Whoah, wat gaaf!! Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 juni 2015 09:02 schreef LadyBlack het volgende:
Dank jullie allemaal!
Ik zweef alweer ergens hoog in de lucht volgens mijHad vrijdag 2 dagen voor NOD al een aardig positieve test, en vanochtend (1 dag na NOD) was ie veel donkerder!
Wat tof!quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Ik mag hier ook weer komen meeschrijven![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 29 juni 2015 09:39 schreef LadyBlack het volgende:
IUI #4 was dit, we waren al sinds november ofzo weer in het ziekenhuis, en sinds maart iui-pogingen.
Eerste en derde leken ook raak, maar dan was t een licht streepje voor NOD en daarna op NOD ongesteld, dus dit is zo anders dat ik er wel vertrouwen in heb
Mondje dicht graag op fb!!
quote:Op maandag 29 juni 2015 09:39 schreef LadyBlack het volgende:
IUI #4 was dit, we waren al sinds november ofzo weer in het ziekenhuis, en sinds maart iui-pogingen.
Eerste en derde leken ook raak, maar dan was t een licht streepje voor NOD en daarna op NOD ongesteld, dus dit is zo anders dat ik er wel vertrouwen in heb
Mondje dicht graag op fb!!
Bij mij staat dat er niet op, en heb het nog nooit gezien op eerdere kraamlijsten. Dus neequote:Op maandag 29 juni 2015 10:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
In de uitzetlijst van de kraamzorg staat een ruggensteun? Is dat echt nodig?
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Voor in bed? Mijn bed kan gewoon omhoog bij het hoofdeind, is toch ook prima?quote:Op maandag 29 juni 2015 10:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Stond erbij mij niet op... kussens werken net zo goed.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Niet nodig maar het zou fijn kunnen zijn. Je kan die huren bij de thuiszorg winkel geloof ik.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ja, schone kleren voor je partner meenemenquote:Op maandag 29 juni 2015 10:29 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
@ruggensteun, ok, geen must dus! We hebben genoeg extra kussens mocht dat prettig zijn.
Dan nog een andere vraag (regeldagje vandaag, 38 weken![]()
), zijn er naast de aangifte van de geboorte hele praktische dingen die je makkelijk vergeet om te doen?
Bij de verzekering doorgeven? En op je werk?quote:Op maandag 29 juni 2015 10:29 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
@ruggensteun, ok, geen must dus! We hebben genoeg extra kussens mocht dat prettig zijn.
Dan nog een andere vraag (regeldagje vandaag, 38 weken![]()
), zijn er naast de aangifte van de geboorte hele praktische dingen die je makkelijk vergeet om te doen?
Edit: ik bedoel niet dat je makkelijk vergeet om aangifte te doen, maar dingen in die categorie, papierwerk en zuks..
Ohja, zal meteen even wat klaarleggen!quote:Op maandag 29 juni 2015 10:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ja, schone kleren voor je partner meenemen
Mocht je een ziekenhuisbevalling krijgen/doen, mijn man is me daar eeuwig dankbaar voor, want ook hij kon lekker douchen en knapte daar goed van op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |