Dacht misschien aan technische mankementen ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Natuurlijk is dit geen grap.
Het is allemaal een pot nat, Arke, Jetair etc. zijn allemaal TUIquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. ik dacht dat het een ArkeFly toestel was. Zelfde kleuren e.d.
Vandaag?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:57 schreef Ryan3 het volgende:
Ondertussen heeft Al-Shabab ook 30 doden gemaakt...
Wat wil je dat er tegen gedaan wordt? Nog meer oorlogvoeren en terrorisme nog meer in de hand werken?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:56 schreef misteriks het volgende:
wat een slachting wederom. En gaat het Westen gewoon verder met neuspeuteren en aan hun kont krabben?
Komt vast wel een leeg toestel die kant op.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:55 schreef tralalala het volgende:
Leuk voor de mensen die nu op het vliegveld zitten te wachten om naar huis te gaan.
Wat moeten ze doen dan? Naar het Midden Oosten en alle moslims tegen de muur zetten?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:56 schreef misteriks het volgende:
wat een slachting wederom. En gaat het Westen gewoon verder met neuspeuteren en aan hun kont krabben?
I know.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is allemaal een pot nat, Arke, Jetair etc. zijn allemaal TUI
twitter:BBCDanielS twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 14:50:16IS spokesman Al Adnani also said "make this a month of victories...a month of disasters, defeats and disgrace for the kuffar everywhere." reageer retweet
Uw suggestie?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:56 schreef misteriks het volgende:
Waarom eigenlijk? Wat willen die knakers nou precies helemaal?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:58 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BBCDanielS twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 14:50:16IS spokesman Al Adnani also said "make this a month of victories...a month of disasters, defeats and disgrace for the kuffar everywhere." reageer retweet
Dat meen je niet... Is er ook al een vierde gebeurd?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)skee-in-koeweit.html
het nieuws gaat dus weer iets boeiends leverenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:58 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat was de derde.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat meen je niet... Is er ook al een vierde gebeurd?
Een islamistische staat, vandaar de naam gok ikquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Wat willen die knakers nou precies helemaal?
Wereldheerschappij. Een nieuw kalifaat. Dat snap je wel toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Macht. En ze misbruiken de islam daarvoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik ben nu bang dat er ook een vierde gaat komen. Pff ze hebben niets te doen of zoquote:
Wat wil je dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:01 schreef fjs het volgende:
Wanneer is het de laatste druppel geweest met de islam?
Wanneer zeggen we dat het genoeg is geweest?
En hoe had je dat willen doen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:01 schreef fjs het volgende:
Grondtroepen in Syrië/Irak zou een mooi begin zijn. Veel mensen zullen het niet met mij eens zijn, maar veel andere opties zijn er niet denk ik zo.quote:
Nou dan geef ze die gewoon. Zeg maar waar de grenzen moeten liggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een islamistische staat, vandaar de naam gok ik
Mailtje naar IS met de vraag of ze willen ophouden, omdat we er toch langzaamaan genoeg van krijgen.quote:
Idd, bommen op Mekka, Istanbul en Teheran. Dat zou ze lerenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:01 schreef fjs het volgende:
Dat heeft enorm veel nut inderdaad, net zoals we hebben gedaan in Afghanistan. Daar is het nu ook totale vrede.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Grondtroepen in Syrië/Irak zou een mooi begin zijn. Veel mensen zullen het niet met mij eens zijn, maar veel andere opties zijn er niet denk ik zo.
Assad gewoon steunen ipv de zogenaamde gematigden zou al goed zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Grondtroepen in Syrië/Irak zou een mooi begin zijn. Veel mensen zullen het niet met mij eens zijn, maar veel andere opties zijn er niet denk ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |