Gefeliciteerd met je achter nichtjequote:Op zondag 28 juni 2015 09:35 schreef kazy het volgende:
Meld! Met 38 wekenwissel alweer
Sethiwe vervelend van de jeuk! Nu ik de reactie van JM lees, schiet me ineens te binnen dat mijn huisarts ook ooit adviseerde om met sojaolie te smeren toen ik ondefinieerbare jeuk op mijn rug had (jaren geleden inmiddels). Dat hielp ook wel. En anders mentholpoeder of zoiets (of was dat niet tegen jeuk??)
Jammer Kris nog geen babyIk hoop toch dat het doorzet voor je, want dagen met kramp lijkt me ook niet prettig.
Hoorde net dat mijn nichtje is bevallen van een meisjeConform mijn voorspelling met ruim 38 weken. Ben benieuwd of mijn eigen voorspelling voor mezelf ook klopt nu haha!
New baby is er maar in formaat pakquote:Op zondag 28 juni 2015 14:55 schreef Stippelrientje het volgende:
Hangt ook een beetje af van af welke pakken je koopt. Groot of klein ^^,
de proefpakketjes nietquote:Op zondag 28 juni 2015 15:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
New baby is er maar in formaat pak
Maar die koop je niet toch? Anyways, ze zijn zo bijgekocht als t nodig is en bijna wekelijks wel ergens in de aanbieding.quote:
Ja, bij verkeersdrempels als ik bijrijder ben. Als ik zelf rijd, heb ik er geen last van.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:57 schreef Fuente het volgende:
Nog meer mensen die harde buiken van autorijden krijgen? Nu al een tijdje last van. Net 25 minuutjes in de auto gezeten (als bijrijder) en zodra we de eerste hobbel over gaan krijg ik harde buiken die de hele weg aanhouden. Autorijden is niet echt meer fijn zo, want ze doen ook best pijn dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2015 19:59:47 ]
quote:Op zondag 28 juni 2015 19:53 schreef Myrr het volgende:
Ga nu de elfde week in, en na de darmenbuik begin ik nu een vrij duidelijke punt te krijgen volgens anderen. Was het er zelf nog niet mee eens omdat ik dat van mezelf al wel kon hebben af en toe, maar hoe ik ook lig, zit, sta en mijn buik inhou, die punt blijft gewoon zitten waar die zit en m'n broeken zitten al ff voor geen meter meer. Had gehoopt dat het nog even zou wachten tot week 15/16. Helaas voor mij is zo'n beetje iedereen om me heen zelf al zijn positiegarderobe aan het dragen en mag ik alles nieuw gaan kopen.Ik draag wel al een hele tijd positiebroeken maar duik eens de H&M in en google even voor zwangerboetiekjes in jouw omgeving ipv de mega-babyzaken. Daar zit echt wat tussen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik was gewoon wat vaker dan normaal, ga echt geen complete zwangergarderobe aanschaffen.
Qua bovenkleding, ik draag nog veel gewone kleding en koop nu soms een maatje groter dan ik normaal heb, zodat het niet te kort is. En ik ben nu ruim 28 weken zwanger en 3 cupmaten gegroeid.
Verder weet ik niet of je het type bent voor jurkjes? Maar ik draag nog 4 van mijn jurkjes die ik voor de zwangerschap ook al had. Lang leve stretch!
Gewoon de standaard jurken nu. Ik ben best veel bezig met mode (of nou ja... bezig, het gebeurt gewoon) dus het is lastig, maar moet maar even een periode overbruggen waarin er wat minder keuze is. Heb op de site gekeken, maar dat vind ik eigenlijk tien keer niets allemaal. Bedenk me nu trouwens…. Asosquote:Op zondag 28 juni 2015 20:09 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik draag wel al een hele tijd positiebroeken maar duik eens de H&M in en google even voor zwangerboetiekjes in jouw omgeving ipv de mega-babyzaken. Daar zit echt wat tussen!
En ik was gewoon wat vaker dan normaal, ga echt geen complete zwangergarderobe aanschaffen.
Qua bovenkleding, ik draag nog veel gewone kleding en koop nu soms een maatje groter dan ik normaal heb, zodat het niet te kort is. En ik ben nu ruim 28 weken zwanger en 3 cupmaten gegroeid.
Verder weet ik niet of je het type bent voor jurkjes? Maar ik draag nog 4 van mijn jurkjes die ik voor de zwangerschap ook al had. Lang leve stretch!
Wel leuk werken dan!quote:Op zondag 28 juni 2015 20:34 schreef Bloesem. het volgende:
Joh je kunt de komende week toch geen kleren aan door de hitte
Ik had een iets te groot spijkercolbert als jas, sjaal erbij om de ruimte tussen de voorpanden op te vullen en een elastiek aan mijn knoopsgat om hem ook met 35+weken dicht te krijgen.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:48 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb 12 broeken, 4 rokjes, 2 korte broeken en een stapeltje shirts en vesten. Lang leve marktplaats idd. Heb denk ik de helft van wat ik heb liggen nog niet eens aangehad, omdat het mijn smaak niet is of niet erg lekker zit. Maar het voordeel van zo'n pakket is wel dat ik een knalgele positiebroek had voor naar de toppers, en een blauwe panterbroek voor bij het verfen.
Ik heb alleen zelf nog een simpel jurkje voor thuis gekocht en wat lange neutrale shirtjes in zwart en wit bij de primark als ondershirt.
Ik had alleen na week 20 geen jas meer die nog dicht kan, maar daar geld aan uitgeven vond ik met de lente en zomer op komst onzin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop voor je dat dat kanquote:Op zondag 28 juni 2015 21:49 schreef kazy het volgende:
Ik kan niet wachten om straks eens flink kleding te gaan shoppen en mijn hakken weer uit de kast te trekken
Voor een sjaal is het nou ook niet echt het goede weer nuquote:Op zondag 28 juni 2015 21:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik had een iets te groot spijkercolbert als jas, sjaal erbij om de ruimte tussen de voorpanden op te vullen en een elastiek aan mijn knoopsgat om hem ook met 35+weken dicht te krijgen.
quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Ik mag hier ook weer komen meeschrijven![]()
Whaaa, weer zon leuk elfje!quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Wat tof! Gefeliciteerd! Hoe ver ben je?quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Woop woop!quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Dank! En je hebt gelijk, hoor! Maar als ik zo blijf 'hangen' weet ik dat ik even mijn energie beter moet verdelenquote:Op maandag 29 juni 2015 07:55 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Vervelend dat je zo'n gedoe hebt Limone! Maar ik neem aan dat het einde ervan wel in zicht is, dus dat is iets om naar uit te kunnen kijken! En verder gewoon alleen reageren op dingen waar je op wil reageren. Dat is het fijne van een forum, heb je geen zin in een discussie dan meng je je er gewoon niet in. Een pagina verder gaat het toch alweer ergens anders over
Joehoeee!quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Op maandag 29 juni 2015 08:36 schreef Kyara het volgende:
Jeej LB, daar ben je!![]()
Ik heb je op 5 maart gezet. Gezellig samen met L0t
quote:Op maandag 29 juni 2015 08:36 schreef Kyara het volgende:
Jeej LB, daar ben je!![]()
Ik heb je op 5 maart gezet. Gezellig samen met L0t
Woah LB! Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Nooh wat tofquote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Whoah, wat gaaf!! Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 juni 2015 09:02 schreef LadyBlack het volgende:
Dank jullie allemaal!
Ik zweef alweer ergens hoog in de lucht volgens mijHad vrijdag 2 dagen voor NOD al een aardig positieve test, en vanochtend (1 dag na NOD) was ie veel donkerder!
Wat tof!quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 29 juni 2015 09:39 schreef LadyBlack het volgende:
IUI #4 was dit, we waren al sinds november ofzo weer in het ziekenhuis, en sinds maart iui-pogingen.
Eerste en derde leken ook raak, maar dan was t een licht streepje voor NOD en daarna op NOD ongesteld, dus dit is zo anders dat ik er wel vertrouwen in heb
Mondje dicht graag op fb!!
quote:Op maandag 29 juni 2015 09:39 schreef LadyBlack het volgende:
IUI #4 was dit, we waren al sinds november ofzo weer in het ziekenhuis, en sinds maart iui-pogingen.
Eerste en derde leken ook raak, maar dan was t een licht streepje voor NOD en daarna op NOD ongesteld, dus dit is zo anders dat ik er wel vertrouwen in heb
Mondje dicht graag op fb!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |