArabiya_Eng twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 14:27:38#BreakingNews At least 27 people have been killed in attack on #Tunisian tourism hotel, including foreigners http://t.co/IL1KBpueUf reageer retweet
Nee joh, hartstikke veilig. Gewoon gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:26 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel een feit dat Tunesië dat laatste jaren een waar broeinest is geworden voor extremisme. Ik zou er zeker niet meer voor mijn lol heen gaan.
Dit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies hierom zeg ik dat je daar gewoon niet heen moet gaan. Lekker idee van een prettige vakantie geeft dat.
Altijd leuk als andere mensen voor je bepalen of je gestresst bent.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die landen vaak prachtig.
En ik heb jou er blijkbaar mee, want jij reageert nogal gestrest op mijn uitspraken
Het is een onderdrukkende vorm van "wetgeving" daar valt niet veel verkeerd aan te interpreteren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ik 'denk" dat veel messen de sharia verkeerd interpreteren.
Nou dat dus. Nog niet misschien dat ik daar lekker op vakantie ga als heel de boel beveiligd is met zwaar bewapende beveiligers en alles.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies hierom zeg ik dat je daar gewoon niet heen moet gaan. Lekker idee van een prettige vakantie geeft dat.
27...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:28 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:AlArabiya_Eng twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 14:27:38#BreakingNews At least 27 people have been killed in attack on #Tunisian tourism hotel, including foreigners http://t.co/IL1KBpueUf reageer retweet
Daar staat ook beveiligingquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt alleen zo weinig aan die beveiliging als je buiten op het strand ligt
Uh jawel hoor je kan gewoon naar buiten lopenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef agter het volgende:
[..]
Dit.
Je kunt je hotel niet eens normaal verlaten dus.
Daar is het ook niet meer veiligquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou dat dus. Nog niet misschien dat ik daar lekker op vakantie ga als heel de boel beveiligd is met zwaar bewapende beveiligers en alles.
Dan ga ik wel op een camping in Nederland zitten.
OMG IK GA VLUG OP MN ZOLDERKAMERTJE ZITTEN!!!!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:32 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Daar is het ook niet meer veilig.
"Verdachten campingmoord Landsmeer vrijgelaten"
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)er-vrijgelaten.dhtml
Buiten dat heb je in die landen ook gewoon last van het opdringerige volk dat op je centen uit is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou dat dus. Nog niet misschien dat ik daar lekker op vakantie ga als heel de boel beveiligd is met zwaar bewapende beveiligers en alles.
Dan ga ik wel op een camping in Nederland zitten.
Ik was daar van de week nog, komt wel erg dichtbij zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:32 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Daar is het ook niet meer veilig.
"Verdachten campingmoord Landsmeer vrijgelaten"
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)er-vrijgelaten.dhtml
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 14:34:13Security forces reportedly found a suspicious object they think might be a bomb in #Sousse #Tunisia - @michaelh992 reageer retweet
Mooi voorbeeld is het feit dat een vrouw gestenigd moet worden als ze seks heeft met een andere man buiten het huwelijk. Maar weet je ook hoeveel haken en ogen daar aan zittenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Het is een onderdrukkende vorm van "wetgeving" daar valt niet veel verkeerd aan te interpreteren.
Denk je dat alle mensen daar iets met terrorisme te maken hebben..?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:07 schreef Geralt het volgende:
Wordt het niet eens tijd om die teringradicalen gewoon te geven wat ze willen? Geen bemoeienis meer van het Westen.
Zelf zijn ze in elk geval hard op weg om het tourisme finaal de nek om te draaien. Daarmee kloten ze zich zelf.
Ik zeg per direct alle openstaande schulden met dergelijke landen opeisen en zo niet het geld gaan halen en vervolgens alle, maar dan ook ALLE banden per direct verbreken.
Voor mijn part nog een mooie muur eromheen zodat het Westen zeker niet meer met hun kan bemoeien. En dan kunnen zij doen wat ze willen. Lekker de sharia of kalifaat of weet ik het wat.
Ow en als Rutte ruggengraat zou hebben dan flikkerde hij vandaag nog een paar ambassades definitief op slot.
Ooooh...Ja dan valt het best mee!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld is het feit dat een vrouw gestenigd moet worden als ze seks heeft met een andere man buiten het huwelijk. Maar weet je ook hoeveel haken en ogen daar aan zitten
Er wordt dan als voorwaarde gesteld dat er meerdere mannen bij aanwezig moeten zijn geweest die dat zelf hebben gezien en kunnen bevestigen.
En ook niet elke dief wordt meteen zijn handen afgehakt.
Dat de Sharia wel zo wordt gezien is mede door het westen zo gecreëerd
Normaliter ben ik ook niet zo'n paniekzaaier, maar dat soort landen zou ik ook vermijden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef agter het volgende:
[..]
Dit.
Je kunt je hotel niet eens normaal verlaten dus.
Kuwait is al aan de beurt geweest dus dat is nr. 3.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben bang dat er nog een derde aanslag gaat aankomen vandaag :S
Dan moeten ze er iets aan doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:35 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Denk je dat alle mensen daar iets met terrorisme te maken hebben..?
Daar zijn ze die lui ook liever kwijt hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |